حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

والپیپر آیفون ١٣ را از ترنجی به صورت یک جا دانلود کنید!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اسمارت‌فون، حتما بخوانید

سری iPhone 13، دیشب معرفی شد. بسیاری از طرفداران آیفون، هم اکنون در حال برنامه ریزی برای خرید یکی از گوشی‌های این خانواده هستند. همین دیشب که آیفون‌های جدید از راه رسیدند، والپیپرهای آن‌ها نیز منتشر شدند. در این مطلب، ما والپیپر سری آیفون ١٣ را با لینک دانلود برای شما قرار داده‌ایم!

والپیپر آیفون ١٣

دیشب بود که سری iPhone 13 از راه رسید. دو گوشی شاخص‌تر و گران‌تر این سری، iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max بودند. این دو گوشی، دارای دوربین اصلی سه گانه ١٢ مگاپیکسلی، تراشه Apple A15 Bionic و نمایشگری با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی هستند. این آیفون‌ها، توانستند سبب شور و اشتیاق طرفداران اپل شود. بنابراین، ممکن است که آن‌ها بخواهند والپیپرهای این خانواده را در دستگاه خود امتحان کنند. اما ما برای شما یک غافلگیری ویژه را تدارک دیده‌ایم!

 

آیفون ١٣ پرو و آیفون ١٣ پرو مکس با A15 Bionic و نمایشگر ١٢٠ هرتز معرفی شدند!

 

اواخر دیشب بود که این گوشی‌های پرچمدار از راه رسیدند. اما در این بین، برخی از منابع اقدام به منتشر کردن والپیپر سری آیفون ١٣ کردند. این والپیپرها، ٩ عدد هستند. به طور کلی، کیفیت این والپیپرها بالا است. در نتیجه، شما می‌توانید با اعمال آن‌ها در گوشی خود، حال و هوای جدیدترین آیفون‌ها را به دستگاه مورد استفاده خود ببخشید. در همین حین، این والپیپرها تنوع و طراحی نسبتاً جذاب و پویایی دارند. در نتیجه، پیشنهاد می‌کنیم که در صورت علاقه مند بودن، حتماً آن‌ها را امتحان کنید!

توجه داشته باشید که فایل این والپیپرها و مجموع حجم آن‌ها، برابر با ٣.۶۴ مگابایت می‌باشد. شما می‌توانید از طریق لینکی که از Mega به اشتراک گذاشته‌ایم، این والپیپرها را بارگیری و اعمال کنید. در ادامه مطلب، می‌توانید نگاهی به این والپیپرها داشته باشید.

📥📥 دانلود والپیپر سری آیفون ١٣ به صورت فایل 📥📥

والپیپر سری آیفون ١

والپیپر سری آیفون ١٣

والپیپر سری آیفون ١٣

والپیپر سری آیفون ١٣

نظر شما در مورد این والپیپرها چیست؟ آیا آن‌ها را بر روی دستگاه خود اعمال کرده‌اید؟ کدام یک را بیشتر از دیگر والپیپرها می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️