حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو K9 Pro با Dimensity 1200 و شارژر ۶٠ واتی، به قیمت ٣۴٠ دلار معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، اوپو

اوپو در بازار چین، فعالیت گسترده و قابل توجهی دارند. این کمپانی چینی، مدل‌های سری K خود را معمولاً ارائه عملکرد و امکانات جذاب رونمایی می‌کند. اخیراً اوپو از گوشی جدید خود با نام K9 Pro پرده برداشته است. این گوشی، از مشخصاتی جذاب و قیمتی نسبتاً مناسب بهره می‌برد.

مشخصات فنی و قیمت اوپو K9 Pro

به گزارش EqualLeaks، اوپو امروز از گوشی جدید خود در چین پرده برداشته است. احتمال عرضه جهانی این گوشی، چندان زیاد نیست. اما همچنان، این گوشی قابلیت‌های کلیدی را دارا است. اما Oppo K9 Pro دقیقاً از مشخصات و قیمتی برخوردار است؟

مانند همیشه، از بخش نمایشگر شروع می‌کنیم. Oppo K9 Pro مجهز به نمایشگر ۶.۴٣ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢۰ هرتزی است. این گوشی تازه وارد، به تراشه Dimensity 1200 تجهیز شده است. دیمنسیتی ١٢٠٠، پرچمدار تراشه‌های کنونی مدیاتک است.

دوربین اصلی سه گانه Oppo K9 Pro، شامل سنسورهای ٢+٨+۶۴ می‌شود. دوربین سلفی نیز ١۶ مگاپیکسلی می‌باشد و درون حفره نمایشگر سمت چپ جای خوش کرده است. ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X و ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 در نسخه‌های مختلف این گوشی موجود است. اوپو از جزئیات پشتیبانی درگاه کارت حافظه جانبی در K9 Pro صحبت به میان نیاورده است. چینی‌ها از رابط کاربری ColorOS 11.3 خود بر پایه اندروید ١١ در این دستگاه بهره گیری کرده‌اند.

باتری موجود در این گوشی، ظرفیت ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. منبع تغذیه این باتری، یک شارژر ۶٠ واتی است که به همراه این گوشی عرضه می‌شود. در انتها، وزن و ضخامت Oppo K9 Pro به ترتیب ١٨٠ گرم و ۸.۵ میلی متر است. درگاه شارژ آن نیز از نوع Type-C است و خبری از فریم فلزی در K9 Pro نیست. خب، ما مشخصات فنی و کلیدی این گوشی را مرور کردیم. اوپو K9 Pro از وای فای ۶ و اینترنت 5G نیز پشتیبانی می‌کند.

اما قیمت Oppo K9 Pro از چه قرار است؟ اوپو نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی این گوشی را با قیمت ٢,١٩٩ یوان (معادل ٣۴٠ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد. نسخه ١٢/٢۵۶ گیگابایتی نیز برچسب قیمتی ٢,۶٩٩ یوانی (معادل ۴١٨ دلار آمریکا) را با خود یدک می‌کشد.

آیا Oppo K9 Pro مورد پسند شما واقع شده است؟ فکر می‌کنید که چه گوشی در این رنج، جذابیت بیشتری داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

قیمت واسه برندی مثل اوپو خوبه

Alireza3000

نمیدونم چرا یاد ردمجیک 6R می افتم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️