حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy A21 Simple با تراشه Exynos 7884B و IP68 رونمایی شد!

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، سامسونگ

سامسونگ هر چند وقت یک بار، گوشی‌های عجیب و غریبی را رونمایی می‌کند. البته معرفی بی سر و صدای این گوشی‌ها نیز بی تأثیر نیست. امروز، جدیدترین گوشی سامسونگ با نام Galaxy A21 Simple رونمایی شده است. در ادامه، نگاهی به مشخصات فنی و قیمت این گوشی تازه وارد داریم.

مشخصات فنی و قیمت سامسونگ Galaxy A21 Simple: یک گوشی عجیب!

سامسونگ پیش از این، گوشی Galaxy A21 خود را به صورت جهانی رونمایی کرده بود. این دستگاه، دارای دوربین اصلی چهارگانه و حسگر تشخیص اثرانگشت بود. اما امروز، نسخه جدید Galaxy A21 نیز رونمایی شده است.

 

سامسونگ گلکسی ای ۲۱ (Galaxy A21) با سوراخ نمایشگر و دوربین چهارگانه را ببینید

 

به نقل از Gizmochina، سامسونگ از گوشی جدید خود با نام گلکسی A21 Simple SCV49 در کشور ژاپن پرده برداشته است. این گوشی، در واقع نسخه‌ای جدید از Galaxy A21 محسوب می‌شود. اما تنها شاهد عرضه این گوشی در ژاپن اپراتوری خاص هستیم. بنابراین، خبری از عرضه جهانی این گوشی نیست. ما در این جا، نگاهی به مشخصات فنی و قیمت جدیدترین گوشی سامسونگ داریم.

در کل، به نظر می‌رسد که این گوشی برای کاربران ژاپنی طراحی شده باشد. این دستگاه تازه وارد، دارای نمایشگری ۵.٨ اینچی از نوع TFT LCD با وضوح +HD است. در بالای نمایشگر این گوشی، ناچ قطره‌ای Infinity-V به چشم می‌خورد. طراحی قاب پشتی نیز مانند Galaxy A10 است. باید بگوییم که خبری از حسگر تشخیص اثرانگشت در این گوشی جدید سامسونگ نیست. دوربین سلفی این گوشی، وضوح ۵ مگاپیکسلی دارد. دوربین اصلی تکی نیز دارای وضوح ١٣ مگاپیکسلی و فلش LED است. تراشه به کار رفته در این دستگاه، Exynos 7884B نام دارد. این تراشه، دارای مشخصاتی رده پایین است. به طوری که پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای آن، دارای حداکثر فرکانس کاری ١.۵۶ گیگاهرتزی و لیتوگرافی ١۴ نانومتری می‌باشد. پردازنده گرافیکی این تراشه نیز Mali-G71 MP2 نام دارد.

سامسونگ برای Galaxy A21 Simple، ٣ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را در نظر گرفته است. برای استفاده از حافظه بیشتر، درگاه کارت حافظه جانبی نیز در Galaxy A21 Simple موجود است. این گوشی، بر پایه سیستم عامل اندروید ١١ و رابط کاربری OneUI Core 3.1 کار می‌کند. باتری Galaxy A21 Simple، ظرفیت ٣,۶٠٠ میلی آمپر ساعتی است. شارژر آن نیز توان ١٠ واتی دارد.

از دیگر مشخصات این گوشی، می‌توان به بلوتوث نسخه ۵.٠، جک ٣.۵ میلی متری هدفون و پشتیبانی از اینترنت 4G اشاره کرد. نکته جالبی که در مورد این گوشی وجود دارد، برخورداری از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. وزن و ضخامت این دستگاه، به ترتیب برابر با ١۵٩ گرم و ٨.۴ میلی متر است. به قیمت این گوشی می‌رسیم. سامسونگ Galaxy A21 Simple در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود. قیمت آن، برابر با ٢٢,٠٠٠ ین ژاپن (معادل ٢٠٠ دلار آمریکا) می‌باشد.

نظر شما در مورد مشخصات فنی Galaxy A21 Simple چیست؟ آیا این گوشی را می‌پسندید؟ ارزش خرید آن را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خب این طبیعیه چون بازار ژاپن همیشه خریدار گوشی های مقاوم به نفوذ آب بوده
برای همین برای این بازار اینطوری طراحی شده

ali karimi

همون بهتر که مختص بازار ژاپن هستش، والا 8هسته که سرعتش آخرشون به 1.56گیگاهرتز میرسه، فقط متعجبم این ip68 دیگه چی بود تو این گوشی گزاشته همه چیزش پایین رده این مورد یعنی ضد آب واسه پرچمدارا😇🥴

Faez

ژاپانیا علاقه زیادی به استفاده گوشی تو آب دارن برا همینه که تو استخرو حموم هم از گوشی استفاده میکنن و این هم بخاطر همین زد آبه و داریip68هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️