حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری Mate 50 هواوی تا پایان فصل دوم سال ٢٠٢٢ معرفی نخواهد شد!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

سری Huawei P50 با تأخیر زیادی معرفی شد. عرضه این گوشی‌ها، حتی در چین به صورت کامل آغاز نشده است. اما هم اکنون، گمانه زنی‌های در مورد سری Mate 50 هواوی وجود دارند. بر اساس آن‌ها، این سری از گوشی‌های هواوی تا پایان نیمه اول سال ٢٠٢٢ میلادی معرفی نخواهند شد.

احتمال عدم معرفی سری Mate 50 هواوی تا پایان نیمه اول سال ٢٠٢٢ میلادی!

سری Mate 50، همچنان کنسل نشده است. ممکن است که ما با تأخیر شاهد رونمایی از این گوشی باشیم. اما هواوی همچنان از معرفی این گوشی دست نخواهد کشید.

 

سری Mate 50 هواوی کنسل نشد: عرضه با تاخیر

 

بر اساس گفته‌های GizChina، هواوی از سال ٢٠١٩ میلادی تحت فشار تحریم‌های ایالات متحده آمریکا قرار گرفت. اما چینی‌ها همواره در حال تلاش هستند تا این تحریم‌ها را دور بزنند. با این حال، در سال ٢٠٢٠ اتفاق ناگواری برای هواوی رخ داد. این کمپانی چینی پس از محدودیت‌هایی که در بخش تراشه‌ها برایش ایجاد شد، نتوانست مانند سابق عمل کند. بنابراین، روز به روز بیشتر افت کرد. این ضربه بزرگ، سبب شد تا موجودی تراشه‌های Kirin به مشکل بخورد. بنابراین، هواوی مجبور شد تا جایگزین‌هایی دیگر را به جای تراشه خود پیدا کند. همچنین سال گذشته، هواوی در نهایت آنر را فروخت تا تحت تأثیر این تحریم‌ها قرار نگیرد. از سوی دیگر، آنر توانست آزادنه در گوشی‌های خود، از برترین تراشه کوالکام و جدیدترین نسخه اندروید بهره گیری کند.

در نهایت، هواوی ماه گذشته از سری P50 خود به صورت رسمی رونمایی کرد. بنابراین، با توجه به رونمایی از این سری با تأخیر، حداقل امسال را نمی‌توانیم منتظر رونمایی سری Mate 50 هواوی باشیم. در نتیجه، این اتفاق سال آینده رخ خواهد داد. اکنون گزارش جدیدی از این سری پرچمدار منتشر شده است. در این گزارش، گفته شده است که ما فعلاً نباید برای رونمایی از پرچمدار جدید سری Mate هواوی لحظه شماری کنیم. چرا که هنوز فاصله زیادی با آن داریم. در ویبو، گزارشاتی منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند سری میت ۵٠ هواوی، در سال ٢٠٢٢ میلادی عرضه می‌شود. با این حال، این گوشی‌ها همچنان تا فصل دوم سال ٢٠٢٢ عرضه نمی‌شوند. این موضوع، به این معنی است که نزدیک به ١ سال تا عرضه این گوشی‌ها فاصله داریم. حتی ممکن است معرفی نهایی این گوشی‌ها، در همان موقع صورت بگیرد. حتی این برآورد‌ها، ممکن است دچار تغییراتی بشوند.

کانسپت رندر میت ۵٠ پرو پلاس در رنگ سفید

از سوی دیگر، در گزارش جدیدی که در حال دست به دست شدن در ویبو است، ادعای جالبی شده است. گفته می‌شود که سری Mate 50، از نسخه‌های 5G نیز برخوردار خواهد بود. اما در سال آینده، نسخه‌های 4G سری میت ۵٠ نیز معرفی می‌شوند. این گوشی‌ها مانند سری P50، دارای دو نوع تراشه خواهند بود. بنابراین، دو تراشه Kirin و Snapdragon در این گوشی‌ها به کار گرفته می‌شوند. ممکن است در میت ۵۰، حتی شاهد استفاده از نسخه ۴ جی تراشه Snapdragon باشیم! اما هواوی چاره‌ای جز این ندارد. زیرا چینی‌ها نمی‌توانند از تراشه‌های 5G در گوشی‌های خود استفاده کنند. در حال حاضر، مطمئن نیستیم که تراشه جدیدی از Kirin در این گوشی‌ها استفاده خواهد یا خیر. پیش از این، گفته بودیم که سری Mate 50 با تراشه ۴ نانومتری Snapdragon رونمایی می‌شود.

 

هواوی Mate 50 با تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون رونمایی خواهد شد

 

نظر شما در مورد سری Mate 50 هواوی چیست؟ آیا شما منتظر ارائه این سری هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

هیچ ایرادی نمیشه به هواوی گرفت چون درگیر تحریمه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️