حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی Galaxy S21 FE سامسونگ لو رفت: ١٧ شهریور ١۴٠٠

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی S20 FE، سال گذشته توانست محبوبیت زیادی را کسب کند. به همین ترتیب، حدود یک سال از رونمایی این گوشی گذشته است و کاربران منتظر رونمایی از نسل جدید این گوشی هستند. به تازگی تاریخ رونمایی Galaxy S21 FE لو رفته است. ظاهراً این گوشی قرار است یک هفته قبل از پرچمداران جدید اپل رونمایی شود.

تاریخ رونمایی Galaxy S21 FE لو رفت

گلکسی S21 ‌FE را پیش از این در رندرهای رسمی دیده بودیم. این رندرها، گوشی جدید سامسونگ را در چند رنگ و با طراحی مشابه Galaxy S21 به ما نمایش دادند.

 

رندر رسمی گلکسی S21 FE سامسونگ در رنگ‌های مختلف منتشر شد

 

به گزارش Phonearena، چندی پیش سامسونگ به صورت غیر مستقیم تأیید کرد که Galaxy S21 FE در راه است. ظاهراً این گوشی تازه وارد، قرار بوده است چند وقت پیش رونمایی شود. اما به دلیل مشکلات کمبود تراشه، سامسونگ نتوانست این دستگاه را در زمان مقرر شده رونمایی کند. اما اکنون تصویری منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ در حال برنامه ریزی برای رونمایی از Galaxy S21 FE است. مکس وینباخ که یکی از افشاگران معتبر است، تصویری را از نمایندگی خارجی سامسونگ منتشر کرده است. در این نمایندگی، جزئیاتی از Galaxy S21 FE ذکر شده است.

ظاهراً فروشندگان، آماده فروختن Galaxy S21 FE هستند. تاریخ رونمایی Galaxy S21 FE نیز خیلی دور از امروز نیست و ١٧ شهریور است! بر اساس گفته افشاگران، این تاریخ تأیید شده است. تاریخ عرضه نهایی این دستگاه مشخص نیست. اما گفته می‌شود تا حدود ١ ماه باید صبر کرد تا این گوشی رسماً عرضه شود. این تاریخ، زمانی جالب می‌شود که سری آیفون ١٣ در تاریخ ٢٣ شهریور رونمایی خواهد شد. ظاهراً سامسونگ می‌خواهد با این نماینده خود، به جنگ برخی از نمایندگان اپل برود. ما تقریباً اطلاعات زیادی در مورد Galaxy S21 FE داریم. این گوشی، از نمایشگری ۶.۴ اینچی با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی استفاده می‌کند. این نمایشگر، از نوع AMOLED خواهد بود. دوربین اصلی از سنسورهای ٨+١٢+٣٢ مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. دوربین سلفی هم از سنسور تکی ١٢ مگاپیکسلی بهره خواهد گرفت. تراشه ۵ نانومتری Snapdragon 888 نیز در این گوشی استفاده خواهد شد.

 

اسنپدراگون ۸۸۸ / Snapdragon 888 کوالکام رسما معرفی شد: همان Snapdragon 875 مورد انتظار

 

باتری گوشی جدید سامسونگ، ظرفیت ۴,۶٨٠ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. این گوشی، دارای ٨ گیگابایت حافظه رم و ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. ۵ رنگ مختلف برای این دستگاه در نظر گرفته می‌شود. احتمالاً این دستگاه، رقیب آیفون ١٣ مینی یا آیفون ١٣ خواهد بود. پیش‌تر گفته بودیم که قیمت این گوشی کم‌تر از نسل قبل است.

 

قیمت گلکسی S21 FE سامسونگ لو رفت؛ کم‌تر از نسل قبل!

 

نظر شما در مورد تاریخ رونمایی Galaxy S21 FE چیست؟ آیا فکر می‌کنید که Galaxy S21 FE بتواند رقیبی شایسته برای اعضای ارزان قیمت سری آیفون ١٣ باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alireza3000

آقای جلالی سایت فون آرنا رو نگاه کردم ظرفیت باتری رو زدن 4370 میلی آمپر ساعت و تو این متن 4680 خورده

Mahdi

سامسونگ یه بار مردونگی کن دو تا پردازنده نزن چی میشه 😓😓
خوبه خوشم اومد با توجه بخ قیمنای الان قیمتش تو ایران بالای ۱۷تومن در میاد😑😑

meiyou

الان اگزینوس هم به نقطه قابل اتکایی رسیده
تو همین سایت دیدم خیلی از کاربرها که تجربه کاربری داشتن نسخه اگزینوس سری اس 21 رو به اسنپدراگون ترجیح داده بودن

Mahdi

میدونم اگزینوس خیلی بهتر شده ولی دوست ندارم بین کاربرا تفاوت قائل بشه یه شرکت😁
چرا مثلا امریکا چین اسنپدراگون داشته باشن ما اگزینوس به همه یه نوع بده

Mahdi

سامسونگ یه بار مردونگی کن دو تا پردازنده نزن چی میشه 😓😓
خوبه خوشم اومد با توجه با قیمتای الان قیمتش تو ایران بالای ۱۷تومن در میاد😑😑مشخصاتشم خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️