حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ۵۰ با اسنپدراگون ۸۹۸ ۴G در سه ماهه اول ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، هواوی

در ژوئیه سال جاری، هواوی سرانجام سری P50 خود را درحالی‌ معرفی کرد که انتظار می‌رفت در ابتدای سال عرضه شود. با این حال، به‌دلیل تحریم‌های ایالات‌متحده، قطعات مرتبط با 5G برای استفاده در محصولات هواوی کماکان به‌شدت مسدود هستند و این شرکت فقط می‌تواند به استفاده از تراشه‌های 4G اتکا کند. در همین راستا، امروز شایعه‌ای منتشر شده است که بیان می‌کند هواوی قصد دارد از سری میت ۵۰ خود با تراشه معرفی نشده اسنپدراگون ۸۹۸ ۴G در فصل اول ۲۰۲۲ رونمایی کند.

هواوی میت ۵۰ با اسنپدراگون ۸۹۸ ۴G

ازآنجاکه دو ماه بیشتر از زمان معرفی هواوی پی ۵۰ نمی‌گذرد، سری میت ۵۰ که قرار بود در نیمه دوم سال عرضه شود، به‌ناچار به‌تعویق افتاد. اگرچه مقامات هواوی هنوز این خبر را به‌صورت رسمی تأیید نکرده‌اند، اما برخی شایعات در مورد زمان معرفی این گوشی به‌بیرون درز کرده است.

وبلاگ‌نویس مشهور، Digital Chat Station، اخیرا آخرین اخبار را در مورد این گوشی پرچمدار متذکر شده است. وی در حساب رسمی Weibo خود بیان می‌کند: “پرچمدار تجاری سه ماهه اول درحال آزمایش تراشه SD898 4G بوده و به‌نظر می‌رسد مدل آن نیز sm8425 باشد.”

اگرچه او به‌طور مستقیم اشاره‌ای به هواوی نکرده است، اما با قضاوت از “پرچمدار تجاری” و نسخه 4G تراشه کوالکام، اساساً تأیید می‌شود که مدل نامبرده، گوشی Huawei Mate 50 است.

معرفی هواوی میت ۵۰ با اسنپدراگون ۸۹۸ ۴G

معرفی هواوی میت ۵۰ با اسنپدراگون ۸۹۸ ۴G

این خبر همچنین به این معنی است که هواوی میت ۵۰ ممکن است با Snapdragon 898 همراه شود. اگرچه این گوشی مجهز به نسخه ۴G تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام بوده، اما عملکرد ان باید دقیقاً مشابه Snapdragon 898 G5 باشد.

طبق گزارشات پیشین، Snapdragon 898 بر اساس فرایند 4 نانومتری سامسونگ و معماری سه خوشه‌ای ساخته خواهد شد. هسته فوق بزرگ بر اساس Cortex-X2، هسته بزرگ شامل Cortex-A710 و هسته کوچک نیز بر اساس Cortex-A510 می‌باشد. همه این هسته‌ها نیز با طراحی جدید تحت سیستم 64 بیتی ARM v9 توسعه یافته‌اند.

طراحی دوربین هواوی Mate 50 احتمالا به این صورت است

نظر شما درباره معرفی و عرضه میت ۵۰ هواوی با تراشه پرچمدار کوالکام اما پشتیبانی از شبکه 4G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

فعلا برای رونماییش زوده، معمولا عرف اینه اول سری p ارائه میشه و میره اول رنک بندی کیفیت دوربین بعدش محصولات شیائومی و سامسونگ میان صدر رو میگیرند و بعد دوباره هوآوی با سری میت میاد صدر و این داستان تکرار میشه ، ولی فعلا سری p مقتدرانه صدر رو گرفته و نیازی به رونمایی میت نیست

ali karimi

سلام،باید گوشی جذابی باشه،طراحی دوربین پشت درسته بازم دایره ای هستش ولی خب خیلی قشنگه یجورایی باحاله، هرچی باشه گوشی غولی از آب درمیاد بخصوص از لحاظ دوربین، ولی تنهاوتنها بدی این گوشی مثل سری قبل نداشتن 5جی هستش فقط همین وگرنه هیچ کمبود وکاستی نداره

Amir7090

هرچقدر خوب باشه ولی عاقلانه فکر کنیم ۲۰۲۲ بالای ۲۰ میلیون برا ۴جی ؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی