حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک گیک بنچ Exynos 2200 عملکرد نه چندان درخشان CPU این تراشه را نشان می دهد

سامسونگ تا چند ماه دیگر از سری Galaxy S22 به عنوان پرچمداران جدید خود رونمایی می‌کند. گفته می‌شود که این گوشی‌ها، مانند همیشه در دو نسخه عرضه می‌شوند. امروز بنچمارک گیک بنچ Exynos 2200 دیده شده است. ممکن است این گوشی، در واقع همان سامسونگ Galaxy S22 با تراشه جدید این کمپانی باشد.

بنچمارک گیک بنچ Exynos 2200 مربوط به گلکسی S22 است؟

چندی پیش، ما در مورد نسخه جهانی سری Galaxy S22 صحبت کردیم. به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد بر خلاف نسل‌های قبلی عمل کند.

 

سری Galaxy S22 سامسونگ در بیشتر مناطق از Snapdragon 898 استفاده خواهد کرد

 

به نقل از Mysmartprice، سامسونگ در حال برنامه ریزی برای رونمایی از رسمی Galaxy S21 FE است. انتظار می‌رود که این گوشی، ماه آینده روانه بازارهای جهانی بشود. به همین صورت، این گوشی رده بالا فعلاً در کانون توجهات قرار دارد. با این وجود، این سری Galaxy S22 است که پس از Galaxy S21 FE معرفی می‌شود. در همین راستا، بسیاری از طرفداران سامسونگ منتظر هستند تا ببینید سامسونگ در اوایل سال ٢٠٢٢ چه چیزهایی برای ارائه دارد. اما پیش از رونمایی رسمی این سری پرچمدار، بسیاری از جزئیات آن‌ها فاش شده‌اند. یکی از جدیدترین خبرها، مربوط به تست گیک بنچ یکی از گوشی‌های سری سامسونگ Galaxy S22 است.

بر اساس این صفحه گیک بنچ، یکی از گوشی‌های سری Galaxy S22 در آن ظاهر شده است. ما احتمال می‌دهیم که این دستگاه Galaxy S22 و یا نسخه پلاس آن باشد. ظاهراً این دستگاه، با تراشه Exynos 2200 تست شده است. اما این صفحه، دقیقاً چه جزئیاتی را نشان می‌دهد؟

خب، در ابتدا باید بگوییم که مدل نامبر این دستگاه، SM-S906B است. ما نمی‌دانیم که این دستگاه، دقیقاً کدام مدل از این سری است. اما گلکسی اس ٢٢ پلاس، محتمل‌ترین گزینه است. این صفحه گیک بنچ، نشان می‌دهد که SM-S906B مجهز به تراشه‌ای با کد s5e9925 است. ما احتمال می‌دهیم که این تراشه، در واقع Exynos 2200 باشد. گفتنی است که این تراشه، از پردازنده گرافیکی AMD RDNA 2 استفاده خواهد کرد. بر اساس اطلاعات این بنچمارک، Exynos 2200 دارای حداکثر فرکانس کاری ٢.۵٩ گیگاهرتزی است. این تک هسته، ممکن است همان Cortex-X2 با معماری ARMv9 باشد.

 

هسته Cortex-X2 آرم به همراه چند هسته دیگر معرفی شدند

 

در ادامه، سه هسته دیگر دارای حداکثر فرکانس کاری ٢.۵ گیگاهرتزی هستند. در نهایت، ۴ هسته دیگر با حداکثر فرکانس کاری ١.٧٣ گیگاهرتزی حضور دارند. این صفحه، همچنین نشان می‌دهد که SM-S906B دارای اندروید ١٢ پیش فرض است. در نتیجه، سری Galaxy S22 با OneUI 4 استیبل معرفی می‌شود. این نسخه از دستگاه تست شده، دارای ٨ گیگابایت حافظه رم بوده است. اما ممکن است ما شاهد نسخه‌هایی با حافظه رم بیشتر نیز باشیم. در نهایت، این دستگاه در حالت‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، امتیازات ١,٠٧٣ و ٣,٣٨٩ را کسب کرده است. این امتیازات، خیلی بالا نیستند. اما به دلیل نهایی نبودن این دستگاه، ممکن است تغییراتی در امتیازات صورت گرفته باشد. در کل، می‌توان گفت که این صفحه، اطلاعاتی مهم را به ما می‌دهد.

نظر شما در مورد این صفحه از سامسونگ Galaxy S22 چیست؟ فکر می‌کنید که سامسونگ بتواند رقبای خود را شکست دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

☠️😂

Farcry

این همه میگفتن اگزینوس 2200 میاد A15 رو شکست میده و سامسونگ داره با AMD همکاری میکنه و از RDNA 2 پشتیبانی میکنه و……. این بود؟؟؟؟؟
این الان امتیاز تک هسته ای که گرفته 1070 هست. A12 اپل که سال 2018 روی آیفون XS معرفی شد امتیاز تک هسته ایش 1100 هست. توی بخش چند هسته ای هم باز در حد A13 دو سال پیش اپل امتیاز گرفته و در مجموع پردازنده مرکزیش از A13 هم ضعیفتره https://browser.geekbench.com/ios-benchmarks
سامسونگ یه زمانی (وقتی که به جای اسنپ 810 روی گلکسی اس 6 از اگزینوس 7420 استفاده کرد) بعد از اپل بهترین امتیاز ها رو در بخش پردازنده مرکزی و گیگ بنچ میگرفت ولی الان توی گیگ بنچ رتبش بعد از اپل و اسنپ دراگون و حتی مدیاتک رفته رتبه 4 ام.

دکتر جان این یه گوشی pre release هستش که امتیازاش تقریبا در سطح اگزینوس ۲۱۰۰ هستش که تو بدترین حالتش باید ۲۰ درصد سی پی یو قوی تر بشه تازه وقتب معماری پردازنده شده arm v9 باید از اینا خیلی بالاتر باشه
کاش یه ذره تحقیق و تفکر هم داشتین
اما برای کسی که خیلی رو اپل تعصب داره بعیدم نبود همچین حرکتی

باشه حالا خودتو نکش منو منفی بارون نکن.
راضی به زحمت و تعویض آیپی شما نیستم!
اولا خودت یه نگاهی به اسم و پروفایل ت بنداز ببین کی داره داد میزنه متعصب و تروله!!
دوما شما مثل اینکه تو باغ نیستی. اکثر لیک هایی که از عملکرد پردازنده ها منتشر میشه تا حدود زیادی شبیه عملکرد نهایی اون پردازنده هست حداقل سابقه لیک های گیگ بنچ اینو نشون میده اصلا گیریم این امتیاز ۳۰ درصد بهتر هم بشه باز سامسونگ داره ریپ میزنه و این ۳۰ درصد بهتر هم باز میشه امتیاز A13 دوسال پیش! و باز برخلاف شایعه های قبلی عملکرد این پردازنده نه در حد اسنپه نه در حد سری A اپل و اون همکاری ها با AMD و…. فعلا نتیجه ای نداده! پس شما روی هوا حرف نزن لینک داری خبر داری که اگزینوس ۲۲۰۰ بهتر از این نتیجه میگیره بیا حرف بزن

Monarch

امیدوارم نسخه نهایی بهتر از این باشه چون عملا پیشرفت خاصی صورت نگرفته البته ممکنه توی مصرف انرژی حرفی برای گفتن داشته باشه

Mahdi

کیا بودن اسنپدراگون رو نمیخواستن و اگزینوس رو ترجیح میدادن 😂😂 هر چند ممکنه بهتر از اینا باشه

Elyas

احتمال قوی فراکانس پردازنده Cortex-X2 رو 3 هزار بره امتیاز مناسبی بگیره

AŁɪ

تنسور با دوتا کورتکس x1 از این بهتر ظاهر میشه 😐

mohammad MI

سامسونگ اگ اگزینوسو نمیزد یکم بیشتر رو عملکرد گوشیهاش تمرکز می‌کرد سنگین تر بود

ali karimi

سلام، این همه ازش تعریف کردن قبلا ولی شد این، واقعا تعجبه،بعدش سرعت هسته های صعیفتر یعنی میشه a510 از اگزیتوس2100 هم پایینتره، فکر کنم واسه 2100 بود2.5 ولی 2200 شده1.84،درهرصورت امیدوارم بهتر بشه وگرنه خیلی بد میشه، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️