حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت Galaxy Z Fold 3 منتشر شد: آیا ادعای مقاومت ٨٠ درصد بهتر نسبت به قبل حقیقت دارد؟

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | تست، تماشا کنید، سامسونگ، مقاومت

گلکسی Z Fold 3، یک گوشی جذاب و پر طرفدار است. این دستگاه، از قابلیت‌های جدیدی برخوردار است. سامسونگ مانور ویژه‌ای در بخش مقاومت Galaxy Z Fold 3 داده است. اما آیا تست مقاومت Galaxy Z Fold 3 نیز به همین موضوع اشاره دارد؟

تست مقاومت Galaxy Z Fold 3: واقعیت در برابر ادعای سامسونگ

سامسونگ چندی پیش از Galaxy Z Fold 3 رونمایی کرد. این گوشی،یک یک دستگاه جذاب و پریمیوم است که حتی از قلم S-Pen نیز پشتیبانی می‌کند.

 

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ رسما معرفی شد: گوشی تاشو 5G و ضدآب

 

به گزارش Gizmochina، گلکسی زی فولد کمی بیشتر از ٢ هفته پیش به عنوان نسل سوم گوشی‌های منعطف سامسونگ رونمایی شد. موارد جذابی در بخش کیفیت ساخت گلکسی زی فولد ٣ به چشم می‌خورند. از جمله آن‌ها، می‌توانم به فریم آلومینیومی قوی‌تر، محافظ گوریلا گلس ویکتوس و ادعای مقاومت 1.8 برابر بهتر نسبت به نسل قبل اشاره کرد. برای پی بردن به این موضوع، زک نلسون که یوتوبر شناخته شده تست‌های مقاومت گوشی‌ها و دیگر گجت‌های الکترونیکی است، به سراغ تست مقاومت Galaxy Z Fold 3 رفته است. شما می‌توانید ویدئوی کامل تست مقاومت Galaxy Z Fold 3 توسط JerryRigEverything را تماشا کنید:

 

 

نتیجه کلی این ویدئوی طولانی، این است که مقاومت کلی این دستگاه نسبت به قبل بهتر شده است. این گوشی منعطف، در هر دو بخش نمایشگر خارجی و باقی بدنه، به وسیله گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شوند. با این حال، در سطح ۶ شاهد به وجود آمدن خراش‌هایی در سختی Mohs هستیم. اما اجازه دهید تا به سراغ نمایشگر داخلی برویم. در این بخش، گلکسی زی فولد ٣ همچنان محافظ پلاستیکی نرمی دارد. این محافظ نرم، در سطح ٢ نیز خراشیده می‌شود. حتی اگر ناخن خود را در صفحه فشار دهید، آثار قابل توجهی باقی خواهند ماند. اما نگران استفاده از S-Pen مخصوص این گوشی منعطف نباشید. چرا که این قلم، مشکلی را ایجاد نخواهد کرد.

یکی از موارد ارتقاء یافته نسبت به فریم آلومینیومی مقاوم‌تر است. در حالی که این فریم همچنان خراشیده می‌شود، اما استحکام بیشتری دارد و در اتفاقاتی که در ویدئو رخ داد، تغییری در این بخش به وجود نیامد. در ضمن، این گوشی دارای استاندارد IPX8 است. این گواهینامه، به این معنی است که گلکسی زی فولد ٣ در برابر آب مقاوم است. اما ضد گرد و غبار نیست. ظاهراً قابلیت ضد گرد و غبار بودن برای یک گوشی منعطف وجود ندارد. سامسونگ قابلیت‌هایی را برای ضد آب بودن این گوشی در درگاه‌های آن انجام داده است. زک نلسون گرد و غبار را بر روی این گوشی می‌ریزد و شاهد عملکرد خوبی در مقاومت در برابر گرد و غبار نیستیم.

خب، در واقع نمی‌توان نسبت گرفت که Galaxy Z Fold 3 تا چه حد نسبت به نسل قبل خود مقاوم‌تر شده است. اما به وضوح می‌توان با توجه جزئیات ویدئو و نشکستن این گوشی، فهمید که ادعای سامسونگ می‌تواند درست باشد. در نهایت، گلکسی زی فولد ٣ یک گوشی منعطف مقاوم و قابل توجه است.

نظر شما در مورد تست مقاومت Galaxy Z Fold 3 چیست؟ آیا آن را تماشا کرده‌اید؟ کدام ویژگی این گوشی برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

‌کی نیست که بهترین نمونه در نوع خودشه…

m.b

*شکی

AL1K1NG

دقیقا👌
واقعا فعلا سامسونگ با فاصله سلطان دستگاه های تاشو عه😍
منتظرم ببینم وقتی ابعاد صفحه داخلی رو تغییر بده چه تغییراتی رو اعمال میکنه

Auroro

فاز اونایی ک منفی دادن رو نمیفهمم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️