حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو آزمایشگاه تست دوربین موبایل جدید خود را راه اندازی کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، دوربین

تولید کننده چینی گوشی‌های هوشمند، اوپو، به‌تازگی از تاسیس یک آزمایشگاه نوآوری تست دوربین در زیرمجموعه تحقیق و توسعه خود در حیدرآباد هند خبر داد. این آزمایشگاه دوربین در جهت توسعه ویژگی‌های تنظیم شده برای بازارهای هند و آسیای جنوبی فعالیت خواهد کرد. علاوه‌بر این، اوپو درنظر دارد تا بر روی تنظیم دقیق دوربین با استفاده از هوش‌مصنوعی و بهبود نرم‌افزار تصویربرداری برای تجربه غنی‌تر کاربران تمرکز کند.

آزمایشگاه تست دوربین موبایل جدید اوپو

اوپو بیان می‌کند که آزمایشگاه نوآوری دوربین جدید بر افزایش استفاده از راه‌حل‌هایی با استفاده از فناوری بازسازی هوش‌مصنوعی تمرکز خواهد کرد. نتیجه تحقیقات صورت گرفته توسط تیم هندی در بازارهای جهانی مانند خاورمیانه، آسیای جنوبی، ژاپن، اروپا و آفریقا استفاده خواهد شد. علاوه‌بر این، آزمایشگاه همچنین راه‌حل‌های جدیدی را برای عکاسی و فیلم برداری ثابت ایجاد می‌کند. این تیم در مورد فناوری سیستم تصویری پرتره Full Dimension Fusion (FDF) نیز، بیش از پیش تمرکز خواهد کرد.

در جریان تاسیس آزمایشگاه جدید این شرکت، Tasleem Arif، سرپرست و مسئول تیم تحقیق و توسعه شعبه اوپو هند ابراز کرد:

“درحالی‌که ما در تلاش هستیم تا تجربه کلی دوربین را برای کاربران خود بالا ببریم، تمرکزمان بر بومی‌سازی راه‌حل‌های جهانی و توسعه راه‌حل‌های جدید قابل جهانی شدن نیز است. آنچه ما در آزمایشگاه دوربین هند توسعه می‌دهیم، به دست کاربران Oppo در سراسر جهان می‌رسد.”

آزمایشگاه تست دوربین موبایل جدید اوپو

آزمایشگاه تست دوربین موبایل جدید اوپو

این شرکت دوربین‌های موبایل را در وضعیت‌های مختلف مصنوعی آزمایش کرده و داده‌های تولیدشده از آن نمونه‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند. این آزمایشگاه مجهز به ماشین‌های تخصصی برای آزمایش دوربین گوشی‌ها در منابع مختلف نوری است. اوپو اعلام می‌کند که آزمایشگاه نوآوری دوربین به‌منظور بهینه‌سازی فناوری دوربین و افزایش عملکرد کلی تلفن‌های هوشمند هدایت خواهد شد.

به گفته Kaushal Prakash Sharma، سرپرست بخش دوربین شعبه هند اوپو:

“با تجهیز به قابلیت‌های هوش‌مصنوعی، تلفن‌های هوشمند اکنون می‌توانند تصاویر دیدنی را در سطح دوربین‌های حرفه‌ای ثبت کنند. تحقیق و نوآوری در زمینه تصویربرداری در آزمایشگاه با هدف تغییر شیوه استفاده مردم از تلفن‌های خود برای ثبت زندگی خود انجام خواهد شد. با استفاده از تجهیزات پیشرفته، مجموعه داده‌های واقع‌گرایانه را تنظیم و تولید می‌کنیم و تجربه تصویربرداری و فیلمبرداری با کیفیت پیشرفته را ارائه می‌دهیم. “

جالب است که ببینیم چگونه فناوری‌های جدید دوربین تجربه استفاده از تلفن‌های هوشمند اوپو را افزایش می‌دهند. آخرین پرچمدار این شرکت، Reno 6 Pro 5G، در این مورد بسیار خوب عمل کرده است و با تلاش بیشتر Oppo، اوضاع می‌تواند در سال‌های آینده بسیار بهتر شود.

دو روز پیش بود که دیدیم اوپو از نوآوری‌های پیشرو در زمینه دوربین موبایل خود ازجمله زوم اپتیکال پیوسته، لرزگشیر پنج محوره و سنسور جدید RGBW به‌همراه نسل آینده تکنولوژي دوربین زیر نمایشگر رونمایی کرد که قرار است در یک تلفن همراه این شرکت در اواخر امسال مورد استفاده قرار بگیرد.

اوپو در حال کار بر روی تراشه سیگنال تصویری(ISP) اختصاصی خود است

نظر شما راجع‌به تاسیس آزمایشگاه جدید تست دوربین گوشی‌های هوشمند اوپو در هند چیست؟ به‌نظر شما این شرکت با اقدامات اینچنینی می‌تواند کیفیت دوربین موبایل‌های خود را بالا برده و خود را هم‌رده سایر شرکت‌ها در این زمینه قرار دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی