حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

والپیپر Pixel 6 Pro با تنوع بیشتر و عکس یک گل ایرانی منتشر شد + لینک دانلود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، گوگل

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ احتمالی رونمایی گوشی‌های سری Pixel 6، هیجانات برای رونمایی این خانواده بیشتر و بیشتر می‌شود. اما در این فاصله، والپیپر Pixel 6 Pro با تنوع و زیبایی خاصی منتشر شده است. در ادامه، نگاهی به این والپیپر و نحوه دانلود آن‌ها خواهیم داشت.

والپیپر Pixel 6 Pro

نزدیک به ٢ ماه پيش بود که گوگل خبر رسمی از رونمایی نسل جدید پرچمداران خود داد. این پرچمداران، پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو هستند.

 

خانواده پیکسل ۶ گوگل پیش رونمایی شد؛ تراشه اختصاصی Tensor نیز تأیید شد

 

بر اساس گزارش XDA Developers، رویدادهای معرفی از سری Pixel گوگل برای بسیاری از افراد خوشایند است. زیرا گوگل در همین حین، تصاویر پس زمینه جدید و جذابی را نیز ارائه می‌دهد! انتشار والپیپر گوشی‌های مطرح در اینترنت، امری عادی و طبیعی است. اما در مورد گوشی‌های Pixel، این تصاویر زمینه حتی پیش از رونمایی رسمی گوشی در اینترنت پخش می‌شوند. بنابراین، باید بگوییم که این رابطه در مورد سری Pixel 6 نیز برقرار بوده است.

ما پیش از این، با تصاویر زمینه مختلفی از Pixel 6 روبه‌رو شده بودیم. این تصاویر زمینه، در پوشاندن حفره نمایشگر مرکزی متمرکز بودند. اما ظاهراً سری جدید این تصاویر زمینه نیز از راه رسیده‌اند. این بیشتر از چیزی است که ما انتظارش را داشتیم. هنگامی که گوگل شروع به تبلیغات و انجام امور بازاریابی سری Pixel 6 کرد، رندرهای گوشی‌های این سری نیز منتشر شدند. همچنین پشتیبانی این گوشی از تم‌های مختلف Material You در اندروید ١٢ مورد تأیید واقع شده است. همان طور که در تصویر زیر مشاهده خواهید کرد، یکی از این تم‌ها با طیف رنگی تیره و دیگری با طیف رنگی روشن منتشر شده‌اند.

تمرکز کلی گوگل، بر بهینه سازی رابط کاربری پرچمداران جدید خود برای سازگاری با تم‌های تیره و روشن است. در نتیجه، ویجت‌ها و بخش‌های مختلف رابط کاربری با آن هماهنگ می‌شوند. حال، منبع XDA به تصاویر زمینه جدید Pixel 6 Pro از طریق Google Wallpapers دسترسی پیدا کرده است. این منبع، پیش‌تر اطلاعاتی را در مورد این سری به اشتراک گذاشته بود. اما خب، خوشبختانه ما با والپیپر Pixel 6 Pro در انواع و اقسام طیف‌های رنگی مواجه هستیم!

والپیپرهای جدید این گوشی، همگی مربوط به گیاهان هستند. این‌ها، توسط یک عکاس با نام اندرو زاکرمن به نمایش در آمده‌اند. این عکس‌ها، از گیاهان زیر ثبت شده‌اند:

– ارکیده Cattleya

– گل Echeveria “شاهزاده آبی”

– هلبورس

– لیلی ایرانی

– ارکیده پروانه

– گل Pincushion Protea

دانلود والپیپر Pixel 6 Pro

شرح هر کدام از این سری والپیپر Pixel 6 Pro بدین صورت است:”یک به یک شکوفه کنید. با هم رشد کنید!” علاوه بر این‌ها، هر کدام از رنگ‌های مختلف پیکسل ۶ پرو با این والپیپرها به دست مشتریان می‌رسند. شایان ذکر است که سه مورد از این والپیپرها، با وضوح ٣,١٢٠×١,۴۴٠ هستند که وضوح نمایشگر Pixel 6 Pro را نیز تأیید می‌کنند. دوازده والپیپر دیگر نیز در این بین با وضوح ٢,۴٠٠×٢,١۶٠ قرار داده شده است. اگر علاقه مند هستید تا یکی از این تصاویر زیبا و جذاب را در گوشی خود اعمال کنید، فرصت را از دست ندهید. همین حالا از لینکی که به اشتراک گذاشته‌ایم، آن‌ها را دانلود کنید و جلوه‌ای زیبا به گوشی خود ببخشید!

📥📥 لینک دانلود والپیپر Pixel 6 Pro از Mega 📥📥

نظر شما در مورد این والپیپرها چیست؟ کدام یک را بیشتر می‌پسندید؟ آیا آن‌ها را بارگیری کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️