حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی بر روی گوشی هوشمند با قاب پشتی فوتوکرومیک مانند Vivo S10 کار می‌کند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

پس از معرفی اوپو Reno 6 Pro+ Detective Conan Edition و بر اساس اطلاعات جدید درز کرده از داخل چین، شیائومی ممکن است شرکت بعدی باشد که گوشی هوشمند با قاب پشتی فوتوکرومیک و یا الکتروکرومیک را روانه بازار می‌کند. این دو مورد با فناوری‌های خاص خود، جلوه‌ای جذاب را به قاب گوشی داده و زیبایی آن را دوچندان می‌کنند.

گوشی هوشمند آینده شیائومی با قاب پشتی فوتوکرومیک و الکتروکرومیک مانند Vivo S10 عرضه خواهد شد

به نقل از وب‌سایت gizmochina، شیائومی معمولا شرکتی نیست که از روندهای این‌چنینی غافل شود، بنابراین اخبار مربوط به توسعه گوشی با قاب پشت الکتروکرومیک چندان تعجب‌آور نیست. منبع این اطلاعات، افشاکننده چینی، Digital Chat Station بوده و طبق پستی که وی اوایل امروز در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است، شیائومی در حال آزمایش دستگاهی با قاب پشتی فوتوکرومیک و یا الکتروکرومیک می‌باشد.

باید دید شیائومی از کدام یک از دو فناوری فوق استفاده خواهد کرد. Vivo S10 دارای قاب پشت فتوکرومیک است که در زیر نور مستقیم خورشید و تحت زوایای مختلف، از نارنجی به آبی تغییر رنگ می‌دهد. فرایند تغییر رنگ در نتیجه اشعه ماوراء بنفش ساطع شده از نور خورشید پدید می‌آید.

گوشی هوشمند آینده شیائومی با قاب پشتی فوتوکرومیک و الکتروکرومیک

گوشی هوشمند آینده شیائومی با قاب پشتی فوتوکرومیک و الکتروکرومیک

از سویی دیگر، OPPO Reno 6 Pro+ Detective Conan Edition که دارای پشت الکتروکرومیک است، می‌تواند در قاب پشتی خود از نقره‌ای به قرمز تغییر رنگ دهد. این تغییر زمانی رخ می‌دهد که ولتاژ خاصی از شیشه پشتی آن عبور کند.

ما هنوز نمی‌دانیم آیا شیائومی قصد دارد این گوشی را با پنل پشتی فوتوکرومیک و الکتروکرومیک عرضه کند یا فقط در حد یک تلفن هوشمند مفهومی می‌باشد. همچنین ممکن است در این دستگاه از پلاستیک و نه شیشه استفاده شود چراکه بستر آن نیز باید پلی‌کربنات باشد.

تغییر رنگ قاب پشتی هواوی P50 Pro هنگام تماس را ببینید + آنباکسینگ

نظر شما راجع‌به معرفی احتمالی شیائومی از گوشی هوشمند با قاب پشتی فوتوکرومیک و یا الکتروکرومیک چیست؟ آیا با عرضه گوشی با چنین طرح‌هایی موافقید و آنها را می‌پسندید یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ویژیگی باحالیه😆😆دوست داشتنیه این ویژیگی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی