حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ نیویورک را به‌عنوان محل احداث کارخانه ۱۷ میلیارد دلاری خود در نظر می‌گیرید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تجاری، سامسونگ

بر اساس گزارش جدید منتشر شده توسط وب‌سایت Times Union، سامسونگ به‌دنبال احداث کارخانه تولیدی جدید ۱۷ میلیارد دلاری خود در ایالت نیویورک است. در ابتدا، سامسونگ آریزونا را برای کارخانه جدید تولید تراشه 5 نانومتری زیر نظر گرفته بود، اما به‌نظر می‌رسد که درنهایت نیویورک توجه این شرکت را به‌سمت خود جلب کرده است.

احتمال احداث کارخانه ۱۷ میلیارد دلاری سامسونگ در نیویورک

به نقل از sammobile، مدیران کمپانی سامسونگ درنظر دارند تا مزایای هر دو ایالت را بررسی کنند و همچنین به شهر Genesee به‌عنوان یک سایت بالقوه نیز نگاه می‌کنند. با این حال، این احتمال وجود دارد که ایالات متحده را به‌طور کامل کنار گذاشته و کارخانه جدید خود را در کره جنوبی احداث کنند.

برآوردها نشان می‌دهند که راه‌اندازی کارخانه جدید می‌تواند تا 17 میلیارد دلار برای سامسونگ هزینه داشته باشد. هنوز مشخص نیست که چه محصولاتی در کارخانه جدید تولید خواهند شد، اما احتمال ساخت تراشه‌های 5 نانومتری بالاست. با توجه به تقاضای بالای انویدیا برای کارت‌های گرافیک رده بالای GeForce RTX 3000، سامسونگ می‌تواند از این فرصت برای تقویت تولید تراشه 8 نانومتری خود نیز استفاده کند.

احتمال احداث کارخانه ۱۷ میلیارد دلاری سامسونگ در نیویورک

احتمال احداث کارخانه ۱۷ میلیارد دلاری سامسونگ در نیویورک

انتظار می‌رود دولت فدرال ایالات متحده تا 2 میلیارد دلار تخفیف مالیاتی را به سامسونگ برای احداث کارخانه در خاک خود پیشنهاد دهد. این شرکت همچنین برای تامین مالی زیرساخت های مورد نیاز، معافیت‌های مالیاتی قابل‌توجهی از نهادهای دولتی محلی را ترجیح می‌دهد.

درصورت تحقق این امر و ساخت کارخانه جدید در نیویورک، سامسونگ 1800 شغل در این منطقه ایجاد خواهد کرد که محل احداث آن نیز می‌تواند در پارک پیشرفته علم و فناوری غربی نیویورک واقع شود. این مرکز که با عنوان WNYSTAMP نیز شناخته می‌شود، بیش از 1250 هکتار وسعت دارد و میزبان چندین شرکت فناوری مانند IBM و GlobalFoundries است. این گزارش در انتها می‌افزاید که احتمال دارد تاسیسات سامسونگ در محل دیگری واقع شود.

تولید تراشه ۳ نانومتری سامسونگ در کارخانه جدید تگزاس امریکا

نظر شما راجع‌به احداث کارخانه جدید ۱۷ میلیارد دلاری سامسونگ برای تولید تراشه در ایالات متحده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی