حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ابعاد گلکسی S22 سامسونگ کوچکتر از iPhone 13 بوده و باتری آن ۳۷۰۰ میلی آمپر است!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

به نظر می رسد که سامسونگ در نظر دارد نسخه پایه خانواده پرچمدارش را با ابعاد کوچکتری به بازار عرضه کند. اما ابعاد کوچکتر دقیقا یعنی چطور؟ خب آنطور که شنیده می شود ابعاد گلکسی S22 سامسونگ کوچکتر از iPhone 13 خواهد بود! این یعنی کوچکترین پرچمدار سامسونگ پس از گلکسی اس ۹ که البته خیلی کوچک تر نشده اما با توجه به اعداد عنوان شده، این لقب صحیح است. همچنین باتری ۳۷۰۰ میلی آمپری آن نیز خیلی کوچک به نظر می رسد.

ابعاد گلکسی S22

اگر بخواهیم به گذشته محصولات سامسونگ نگاه کنید، گلکسی S9 با نمایشگر ۵.۸ اینچی آخرین پرچمدار پایه سامسونگ با نمایشگر زیر ۶ اینچ بود. با کمتر شدن حاشیه در خانواده گلکسی S10 و پیش گرفتن راهبرد سوراخ نمایشگر توسط سامسونگ، این خانواده در مدل پایه خود نمایشگر ۶.۱ اینچی ارایه کرد که بعدها در گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۱ مدل پایه این نمایشگر به ۶.۲ اینچ افزایش پیدا کرد.

طبق توییت جدید ice universe ما باید انتظار یک نمایشگر ۶.۰۶ اینچی را برای گلکسی اس ۲۲ مدل پایه داشته باشیم. همچنین باتری این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود کاهش ۳۰۰ میلی آمپری داشته و به ۳۷۰۰ میلی آمپر خواهد رسید. ما به هیچ عنوان نمی توانیم بگوییم که عمر باتری گلکسی اس ۲۱ پایه خیلی عالی بوده و جا دارد که حجم باتری مدل بعدی کاهش پیدا کند. البته شاید که سامسونگ به دلیل پیشرفت های دیگر و کاهش مصرف انرژی کلی، چنین تصمیمی گرفته باشد.

مشخصات گلکسی اس ۲۲ در توییت جدید

مشخصات گلکسی اس ۲۲ در توییت جدید

مشخص نیست که سامسونگ دقیقا می خواهد چه راهبردی را برای گلکسی اس ۲۲ پیش بگیرد. داشتن یک پرچمدار قوی با ابعاد نمایشگر نه چندان بزرگ مشخصا خیلی از کاربران را خوشحال خواهد کرد اما باید دید آن ها پس از خوشحالی، آن را می خرند؟!

احتمالا دوربین سامسونگ Galaxy S22 Ultra زوم پیوسته 3X و 10X خواهد داشت

حقیقت این است که خیلی از کاربران با وجود دست کوچکتر اما نمایشگر بزرگتر را ترجیح می دهند. شما از کدام دسته کاربران هستید؟ درباره کاهش حجم باتری Galaxy S22 چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faez

اگه آیفون با این حجم باتری بود تعجب نداشت ولی گوشیای اندرویدی جای تعجب داره

سامسونگ زمانی میتونه این ریسک رو بکنه ك پردازنده و نرم افزار رو اندازه اپل بهینه کنه
همینجوری هم سر سری اس ۲۰ خیلیا ناراضی شده بودن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)