حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی خانواده Galaxy A 2022 رسما مشخص شد: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

چند روز پیش برای شما نوشتیم که مراسم Galaxy Awesome Unpacked سامسونگ برای معرفی چند گوشی در سری Galaxy A 2022 به زودی برگزار می شود. امروز اما رسما تاریخ معرفی خانواده Galaxy A 2022 مشخص شده و ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ خواهد بود.

زمان معرفی گلکسی A 2022

اگرچه سری گلکسی اس سامسونگ بیشترین تبلیغات را در طول سال دارد، اما پرفروش‌ترین‌های واقعی سامسونگ همیشه سری گلکسی A اقتصادی و میان‌رده آن بوده است. اخبار زیادی پیرامون بعضی از اعضای این خانواده از جمله A33، A53 و A73 در چند هفته گذشته منتشر شده است. این حاکی از عرضه قریب‌الوقوع آن ها بوده و امروز بالاخره یک شایعه خیلی قابل اتکا پوستر رسمی معرفی گلکسی A 2022 را منتشر کرده است.

این گزارش از افشاگر معروف یعنی evleaks منتشر شده است. در توییت وی یک پوستر تبلیغاتی برای رویداد آینده Galaxy A سامسونگ به اشتراک گذاشته است. به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی A 2022 خود را در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ یعنی پنجشنبه هفته آینده معرفی کند. برای یادآوری بد نیست بگوییم که سامسونگ گلکسی A52 و A72 سال گذشته در همین روز معرفی شدند.

پوستر رسمی اعلام تاریخ مراسم رونمایی از Galaxy A 2022

پوستر رسمی اعلام تاریخ مراسم رونمایی از Galaxy A 2022

این پوستر مستقیماً به هیچ‌یک از نکات برجسته سری گلکسی A 2022 سامسونگ اشاره نمی‌کند، بلکه از اشاره های ظریف طراحی گرافیکی استفاده می‌کند. از المان های روی پوستر، می‌توان نتیجه گرفت که چندین ویژگی برجسته از سری گلکسی A سامسونگ اینجا هم تقویت خواهند شد. این پیشرفت ها شامل صفحه‌نمایش و دوربین بهبود یافته، بهبود قابلیت‌های عکاسی در نور کم و مقاومت در برابر آب برای سری گلکسی A 2022 است.

پیش از این گوشی های Galaxy A13 و گلکسی A23 سامسونگ رسما معرفی شدند. البته که مدل 5G گلکسی A13 هم ۲ ماه پیش رونمایی شده بود.

نظر شما چیست؟ منتظر معرفی خانواده Galaxy A 2022 هستید؟ کدام عضو برای شما جذاب تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)