حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت حافظه آیفون ۱۳ فاش شد: حذف نسخه ۶۴ گیگابایتی و ارائه ۱ ترابایت برای مدل پرو

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، شایعات

تحلیلگر مشهور اپل، Ming-Chi Kuo، صبح امروز گزارش جدیدی ارائه کرده که انتظارات از iPhone 13 ،Apple Watch Series 7 و AirPods 3 را نشان می‌دهد. کو تأیید می‌کند که آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس به‌طور کامل و برای اولین بار در نسخه‌های جدید ۱ ترابایتی در دسترس خواهند بود. اپل همچنین با حذف نسخه ۶۴ گیگابایتی، ظرفیت حافظه پایه آیفون ۱۳ را به ۱۲۸ گیگابایت رسانده است.

ظرفیت حافظه آیفون ۱۳

کو بیان می‌کند که آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی با ظرفیت حافظه 128 گیگابایتی، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی در دسترس خواهند بود. این بدان معناست که ظرفیت ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی، جایی در گوشی‌های امسال نخواهد داشت. برای مقایسه، درحال‌حاضر آیفون ۱۲ و نسخه مینی آن با تنظیمات ذخیره‌سازی 64، 128 و 256 گیگابایتی در دسترس می‌باشند.

کو در مورد آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس، گزارشات قبلی را تأیید کرده و اضافه می‌کند که این دستگاه‌ها با تنظیمات 128 گیگابایتی، 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی در دسترس خواهند بود. برای مقایسه، نسل پیشین و آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس در پیکربندی‌های 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت عرضه شدند.

ظرفیت حافظه آیفون ۱۳

ظرفیت حافظه آیفون ۱۳

کو همچنین هشدار می‌دهد که آیفون 13 ممکن است تحت تاثیر کمبود عرضه قرار گیرد:

ما معتقدیم که چالش تولید فعلی آیفون، کمبود قطعات است. به‌دلیل کمبود قطعات، عرضه مدل‌های قدیمی در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ حدود 5 تا 10 درصد کاهش یافته بود. عرضه آیفون 13 در فصل چهارم ۲۰۲۱ ممکن است به‌دلیل کمبود قطعات، به‌صورت نزولی باشد. با این حال، این نقطه ضعف، تأثیر محدودی بر عرضه آیفون 13 خواهد داشت. ما معتقدیم که میزان فروش آیفون 13 در سال 2021 می‌تواند بیش از 10 درصد در سال افزایش یابد (در مقایسه با عرضه آیفون 12 در سال 2020).

همچنین کو در گزارش امروز خود بیان می‌کند که انتظار دارد ایرپادز ۳ نیز، در رویداد سه‌شنبه معرفی شود. اپل همچنین به‌احتمال زیاد ایرپادز ۲ را در لیست اصلی خود به‌عنوان گزینه دیگری برای خریداران در کنار نسخه جدید، نگه خواهد داشت.

رویداد “California streaming” اپل سه‌شنبه همین هفته، ۲۳ شهریور، ساعت 10 صبح به‌وقت محلی برگزار خواهد شد.

نظر شما راجع‌به پیکربندی جدید اپل برای سری آیفون ۱۳ خود شامل حذف نسخه ۶۴ گیگابایتی و اضافه شدن مدل ۱ ترابایت به نسخه‌های پرو و پرو مکس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اپل نمیخواد از ۶۴ بکشه بیرون🙂🙂

Farcry

چرا اتفاقا طبق این خبر‌و بقیه شایعه ها امسال دیگه اپل آیفون ۶۴ گیگابایتی دیگه تولید نمیکنه

Monarch

و بالاخره اپل هم راهی ظرفیت های بیشتر شد
فکر میکنم تو این دوره ظرفیت 64 و حتی 128 خیلی مناسب نیست

AŁɪ

یک ترا اونم nvme 🔥

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی