حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی S21 FE سامسونگ لو رفت؛ کم‌تر از نسل قبل!

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | اسمارت‌فون، سامسونگ، شایعات

با گذشت روزها، کم کم به تاریخ رونمایی گلکسی S21 FE نزدیک‌تر می‌شویم. به نظر می‌رسد که همین روزها شاهد انتشار خبر زمان رونمایی این گوشی باشیم. در همین حین، قیمت گلکسی S21 FE سامسونگ لو رفت! این قیمت، از نسل قبل نیز کم‌تر است.

گلکسی S21 FE

گلکسی S21 FE، نسخه جدیدی از اعضای گوشی‌های Galaxy S21 است. به همین دلیل، برخی از ویژگی‌های آن‌ها از جمله طراحی را به ارث برده است. به همین دلیل شاهد شباهت این گوشی به گلکسی S21 در رندرهایش هستیم.

 

رندر رسمی گلکسی S21 FE سامسونگ در رنگ‌های مختلف منتشر شد

 

به هر حال، اکنون شایعه جدید و جذابی از گلکسی S21 FE منتشر شده است. به گزارش Sammobile، قیمت گلکسی S21 FE سامسونگ اخیراً لو رفته است. این برچسب قیمتی، نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد نسخه جدید را با قیمت کم‌تری روانه بازار کند. هم اکنون، نزدیک به ٩ ماه از تاریخ رونمایی گلکسی S20 FE گذشته است. پس باید به زودی شاهد رونمایی از نسل جدید آن باشیم.

قیمت گلکسی S21 FE سامسونگ

اگر به یاد داشته باشید، قبلاً در مورد مشخصات فنی این گوشی صحبت کرده بودیم. همچنین نتیجه گیک بنچ این گوشی، برخی از مشخصات سخت افزاری آن را نشان می‌داد. به طور مثال، اکنون می‌دانیم که Galaxy S21 FE حداقل دارای یک نسخه با تراشه‌ Snapdragon 888 خواهد بود.

 

اسنپدراگون ۸۸۸ / Snapdragon 888 کوالکام رسما معرفی شد: همان Snapdragon 875 مورد انتظار

 

همچنین این دستگاه از بدنه‌ای پلاستیکی استفاده می‌کند. با این وجود، همچنان شاهد استفاده از فریم فلزی در این دستگاه هستیم. به هر حال، نوبت به قیمت دستگاه قاتل پرچمدار جدید سامسونگ، یعنی گلکسی S21 FE می‌رسد. اخیراً یکی از رسانه‌های کره‌ای‌، در گزارش خود تأکید کرده است که قیمت گلکسی S21 FE سامسونگ در حدود ٧٠٠ هزار تا ٨٠٠ هزار وون کره جنوبی خواهد بود. این مقدار، معادل ۶٣٠ تا ٧٢٠ دلار آمریکا می‌باشد. این در حالی است که گلکسی S20 FE، در ابتدا برچسب قیمتی ٨٩٩ هزار وونی (معادل ٨٠٩ دلار آمریکا) را با خود یدک می‌کشید. بنابراین، قیمت جایگزین گلکسی S20 FE، تا حدود ١٠٠ دلار آمریکا یا حتی بیشتر، از آن کم‌تر است.

این برچسب قیمتی، واقعاً مناسب است. چرا که مشخصات فنی جذابی در این گوشی وجود دارند. ظاهراً سامسونگ تصمیم گرفته است قیمت نسل جدید گلکسی S20 FE را پایین بیاورد. این امر، احتمالاً به دلیل عدم رونمایی از گوشی جدید سری گلکسی Note در سال جاری میلادی است. بنابراین، گلکسی S21 FE باید مسئولیت بزرگی را در نبود سری گلکسی Note بر عهده بگیرد. این گوشی، در نیمه دوم سال ٢٠٢١ میلادی رونمایی خواهد شد.

گلکسی S21 FE

نظر شما در مورد این برچسب قیمتی چیست؟ آیا خرید گلکسی S21 FE با این قیمت، مقرون به صرفه خواهد بود؟ کدام یک از مشخصات Galaxy S21 FE برای شما جذابیت بیشتری دارد؟ فکر می‌کنید که دیگر کمپانی‌ها، چه برگ برنده‌ای را در مقابل نماینده جدید سامسونگ رو می‌کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farhad

عالیه

Mahdi

خوشم اومد 😊😊
میتونه قلم نوت ام بذاره که جذابیتش بیش تر بشه😏😏 که نبود نوت امسال خیلی پیدا نباشه

تمرکز سامسونگ رو Spen بیشتر به تاشوهاشه امسال

اوووووف جونم.
از یه طرف طبیعیه چون نسخه پایه گلکسی S21 حدود ۸۰۰ دلاره و این باید پایین تر باشه.
بعد از معرفی که ایشالله به ایران هم بیاد اول ممکنه تا ۱۸ تومن باشه ولی بعدا و کم کم به نظر من چون قیمت گوشیای سامسونگ تو ایران معمولا از قیمت جهانی یکم کمتره ممکنه تا ۱۱ یا ۱۲ میل هم بیاد.

Mr.A

عالیه، سامسونگ میخواد رو این گوشی خوب فروش کنه
نایس

Mb.Pcr

جالبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️