حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S21 FE نسخه Exynos 2100 در گیک بنچ دیده شد!

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، بنچمارک، سامسونگ

سامسونگ به زودی از گوشی Galaxy S21 FE خود رونمایی می‌کند. پیش از این گفته بودیم که ممکن است این گوشی ١٧ شهریور رونمایی شود. حال، نسخه جدیدی از گلکسی S21 FE در گیک بنچ دیده شده است. در ادامه، نگاهی به گلکسی S21 FE نسخه Exynos 2100 خواهیم داشت.

گلکسی S21 FE نسخه Exynos 2100 در گیک بنچ رؤیت شد

گلکسی اس ٢١ اف ای را پیش از این با اسنپدراگون ٨٨٨ در گیک بنچ دیده بودیم. اما ظاهراً به دلیل مشکلات کمبود تراشه، سامسونگ می‌خواهد از تراشه خود نیز استفاده کند.

 

گلکسی S21 FE سامسونگ با اسنپدراگون ٨٨٨ در گیک‌ بنچ رؤیت شد

 

به نقل از Mysmartprice، سامسونگ به تازگی مراسم Unpacked خود را برای رونمایی از دو گوشی منعطف جدید خود برگزار کرد. اکنون انتظار می‌رود که تا چند روز آینده، از گوشی رده بالای جدید خود رونمایی کند. شایعات زیادی در مورد گوشی Galaxy S21 Fan Edition وجود دارد. این گوشی، احتمالاً در تاریخ ١٧ شهریور ١۴٠٠ رونمایی می‌شود. این دستگاه، پیش‌تر در اینستاگرام سامسونگ نیز لو رفته بود. در حال حاضر، سامسونگ تأیید نکرده است که این گوشی را چه زمانی معرفی و عرضه می‌کند. همان طور که گفتیم، پیش‌تر Galaxy S21 FE نسخه Snapdragon در گیک بنچ دیده شده بود. اما این بار، نوبت به نسخه Exynos آن رسیده است!

گلکسی اس ٢١ اف ای نسخه Exynos 2100 در گیک بنچ ۵.۴.١

گلکسی اس ٢١ اف ای نسخه Exynos 2100 در گیک بنچ ۵.۴.١

سامسونگ به زودی از گوشی Galaxy S21 FE پرده بر می‌دارد. نسخه جدید گلکسی S21 FE، با مدل نامبر SM-G990E در راه است. نسخه مذکور، از تراشه Exynos 2100 استفاده می‌کند. این تراشه، در نسخه جهانی گوشی‌های سری Galaxy S21 نیز به کار گرفته شده بود. پیش از این، مدل SM-G990B در گیک بنچ دیده شده بود. ظاهراً سامسونگ می‌خواهد این نسخه را در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی عرضه کند. اما باقی بازارها، از همان گلکسی S21 FE نسخه Exynos 2100 بهره مند خواهند شد.

نسخه Exynos نیز با ٨ گیگابایت حافظه رم همراهی می‌شود. در کنار آن، سیستم عامل اندروید ١١ نیز موجود است. حداکثر فرکانس کاری پردازنده مرکزی Exynos 2100، تک هسته Cortex-X1 با ٢.٩١ گیگاهرتز است. امتیازات چند هسته‌ای و تک هسته‌ای این نسخه، به ترتیب برابر با ١,٠٨۴ و ٣,٣١۶ است. این امتیازات، در حد نسخه اسنپدراگون نیستند.

 

طراحی گلکسی S21 FE در اینستاگرام رسمی سامسونگ دیده شد

 

برای یادآوری، نگاهی به مشخصات لو رفته این گوشی نیز داریم. گلکسی S21 FE با نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی از راه می‌رسد. همچنین طراحی این دستگاه مشابه Galaxy S21 خواهد بود. دوربین اصلی سه گانه آن، متشکل از سنسورهای ٨+١٢+٣٢ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی نیز دارای وضوح ١٢ مگاپیکسلی خواهد بود. در نهایت، گفته می‌شود که قیمت این نسل از نسل قبل کم‌تر است.

 

قیمت گلکسی S21 FE سامسونگ لو رفت؛ کم‌تر از نسل قبل!

نظر شما در رابطه با گلکسی S21 FE نسخه Exynos 2100 چیست؟ آیا این کار سامسونگ درست است؟ کدام نسخه را ترجیح می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

حتما مثل همیشه اسنپ برای امریکا به چین هست اگزینوس برای ما میدونم اگزینوس خیلی خوب شده ولی داره به کاربر توهین میکنه خوب اوناام اگزینوس بده🙃🙃این چه کاریه اخه 😓😓

Faez

اصلا میدونی چرا این کارو میکنه ؟

چند سال پیش سامسونگ از فناوری کوالکام استفاده کرد بدون این که به س کوالکام بگه بعد مشکل به دادگاه کشیدو دادگاه چون سامسونگ ..میشد ،گفت پرچمداری سامسونگ با پردازنده کوالکام ساخته شن ولی برای آمریکا ،و پردازنده اگزینوس هم جهانی غیر از امریکا

Mahdi

میدونم چین تا سال پیش کره😕ژاپن حتی اسنپدراگون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️