حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واکنش رسمی سامسونگ به انفجار گوشی Galaxy A21

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، حتما بخوانید، سامسونگ، مشکلات

این طبیعی است که در دنیای امروزی، محصولات الکترونیکی در برخی موارد دچار حادثه شوند. اما این بار، گوشی اقتصادی سامسونگ وارد داستان شده است. انفجار گوشی Galaxy A21، یکی از اخبار جدید و داغ است. حال، سامسونگ در مورد این موضوع بیانیه‌ای رسمی صادر کرده است.

انفجار گوشی Galaxy A21 و واکنش رسمی مقامات این کمپانی

دیروز در ترنجی خواندیم که گلکسی ای ٢١ و انفجار آن، سبب تخلیه هواپیما شده است. سفر این هواپیما، به دلیل حادثه‌ای غیر منتظره با مشکلاتی مواجه شده بود.

 

انفجار گوشی سامسونگ Galaxy A21 باعث تخلیه هواپیما شد

 

حال GizChina گفته است اخیراً گزارشی مبنی بر انفجار یک گوشی در هواپیمای فرودگاه بین المللی سیاتل – تاکوما منتشر شده است. اندکی پس از فرود هواپیمای مورد اشاره، یک حادثه در بین مسافران نیز رخ داده است. این حادثه، مربوط به انفجار سامسونگ Galaxy A21 می‌باشد. در ابتدا، ظاهراً این گوشی ناگهان داغ شده است. در نهایت، مشکل تبدیل به فاجعه می‌شود. به همین صورت، گلکسی ای ٢١ منفجر می‌شود. خوشبختانه مهمانداران هواپیما، واکنش سریعی به این موضوع داشتند. در نهایت، آن‌ها توانستند با موفقیت آتش مربوط به این انفجار را خاموش کنند و جان مسافران را نجات دهند. با این حال، حادثه این گوشی سبب سوختن کامل باتری و خود گوشی شده است. به دلیل دود عظیم ناشی از انفجار سامسونگ Galaxy A21، مسافران مجبور به خروج از بخش اضطراری هواپیما شدند. در کل، این حادثه سر و صدای زیادی به پا کرد.

خوشبختانه، هر ١٢٩ مسافر و ۶ خدمه این پرواز، در سلامتی کامل به سر می‌برند. اما در این بین، دو نفر به بیمارستان اعزام شدند تا وضعیت جراحات آنان بررسی شود. سخنگوی بندر سیاتل، مصاحبه‌ای از جزئیات این حادثه برداشته است. او در خلاصه صحبت‌های خود، می‌گوید که پس از تحقیقات زیاد، گوشی مورد اشاره کاملاً سوخته و غیر قابل تشخیص است. با این حال، در مصاحبه با یکی از افسران پلیس بندر سیاتل، مسافر اعلام کرده است که مدل گوشی او که منفجر شده است، Galaxy A21 می‌باشد. دستگاه به قدری سوخته است که با وجود بقایای آن، نمی‌توان تشخیص داد که چه مدلی است.

سامسونگ و تحقیقات گسترده برای پیدا کردن علت این حادثه

باید بگوییم که در حال حاضر، هیچ تأیید رسمی مبنی بر مدل این گوشی، یعنی Galaxy A21 وجود ندارد. با این وجود، کمپانی کره‌ای سامسونگ به تازگی بیانیه‌ای را در مورد این حادثه منتشر کرده است. این کمپانی، اعلام کرد که امنیت مشتریان آن، همچنان اولویت اول است. بنابراین، آن‌ها قول داده‌اند تا تحقیقات کاملی را در باب این موضوع انجام دهند. پس از بررسی، سامسونگ تشخیص می‌دهد که Galaxy A21های معیوب را جمع آوری کند یا خیر. برای یادآوری، گلکسی ای ٢١ یک گوشی اقتصادی است که پیش از این با باتری ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی معرفی شده بود. توجه داشته باشید که هر محصولی با باتری لیتیوم یونی، در معرض خطر انفجار غیر منتظره قرار دارد. بنابراین، باید مواظب این دستگاه‌ها باشیم.

اما این مورد، یک بحث جداگانه در خود دارد. هر چه که باشد، گلکسی ای ٢١ منفجر شده، قطعاً مورد سالمی نبوده است. یا حداقل، کاربر رفتار مناسبی با آن نداشته است. اما بهتر است هرچه زودتر متوجه عیب این محصولات شویم تا حوادث بدتری پیش نیایند. از سوی دیگر، ممکن است این موضوع تقصیر Galaxy A21 نبوده باشد. این اولین باری نیست که سامسونگ با چنین حوادثی مواجه می‌شود. برجسته‌ترین حادثه‌ای که برای سامسونگ رخ داد، مربوط به گوشی Galaxy Note 7 2016 بود. جایی که سامسونگ مجبور به بازپس گیری این گوشی و ضرری هنگفت شد. با این حال، این اقدام برای خدشه دار نشدن بیشتر کمپانی، لازم بود.

نظر شما چیست؟ آیا موضوع انفجار سامسونگ Galaxy A21، واقعاً تقصیر سامسونگ است؟ فکر می‌کنید که علت حادثه چه بوده باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

فعلا که چیزی نگفته

عجیبه میگن مدل گوشی مشخص نیست
اینقدر بد سوخته؟

AliSS8

درود بر بمبسونگ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️