حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انفجار Galaxy Z Fold 3 سامسونگ به صورت ناگهانی!

نوشته

2 سال قبل | 12 دیدگاه | اخبار، سامسونگ، مشکلات

حوادث انفجار گوشی‌های هوشمند، از ناراحت کننده‌ترین و بدترین خبرهایی هستند که می‌توانید از گوشی‌های هوشمند بشنوید! سامسونگ، یکی از کمپانی‌هایی است که پیش‌تر با انفجار گوشی‌هایش سر و کار داشته است. اما این بار، انفجار Galaxy Z Fold 3 سامسونگ خبرساز شده است!

انفجار Galaxy Z Fold 3 سامسونگ به طور ناگهانی 

گلکسی زی فولد ٣، در جدیدترین مراسم آنپکد خود، گوشی Galaxy Z Fold 3 را رونمایی کرد. این گوشی، پرچمدار دستگاه‌های منعطف سامسونگ است.

 

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ رسما معرفی شد: گوشی تاشو 5G و ضدآب

 

به نقل از Wccftech، گلکسی زی فولد ٣ یک دستگاه داغ و محبوب است. این گوشی به اعتقاد بسیاری، بهترین گوشی منعطف جهان است. فروش آن نیز فراتر از حد انتظار بوده است. با این حال، تمام کاربران یه یک دید این گوشی را نمی‌نگرند. اخیراً انفجار Galaxy Z Fold 3 سامسونگ در حال بسته بندی توسط یک کاربر گزارش شده است. خوشبختانه، این کاربر هیچ آسیبی ندیده است. اما این می‌تواند یک هشدار جدی باشد.

آیا گلکسی زی فولد ٣ جدیدترین قربانی انفجار گوشی‌های سامسونگ است؟

کاربری که این گزارش را به اشتراک گذاشته است، چاد کریستین نام دارد. این کاربر، در حال بسته بندی گلکسی زی فولد ٣ برای ارسال به سامسونگ بوده است. گوشی او، یک هفته پیش از دوچرخه افتاده بود و شکسته بود. بنابراین، او تصمیم گرفت تا گوشی خود را برای سامسونگ ارسال کند. کریستین حتی یک ویدئو از پخش شدن دود در هوا توسط باتری این گوشی را تهیه کرده است. در همین حین، او گوشی را روی زمین می‌اندازد تا از خود محافظت کند. شما می‌توانید این ویدئو را هم اکنون تماشا کنید.

کریستین در توییتر خود می‌گوید:

گلکسی زی فولد ٣ من موقع بسته بندی، منفجر شد. من آن را بر روی زمین گاراژ انداختم. قطعاً این گوشی آسیب دیده است. آیا می‌تواند تصور کنید که این اتفاق هنگام بسته بندی رخ داده باشد؟ 🙁”

قبل از این که بخواهیم این مشکل را عمومی تلقی کنیم، بهتر است که آن را یک حادثه جداگانه در نظر بگیریم. نه تنها این گوشی، بلکه برخی از مدل‌های جدید گوشی‌ها نیز منفجر شده‌اند. از جمله این مدل‌ها، می‌توان به گوشی OnePlus Nord 2 و برخی دیگر از گوشی‌هایی که در بخش باتری ایراد داشته‌اند، اشاره کرد. بهتر است که این حادثه را با فاجعه گلکسی نوت ۷ مقایسه نکنید. زیرا انفجار Galaxy Z Fold 3 سامسونگ در این مورد، یک استثنا بوده است. زیرا گلکسی نوت ٧، دارای یک نقص در طراحی باتری بود. پس از آن، سامسونگ قابلیت‌های حفاظت از باتری بیشتری را در نظر گرفت. با این اوصاف، سامسونگ جعبه دیگری را برای دریافت جعبه گوشی منفجر شده کریستین ارسال کرده است. کریستین در ادامه صحبت‌های خود گفته است:

سامسونگ یک جعبه دیگر را برای دریافت گوشی من ارسال می‌کند. این جعبه، احتمالاً تا سه شنبه به دست من می‌رسد تا من آن را برایشان ارسال کنم. آن‌ها همچنین گفته‌اند که تا پنجشنبه یا جمعه، چیز دیگری برای من خواهند داشت. هنوز تاریخ تعویض مشخص نیست.

نظر شما در مورد انفجار Galaxy Z Fold 3 سامسونگ چیست؟ آیا شما این حادثه را جدی می‌گیرید‌؟ فکر می‌کنید که دلیل اصلی حادثه Galaxy Z Fold 3 چه باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

امتیاز دوربین ۱۳ مینی ۱۳۰

Mahdi

۱۳ پرو ۱۳۷ ، سلفی ۱۳ پرو ۹۹

ARMTIN

فرقی نمیکنه شیاومی باشه یا سامسونگ ❌
کمپانی سازنده باید جواب گو چنین مسائلی باشند
.
.
.
.
اما این ویدیو بالا مشوک هست چون پشت گلکسی
Z Fold3 سوراخ شده ، به احتمال زیاد این کاربر شیطنت کرده و از عمد با شی نوک تیزی به پشت دستگاه ضربه وارد کرده 😐
بنده طرفداری سامسونگ نمیکنم اما جدیداً جهت تخریب برند ها بعضی کاربران از عمد به محصولات شرکت ها خسارت وارد میکنند و جهت تخریب و اعتبار اون برند به اشتراک میگذارند
که بنظرم فاقد اصول اخلاقی هست

rezakhan

نوت۷سامسونگ هم که باتری میترکید به خاطر اصول اخلاقی جمع شد؟!

parsa1234

برندی بی‌کیفیت تر از سامسونگ وجود نداره

kingara

با درود و فراوان
شیامی هواوی و مادر شما دوست عزیز

rezakhan

خود شما دوست عزیز که بر قلم سام ایستاده ای تا حنجره فرو گردیده خبر نداری پرچم شیا فعلا بالاست

kingara

اوخی تو راست میگی چه باحال
😐از همون دفاع کن که ارزش سطح پایین هایی مثل خودت رو داره
چون دسته شما شیا پرستا تابه حال سامسونگ دس نگرفتن این حرفا رو میزنن
وگرنه سامسونگ=اینده تکنولژی هه
راستی شورت شیامی رو برو بخر به گوشیت وصل میشه
😂

kingara

اوخی تو راست میگی چه باحال
😐از همون دفاع کن که ارزش سطح پایین هایی مثل خودت رو داره
چون دسته شما شیا پرستا تابه حال سامسونگ دس نگرفتن این حرفا رو میزنن
وگرنه سامسونگ=اینده تکنولژی هه
راستی شورت شیامی رو برو بخر به گوشیت وصل میشه
😂

parsa1234

شیایومی شیشه ای ما سطح پایینه سامسونگ پلاستیکی شما سطح بالاس
باشه اصلا سامسونگ شما خوبه 🤣🤣🤣

rezakhan

هر چند منم معتقدم اتفاق بوده ولی چرا عشاق سامسونگ سریعا جبهه گرفتن!؟!پرچم دار از هر برندی به نظر من عالیست ولی میان رده وقاتل پرچمدار فقط گوشیهای چینی ،ریلمی،موتورلا،شیاومی،اوپو .و.و.و

Faez

iphone se با پردازنده a13

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️