حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم Galaxy Awesome Unpacked سامسونگ برای معرفی چند گوشی در سری Galaxy A 2022 به زودی برگزار می شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

هفته گذشته، خبری شنیدیم مبنی بر این که سامسونگ دومین رویداد خود را با نام Galaxy Awesome Unpacked در ماه جاری میلادی برگزار می کند تا نسل بعدی گوشی های هوشمند سری گلکسی A را معرفی کند. به تازگی دوباره می شنویم که مراسم Galaxy Awesome Unpacked سامسونگ برای معرفی چند گوشی در سری Galaxy A 2022 به زودی برگزار می شود.

مراسم Galaxy Awesome Unpacked سامسونگ

طبق گزارش The Korean Herald انتظار می رود سامسونگ الکترونیکس پیش از پایان اسفند ماه ۱۴۰۰ رویدادی را برای رونمایی از گوشی های جدید سری گلکسی A برگزار کند. گفته می شود این کنفرانس پاسخی به رویداد پیش روی اپل است که در آن غول فناوری آمریکایی شایعه شده است که نسل سوم آیفون SE را با اتصال 5G معرفی کند.

Galaxy A53

Galaxy A53

از سوی دیگر و طبق گزارش ها، سامسونگ چهار گوشی زیر را در این مراسم رونمایی خواهد کرد:

  1. ۱- گلکسی A73
  2. ۲- گلکسی A53
  3. ۳- گلکسی A33
  4. ۴- گلکسی A23

طبق انتظار این گزارش بیان می‌کند که گلکسی A73 گران‌ترین گوشی هوشمند در میان تمامی گوشی‌های مذکور خواهد بود. انتظار می رود این گوشی با صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED و تراشه کوالکام اسنپدراگون ۷۷۸ جی وارد بازار شود.

سامسونگ در سال 2019 سری گلکسی A را برای مقابله با رقبای چینی اصلاح کرد. با توجه به بازخوردهای مثبت، این شرکت هر ساله مدل های جدیدی را معرفی می کند.

به گزارش Omdia، گلکسی A12 با رکورد 51.8 میلیون دستگاه، پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان است. در واقع، این گوشی اولین گوشی سامسونگ بود که بیش از 50 میلیون فروش را در یک سال تجربه کرد. جالب این که فروش گلکسی M12 هم خیلی بالا بوده و آمار فروش آن در این اعداد دیده نمی شود.

نظر شما چیست؟ منتظر کدام عضو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)