حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری Redmi 10 شیائومی مشخص شد: در حد نسل قبل حتی با مصرف بیشتر

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | تست، ردمی، عمر باتری

ردمی ١٠، گوشی جذاب و جدید این کمپانی است که به تازگی رونمایی شده است. این گوشی، طراحی، دوربین، نمایشگر و دیگر مشخصاتی دارد که در رده قیمتی‌اش، جذابیت خاصی دارد. حال، عمر باتری Redmi 10 مشخص شده است. در ادامه، نگاهی به نتایج تست‌های این گوشی تازه وارد خواهیم داشت.

ردمی ١٠

ردمی ١٠ چندی پیش رونمایی شد. این دستگاه پیش از این تصادفاً لو رفته بود. اما در نهایت، ردمی آن را در میان هیاهوی فراوان رونمایی کرد.

 

شیائومی ردمی ۱۰ با مدیاتک Helio G88، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتز رسما معرفی شد

 

همان طور که می‌دانید، Gsmarena در حین بررسی هر گوشی، از عمر باتری و نتایج تست شارژ آن نیز صحبت به میان می‌آورد. این بار، نوبت به Redmi 10 رسیده است تا مورد بررسی این مجموعه قرار بگیرد. در ادامه این مطلب، نگاهی به عمر باتری Redmi 10 خواهیم داشت. مشخصات مرتبط این گوشی عبارتند از:

– نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی

– تراشه ١٢ نانومتری Helio G88

– سیستم عامل اندروید ١١ به همراه رابط کاربری MIUI 12.5

– باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

– پشتیبانی از شارژ ١٨ واتی

عمر باتری Redmi 10

عمر باتری Redmi 10

همان طور که می‌دانید، ظرفیت باتری این گوشی، با نسل قبل آن برابر است. اما با وجود تراشه قدرتمندتر و رفرش ریت بالاتر نمایشگر، چه اتفاقی برای عمر باتری این گوشی خواهد افتاد؟ خب، باید بگوییم که تفاوت خاصی را در بین این گوشی و نسل قبل آن شاهد نیستیم و همچنان نتایج عالی را شاهد هستیم. ردمی ١٠ توانسته است در بخش استفاده ترکیبی، ١٢٧ ساعت دوام بیاورد. این نشان می‌دهد که عمر باتری Redmi 10 در بازه “فوق العاده” قرار دارد. از سوی دیگر، حدود ۴۶:۳٠ ساعت تماس 3G رقمی حیرت آور است. در بخش‌های وب گردی و پخش ویدئو نیز نماینده جدید ردمی به ترتیب حدود ١٧ ساعت و ١٣ ساعت بازدهی را به ثبت رسانده است. تست وب گردی این گوشی، در حالت رفرش ریت ٩٠ هرتزی انجام شده است. در تصویر زیر، می‌توانید مقایسه عمر باتری ردمی ١٠ را برخی دیگر از گوشی‌ها مقایسه کنید:

تست سرعت شارژ جدیدترین گوشی ردمی

در نهایت، نوبت به تست سرعت شارژ نماینده جدید ردمی می‌رسد. شارژر استفاده شده در جعبه این گوشی، نسبت به نسل قبل توان بیشتری دارد. اما آیا واقعاً سرعت شارژ این گوشی پیشرفت خاصی داشته است؟ در همین راستا، نگاهی داریم به نتایجی که ردمی ١٠ در این تست کسب کرده است:

همان طور که مشاهده کردید، این گوشی در نیم ساعت اولیه اتصال به شارژر، تا حدود ٢۶ درصد شارژ می‌شود. در نهایت، زمان تکمیل ظرفیت شارژ باتری این گوشی حدود ١٣٣ دقیقه است. در بخش تست شارژ، نتایج چندان جذابی را از این گوشی شاهد نیستیم. ردمی ٩ تی با باتری ۶,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی، تنها ١٧ دقیقه دیرتر از این گوشی شارژ می‌شود.

نظر شما در مورد عمر باتری Redmi 10 چیست؟ آیا این دستگاه مورد پسند واقع شده است؟ آیا از سرعت شارژ آن راضی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوبه عمر باتریش
ولی ۲ساعت ۱۵دقیقه میکشه شار بشه 😑
خیلی زیاده

meiyou

چقدر خوب شئن باتریا
یه زمانی پرچمدارا امتیازشون زیر 80 بود
یادش بخیر یه زمانی ظرفیت باتری پرچمدارا 28-0-2900 میلی‌آمپر بود؛ اچ‌تی‌سی، الجی، سامسونگ و …
همون موقع ظرفیت باتری‌های سونی 2300 بود 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️