حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت موتورولا Moto Tab G70 با Helio G90T رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، موتورولا

موتورولا گوشی‌ها و محصولات جذابی را طی سال ٢٠٢١ میلادی روانه بازار کرد و ما در این بین، شاهد رونمایی از یک تبلت نیز بودیم. امروز، جدیدترین تبلت موتورولا با نام Moto Tab G70 رسماً معرفی شده است. در ادامه، به کنکاش مشخصات و جزئیات این تبلت خواهیم پرداخت!

مشخصات فنی و قیمت تبلت موتورولا Moto Tab G70

موتورولا قبلاً از تبلت اقتصادی Moto Tab G20 رونمایی کرده بود.

 

تبلت موتورولا Moto Tab G20 با قیمت ١۴٩ دلار و Helio P22T رسماً معرفی شد!

 

به نقل از Phonearena، این یک واقعیت مشهود است که ویروس کرونا و همه گیری آن، آسیب‌های زیادی را به حوزه گوشی‌های هوشمند و برخی از صنایع مشابه با آن، وارد کرده است. شما چه مصرف کننده بوده باشید و چه تولید کننده، مطمئناً شاهد اثر گذاری همه گیری این ویروس بر بازار موبایل جهانی بوده‌اید. اما اگر راستش را بخواهید، در واقع چنین خبری در بازار تبلت‌ها نبوده است! به دیگر سخن، بازار تبلت‌ها بیش از پیش گسترش پیدا کرده‌اند.

در این بین، لنوو طی چند سال اخیر، بیشترین سود را از این گسترش بازار تبلت‌ها از آن خود کرده است. به همین ترتیب، این کمپانی بیش از یپش تمایل به عرضه محصولات خود، از جمله تبلت‌های میان رده و مقرون به صرفه‌اش دارد. بنابراین، این کمپانی با چنین اوصافی، تصمیم گرفت تا خط تولید تبلت‌های موتورولا را مجدداً به زندگی بازگرداند.

البته که نام Xoom Motorola که یک سری از تبلت‌های اندرویدی موتورولا بوده، خیلی وقت است که مرده است. بنابراین، موتورولا اولین تبلت جدید خود را با نام Moto Tab G20 روانه بازار کرد. این مورد، در رابطه با دومین تبلت جدید موتورولا تحت هدایت لنوو، یعنی Moto Tab G70 نیز صدق می‌کند.

این تبلت ١١ اینچی که هم اکنون در برزیل رونمایی شده و به زودی در هند نیز عرضه می‌شود، ممکن است برای کاربران آمریکایی لنوو، آشنا به نظر برسد. خب، واقعاً هم آن‌ها حق دارند تا با دیدن این تبلت، متعجب شوند؛ چرا که تبلت موتورولا Moto Tab G70، در واقع یک نسخه ری-برند شده از تبلت Lenovo Tab P11 Plus ٢۶٠ دلاری است! البته ما در برخی از فاکتورها، شاهد تفاوت‌هایی میان این دو نیز هستیم.

در واقع، هر دو تبلت مجهز به تراشه ١٢ نانومتری مدیاتک Helio G90T، نمایشگر ١١ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح 2K، باتری ٧,٧٠٠ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ٢٠ واتی، دوربین اصلی ١٣ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ٨ مگاپیکسلی هستند.

حتی طراحی هر دو، بدنه آلومینیومی و رنگ بندی دوگانه قاب پشتی آن‌ها، به مانند یکدیگر است. بنابراین، Moto Tab G70 چیزی جز نسخه ری-برند شده Lenovo Tab P11 Plus با افزایش وزن عجیب ١٠ گرمی نیست! شاید این ناامید کننده باشد؛ اما باید بگوییم که همچنان Moto Tab G70 با اندروید ١١ ارائه می‌شود. این تبلت تازه وارد، در نسخه ۴/۶۴ گيگابايتی در برزیل، با قیمت تبدیل شده، حدوداً ٣٩٠ دلار هزینه می‌تراشد. به هر حال، این قیمت نه خوب است و نه بد.

باید در نظر داشته باشیم که لنوو بیش از تبلت‌های موتورولا، به تبلت‌های خود توجه می‌کند. بنابراین، تعجب آور نیست که شاهد ارائه دستگاه‌های ری-برند شده تحت این برند باشیم؛ امیدواریم که حداقل در آینده، با تبلت‌های ری-برند نشده موتورولا هم دیداری داشته باشیم!

نظر شما در رابطه با این تبلت تازه وارد چیست؟ به نظر شما، تبلت موتورولا Moto Tab G70 گزینه خرید جذابی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️