حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت OneUI 4 بتا برای سری Galaxy S21 سامسونگ به زودی منتشر می‌شود

سامسونگ به زودی از رابط کاربری OneUI 4 خود به صورت رسمی و نهایی رونمایی می‌کند. مطمئناً در این نسخه، شاهد پیشرفت‌های محسوسی در بخش‌های طراحی و عملکرد خواهیم بود. اما در نهایت، وجود رابط کاربری OneUI 4 به صورت رسمی تأیید شده است. به همین ترتیب سامسونگ قصد دارد تا به زودی آپدیت OneUI 4 بتا را برای سری Galaxy S21 منتشر کند.

آپدیت OneUI 4 بتا برای سری Galaxy S21 به زودی منتشر خواهد شد

سامسونگ پیش از این، از رابط کاربری OneUI 3 خود بر پایه اندروید ١١ رونمایی کرده بود. اما خبری از رابط کاربری OneUI 4 برای اندروید ١٢ نبود. با این وجود، ما شاهد انتشار لیستی از دستگاه‌های دریافت کننده OneUI 4 بودیم.

 

کدام گوشی های سامسونگ رابط کاربری OneUI 4 را دریافت می کنند؟

 

اکنود بر اساس گزارش منتشر شده از Piunikaweb، حدس و گمانه زنی‌های بسیاری در پیرامون رابط کاربری OneUI 4 سامسونگ وجود دارد. گفته می‌شود که این نسخه از رابط کاربری اختصاصی سامسونگ، همراه با سیستم عامل اندروید ١٢ به دست کاربران می‌رسد. پیش از این، گزارشاتی مبنی بر آغاز پروژه بتای OneUI 4 بر پایه اندروید ١٢ برای گوشی‌های سامسونگ منتشر شده بودند. بر اساس این گزارشات، این پروژه از همین ماه آغاز می‌شد. اما پس از آن، منابع دیگری گفتند که سامسونگ احتمالاً اعلامیه فاز بتای OneUI 4 را به تأخیر انداخته است.

اظهار نظر Ice Universe در مورد OneUI 4

اظهار نظر Ice Universe در مورد OneUI 4

اکنون، به نظر می‌رسد که انتظارها به پایان رسیده باشند. چرا که سامسونگ به زودی از آپدیت OneUI 4 بتا بر پایه اندروید ١٢ به زودی رونمایی می‌کند. این خبر، برای دارندگان پرچمداران سری Galaxy S21 مسرت بخش است. طبق گزارشات اخیر منتشر شده از مراجع گفتگوی جمعی سامسونگ، این کمپانی به زودی از پروژه آپدیت OneUI 4 بتا رونمایی می‌کند. خوشبختانه این به روزرسانی، به زودی برای سری Galaxy S21 منتشر خواهد شد.

با وجود این که فعلاً تاریخ دقیقی منتشر نشده است، به وقوع پیوستن این موضوع قطعی است. چرا که مدیر رسمی انجمن سامسونگ این خبر را به اشتراک گذاشته است. بنابراین، صحت آن قابل انکار نیست. همچنین در صورت نهایی شدن تدابیر انتشار این به روزرسانی، سامسونگ از طریق اپ Samsung Members آن را اطلاع رسانی خواهد کرد. به طور دقیق، کاربران Galaxy S21، اس ٢١ پلاس و اس ٢١ اولترا می‌بایست منتظر آپدیت OneUI 4 بتا باشند.

بنابراین، کسانی که علاقه مند به تجربه این نسخه هستند، باید برنامه Samsung Members را بر روی دستگاه خود داشته باشند. سامسونگ از طریق این برنامه، اطلاع رسانی‌های مختلفی را انجام می‌دهد. ممکن است این به روزرسانی بتا، تنها محدود به کره باشد. بنابراین، فعلاً کاربران جهانی سری Galaxy S21 نباید منتظر آن باشند. بیانیه مورد اشاره، فعلاً برای نسخه‌های کره‌ای سری Galaxy S21 منتشر شده است. به هر حال، ما اطلاعات زیادی از گستردگی عرضه این به روزرسانی‌ها نداریم. به همین ترتیب، باید منتظر انتشار جزئیات رسمی بیشتری از سوی سامسونگ باشیم.

بیانیه آپدیت OneUI 4 بتا

این خوب است که سامسونگ در حال آماده سازی تدارکات برای انتشار به روزرسانی بتای اندروید ١٢ است. چرا که ما فکر می‌کردیم این کمپانی قصد شرکت در انتشار نسخه‌های بتای اندروید ١٢ را ندارد. در همین راستا، احتمالاً اواخر همین سال دستگاه‌های زیادی آپدیت OneUI 4 را دریافت می‌کنند. برای جزئیات بیشتر، فعلاً باید صبر کنیم. در صورت انتشار جزئیات بیشتر، آن را برای شما نیز شرح خواهیم داد.

نظر شما در مورد رابط کاربری OneUI 4 چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند تا پایان سال جاری میلادی، این به روزرسانی را به طور گسترده منتشر کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️