حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy A13 5G در راه است: ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ؟

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ در خط تولید گوشی‌های اقتصادی، سابقه زیادی دارد. به همین صورت است که در این سال‌ها، سری Galaxy A پذیرای گوشی‌های جذابی بوده است. بر اساس آخرین اطلاعات، سامسونگ Galaxy A13 5G به زودی از راه می‌رسد. ممکن است این گوشی لقب ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ را داشته باشد.

سامسونگ Galaxy A13 5G و جزئیات لو رفته از آن

سامسونگ گوشی‌های 5G ارزان قیمت کمی ندارد. به طور مثال، گلکسی ای ٢٢ ۵ جی یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G این برند کره‌ای محسوب می‌شود.

 

سامسونگ گلکسی A22 مدل 5G با Dimensity 700 رسما معرفی شد

 

حال Sammobile می‌گوید که سامسونگ هر ساله گوشی‌های 5G ارزان قیمت جدیدی را رونمایی می‌کند. سال گذشته، مقرون به صرفه‌ترین گوشی 5G سامسونگ، گلکسی A42 5G بود. پس از آن، این لقب هم اکنون متعلق به Galaxy A22 5G می‌باشد. اما سال آینده، باز هم شاهد گوشی‌های 5G ارزان جدیدتری خواهیم بود. بنابر گزارشی که از سوی GalaxyClub منتشر شده است، سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند اقتصادی 5G با مدل نامبر SM-A136B است.

این گوشی، مشخصاً همان Galaxy A13 5G است. با توجه به برچسب قیمتی Galaxy A12، ممکن است این دستگاه دارای برچسب قیمتی کم‌تر از ٢٠٠ دلار آمریکا باشد. همچنین، گلکسی A12 در ماه دسامبر ٢٠٢٠ رونمایی شده بود. در نتیجه می‌توان پیش بینی کرد که سامسونگ Galaxy A13 5G در اواخر سال ٢٠٢١ و یا اوایل سال ٢٠٢٢ میلادی رسماً معرفی شود. شایان ذکر است که اطلاعات زیادی از Galaxy A13 5G در دسترس نیست.

گلکسی A12

گلکسی A12

اما پیش از این، گلکسی A12 با نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع TFT LCD با وضوح +HD عرضه شده بود. این گوشی، در ابتدا دارای تراشه Helio P35 بود. اما یک نسخه دیگر از آن با تراشه Exynos 850 نیز معرفی شد. این گوشی، دارای دوربین اصلی ۴٨ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ٨ مگاپیکسلی می‌باشد. در نهایت، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که Galaxy A13 5G دارای تراشه‌ای بهتر، حافظه رم بیشتر و حتی نمایشگری با کیفیت‌تر باشد.

نظر شما در مورد Galaxy A13 5G چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند عنوان ارزان قیمت‌ترین گوشی 5G سامسونگ را از آن خود کند؟ فکر می‌کنید این دستگاه فروش خوبی داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

صددرصد چیپستش مدیاتک سری دایمن هست…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️