حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب سیلیکونی آیفون ۱۳ پرو مکس اپل، نام این دستگاه را تایید می کند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

یک افشاگر با نام “PinkDon” ویدئویی جدید از قاب هایی که به نظر می رسد قاب های MagSafe گوشی iPhone 13 Pro Max است، به اشتراک گذاشت. به این ترتیب قاب سیلیکونی آیفون ۱۳ پرو مکس اپل، نام این دستگاه را تایید می کند. البته پیش از تأیید شده بود که آیفون های امسال از نامگذاری آیفون ۱۳ به جای آیفون 12s استفده می کنند. البته توجه داشته باشید که شاید این ویدئو(که به تازگی پاک شد) ساختگی باشد.

قاب سیلیکونی آیفون ۱۳ پرو مکس

قاب سیلیکونی آیفون ۱۳ پرو مکس

قاب سیلیکونی آیفون ۱۳ پرو مکس

ویدئو منتشر شده (که در حال حاضر پاک شده است) نشان می دهد که تعداد زیادی قاب سیلیکونی مشکی Apple MagSafe در پلاستیک پیچیده و برای توزیع سازماندهی شده است. هیچ رنگ یا قاب دیگر مثل نمونه های چرم در ویدیو دیده نمی شود.

انتظار می رود که اپل با معرفی آیفون های امسال، مانند گذشته بخواهد مجموعه قاب های MagSafe خود را با رنگ های جدید به روز کند.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، این قاب ها می توانند جعلی باشند. این روزها تعداد زیادی از تصاویر منتسب به قاب های آیفون ۱۳ وجود دارد که جعلی هستند. بنابراین این شایعه را با دیده تردید بنگرید.

به احتمال زیاد ما تنها یک یا دو هفته با معرفی رسمی آیفون ۱۳ فاصله داریم، بنابراین تعجب آور نیست که در چند روز آینده شاهد نشت های بیشتری مانند این باشیم.

شما آیفون دارید؟ برای تهیه قاب به نمونه های MagSafe اپل معتقد هستید یا نمونه های تولیدکننده شخص ثالث را که عموما قیمت کمتری دارد،  می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

همین قاب ام نمیشه خرید قیمتش بالای ۲ میلیونه🤕🤕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)