حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک بوک پرو M1X اپل طی هفته‌های آینده معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، لپ‌تاپ

درحالی‌که انتظار می‌رود اپل، آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ را در رویداد روز سه‌شنبه ۲۳ شهریور معرفی کند، اما به‌نظر می‌رسد که این شرکت برای اواخر پاییز نیز مراسم دیگری را برای رونمایی از محصولات جدید خود درنظر گرفته است. مهم‌تر از همه شاید، این محصولات شامل مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی باشند که از تراشه معرفی نشده M1X اپل نیز در آنها استفاده می‌شود. گزارش جدید امروز بیان می‌کند که این لپ‌تاپ‌ها احتمالا طی “چند هفته آینده” معرفی خواهند شد.

زمان معرفی مک بوک پرو M1X اپل

مارک گورمن در آخرین نسخه از خبرنامه Power On، انتظارات خود را از مشخصات iPhone 13 و Apple Watch Series 7 توضیح داده و در ادامه بیان می‌کند که اپل رویداد دیگری را نیز برای اواخر پاییز برنامه‌ریزی کرده است که شامل معرفی آیپد مینی ۶، آیپد نسل ۹ و مک بوک پرو M1X می‌باشد.

گورمن می‌نویسد که به‌دنبال تاخیر در معرفی لپ‌تاپ جدید، مک بوک پرو M1X باید “طی چند هفته آینده به بازار عرضه شود”.

مک بوک پرو جدید شامل نسخه‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی بوده و انتظار می‌رود با تراشه سطح بالا M1X، شارژ مغناطیسی MagSafe، نمایشگر Mini-LED و بدون نوار لمسی بالای کیبورد، عرضه شود.

مک بوک پرو M1X اپل

مک بوک پرو M1X اپل

ما هنوز انتظار نداریم که M1X MacBook Pro را در رویداد سه‌شنبه ببینیم. در عوض، محتمل‌تر آنست که اپل در ماه اکتبر یک رویداد مجازی جداگانه برگزار کرده تا مک بوک پرو و آیپدهای جدید خود را معرفی کند. گزارش قبلی زنجیره تامین بیان می‌کرد که اپل قصد دارد تا میزان تولید M1X MacBook Pro را تا ماه اکتبر افزایش دهد.

ظاهراً MacBook Pro جدید دارای فرم جدید طراحی با لبه تخت خواهد بود که مشابه آن را پیش‌تر در سری آیفون ۱۲، آیپد پرو M1 و آیمک ۲۴ اینچی جدید این شرکت دیده‌ایم.

بلومبرگ همچنین گزارش می‌دهد که مک بوک پرو جدید دارای درگاه HDMI و اسلات کارت SD بوده و از فناوری MagSafe برای شارژ مغناطیسی بهره می‌برد. رندرهایی که پیش‌تر از طراحی لپ‌تاپ آینده اپل به‌بیرون درز کرده بود، این موارد را تایید می‌کنند.

تراشه اپل M2 در مک بوک ایر ۲۰۲۲ و M1X در مک بوک پرو امسال استفاده خواهد شد

نظر شما راجع‌به مک بوک پرو اپل با تراشه اختصاصی جدید و طراحی خاص با لبه‌های تخت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی