حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزان پیش فروش Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 بالا بوده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، عملکرد تجاری شرکت ها

سامسونگ نزدیک به دو هفته پیش، از گوشی‌های منعطف جدید خود پرده برداری کرد. این گوشی‌های منعطف تازه وارد، Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 سامسونگ نام دارند. ما شاهد وجود نوآوری‌های جذاب و ویژگی‌های کاربردی در این گوشی‌ها هستیم. به همین دلیل است که می‌شنویم میزان پیش فروش Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 در حد بالایی است. در ادامه و برای جزئیات بیشتر، با ما همراه باشید.

میزان پیش فروش Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 آمار رضایت بخشی را ثبت کرده است

گلکسی Z Fold 3، چندی پیش با رونمایی از قلم مخصوص S-Pen رونمایی شد. گلکسی Z Flip 3 نیز با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی نمایشگر اصلی و قیمت کم‌تر از ١,٠٠٠ دلار رونمایی شد. هر دو دستگاه، دارای تراشه Snapdragon 888 هستند.

 

گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ رسما معرفی شد: گوشی تاشو ارزان 5G هفت رنگ و ضد آب!

 

به نقل از Gizmochina، سامسونگ در حال افزایش فروش گوشی‌های منعطف خود به دو برابر مقدار قبلی است. در همین راستا، غول فناوری کره‌ای از دو گوشی منعطف جدید Galaxy Z Flip 3 و Galaxy Z Fold 3 خود رونمایی کرده است. این دستگاه‌ها، هنوز به صورت نهایی در دسترس نیستند. بنابراین، آن‌ها را فعلاً می‌توان از طریق پیش فروش تهیه کرد. همان طور که در ترنجی گفته بودیم، سری گلکسی اس ٢١ میزان فروش ناامید کننده‌ای را ثبت کرده است. اما بالأخره، پس از این سری، سامسونگ برگ برنده جدیدی را در دست دارد.

 

میزان فروش سری Galaxy S21 حتی از نسل‌های قبلی کم‌تر است!

 

ما در حال حاضر، گزارشی از میزان یپس فروش Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 در اختیار داریم. بر اساس این گزارش، تاکنون دو دستگاه منعطف جدید سامسونگ پیش فروش ۴۵٠ هزار دستگاهی را به ثبت رسانده‌اند. این پیش فروش، از تاریخ ١٧ آگست (٢۶ مرداد) آغاز شده است و امروز، ٢٣ آگست (١ شهریور) است. بنابراین، به طور روزانه میزان پیش فروش این دو دستگاه، حدود ۶۵ هزار دستگاه می‌باشد.

گمانه زنی می‌شود که تعداد پیش فروش این سری، به ۶٠٠ هزار دستگاه نیز برسد. اگر این محبوبیت در میزان پیش فروش Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 ادامه دار باشد، حتی ممکن است شاهد حضور ٨٠٠ هزار دستگاه از این دو گوشی در پیش فروش باشیم! اگر بخواهیم چشم اندازی از نسل قبل به شما بدهیم، تعجب خواهید کرد. چرا که Galaxy Z Fold 2 تنها ٨٠ هزار دستگاه در پیش فروش داشت.

محبوبیت گوشی‌های منعطف جدید سامسونگ در میان مشتریان جوان زیاد است. این موضوع، چندان عجیب هم نیست. بر اساس آمار یک اپراتور تلفن همراه، گفته می‌شود که حدود ۴٩ درصد از Galaxy Z Fold 3 دارای سنی بین ٢٠ تا ٣٠ سال هستند. در مورد Galaxy Z Flip 3، این رده سنی حدود ۵٧ درصد از سهم را به خود اختصاص داده است. این تمام ماجرا نیست. سامسونگ برای حفظ تاج و تخت خود در بازار گوشی‌های هوشمند، بر روی بازار گوشی‌های منعطف سرمایه گذاری کرده است.

اما ممکن است این برنامه به تهدیدهای مختلفی از سوی شیائومی به شکست بیانجامد. تا به این جا، به نظر می‌رسد که استراتژی غول کره‌ای در حال جواب دادن است. سامسونگ تنها برند فناوری است که در نسل‌های مختلف، هنوز مشغول تولید گوشی‌های منعطف خود است. این در حالی است که بسیاری از برندهای مطرح این حوزه، همچنان گوشی منعطف خود را تولید نکرده‌اند.

نظر شما در مورد میزان پیش فروش Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند رتبه ١ بازار گوشی‌های هوشمند را حفظ کند؟ کدام ویژگی این گوشی‌ها برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️