حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S21 FE سامسونگ با اسنپدراگون ٨٨٨ در گیک‌ بنچ رؤیت شد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | بنچمارک، سامسونگ، شایعات

گلکسی S21 FE سامسونگ، جانشین گلکسی S20 FE محبوب محسوب می‌شود. به دلیل محبوبیت بالای Galaxy S20 FE در میان کاربران، و در مقابل، برخی از مشکلات، از گلکسی S21 FE انتظارات بالایی می‌رود. در آخرین اخبار، Galaxy S21 FE در گیک‌ بنچ دیده شده است.

گلکسی S21 FE سامسونگ در گیک‌ بنچ دیده شد

حدوداً ٧ ماه قبل بود که در ترنجی، از رونمایی Galaxy S20 FE در دو نسخه 4G و 5G خبر دادیم. این گوشی، یک فلگشیپ کیلر یا همان قاتل پرچمداری از سامسونگ بود. بسیاری از کاربران در سطح جهان، این گوشی را خریداری کردند.

 

گلکسی S20 FE با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و قاب پشتی پلاستیکی رسما معرفی شد

 

در ادامه، پس از گذشت مدتی از رونمایی Galaxy S20 FE، شایعات مربوط به گلکسی S21 FE سامسونگ نیز شروع به انتشار کردند. به طور مثال، رندرهای نهایی گلکسی S21 FE با طراحی مشابه Galaxy S21 منتشر شده بود. پس از این نیز شایعات متعددی از این گوشی انتشار یافتند.

 

به گلکسی S21 FE سامسونگ سلام کنید

 

اما به گزارش Mysmartprice، گوشی گلکسی S21 FE در گیک‌ بنچ دیده شده است. این گوشی، در نسخه ۵.۴.١ بنچمارک گیک بنچ تست شده است. بنابراین، نتایج این تست‌ تازه است. مدل نامبر تست شده از گلکسی S21 FE در این بنچمارک، “SM-G990B” نام دارد.

گیک بنچ گلکسی S21 FE سامسونگ

گلکسی S21 FE سامسونگ در گیک‌ بنچ نسخه ۵.۴.١

بر اساس صفحه گیک بنچ گلکسی S21 FE، این گوشی امتیاز ٣٨١ را در بخش تک هسته‌ای و امتیاز ١,٩١٧ را در بخش چند هسته‌ای کسب کرده است. با توجه به نهایی نبودن نسخه تست شده، امتیازات کسب شده قابل اکتفا نیستند. بنابراین، نمی‌توان به این امتیازات استناد کرد. اما وارد جزئیات این صفحه می‌شویم. طبق این بنچمارک، سامسونگ Galaxy S21 FE از تراشه ۵ نانومتری اسنپدراگون ٨٨٨ استفاده می‌کند. مشخص نیست که این گوشی نیز مانند نسل قبل دارای دو نسخه متفاوت باشد یا خیر.

 

اسنپدراگون ۸۸۸ / Snapdragon 888 کوالکام رسما معرفی شد: همان Snapdragon 875 مورد انتظار

 

همچنین این نسخه، از سیستم‌ عامل اندروید ١١ پیش فرض استفاده می‌کند. به احتمال زیاد، این گوشی در آینده با رابط کاربری OneUI 3.5 ارائه می‌شود. این نسخه، دارای ۶ گیگابایت حافظه رم بوده است. دیگر جزئیات این گوشی در منابع مختلف، نشان می‌دهند که S21 FE سامسونگ دارای نمایشگری ۶.۴ اینچی است. ضخامت ٧.٩ میلی متری و باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی در این گوشی وجود دارد. پنج رنگ بندی مختلف نیز برای Galaxy S21 FE در نظر گرفته خواهد شد.

نظر شما در مورد Galaxy S21 FE چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند جانشین شایسته‌ای برای Galaxy S20 FE باشد؟ فکر می‌کنید قیمت این گوشی در چه بازه‌ای خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خیلی خوبه ولی با اندروید ۱۲ بدتش دیگه😑😑

داداش اندروید ۱۲ نسخه بتاست و تا بخواد با OneUi 4 یکیش کنه خیلی طول میکشه.
سال قبل هم وقتی نسخه ۲.۵ اومد بعد از دو روز سامسونگ به سراغ نسخه ۳ رفت.

Such a Wow❤🥲😍🤩
سامسونگ دلبری میکند….🤤❤😍🤩

Mahdi

بنظرم اسنپدراگون ۸۷۰ بهتره واسه این گوشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️