حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند Fossil Gen 6 را ببینید: رقیب مستقیم گلکسی واچ ۴ سامسونگ

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | برندهای مطرح فناوری، ساعت هوشمند

پس از تیزری که هفته گذشته و پیش از معرفی گلکسی واچ 4 سامسونگ انجام شد؛ حال، امروز مشخصات و طراحی نسل ششم جدیدترین محصول شرکت تولیدکننده ساعت هوشمند، فسیل، با نام Fossil Gen 6 به بیرون درز کرده است که در ادامه نگاهی به آن می‌اندازیم.

ساعت هوشمند Fossil Gen 6

لیست خرده‌فروشی که امروز توسط WinFuture یافت شد، ساعت‌ها را به‌طور کامل و با مشخصات اولیه نشان می‌دهد. مهم‌ترین مشخصه این نسل، استفاده غیرمنتظره آن از تراشه پرچمدار مخصوص گجت‌های پوشیدنی با نام اسنپدراگون +Wear 4100 است، بنابراین استفاده گسترده از تراشه 2020 کوالکام را نشان می‌دهد.

این پردازنده 12 نانومتری بوده و با چهار هسته Cortex A53 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز همراه است، درحالی‌که یک تراشه کمکی QCC1110 به‌روز شده در نسخه “پلاس” اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های بیشتری مانند ردیابی خواب و ضربان قلب از عهده CPU اصلی خارج شده که این امر به مصرف بهینه انرژي دستگاه کمک شایانی می‌کند.

همچنین به‌نظر می‌رسد یکی از “ویژگی‌های پیشرفته تر سلامتی” که توسط فسیل معرفی خواهد شد، سنسور SpO2 برای اندازه‌گیری اکسیژن خون باشد. این مورد روی نمایشگر دایروی ساعت جدید نشان داده شده است که به‌همراه ردیابی خواب، ضربان قلب، کالری سوزانده شده، شمارنده گام و سطح آمادگی قلبی برجسته شده‌اند.

ساعت هوشمند Fossil Gen 6

ساعت هوشمند Fossil Gen 6

Fossil Gen 6 در ابتدا در دو مدل 42 و 44 میلی‌متری در دسترس خواهد بود که شباهت‌های زیادی با نسل قبلی خود دارد. همه آنها دارای سه دکمه و یک تاج مرکزی در لبه سمت راست خود هستند. نمایشگر این ساعت 1.28 اینچی بوده که دارای وضوح 416×416 پیکسل می‌باشد. نسل ششم همچنین از مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر پشتیبانی کرده و با حافظه رم ۱ گیگایت و به‌احتمال فراوان حافظه ذخیره‌سازی ۸ گیگابایت عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود عمر باتری این ساعت 24 ساعت می‌باشد که با حالات خاص ذخیره باتری ازجمه خاموش کردن ویژگی‌های مختلف برای امکان استفاده طولانی مدت از آن همراه است. همچنین قسمت پشتی ساعت، دیگر دو حلقه پیوسته نسل پیشین را نداشته و با یک طراحی نیم‌دایره ارائه می‌شود که در آن می‌توان سنسورهای اصلاح شده را برای امکان استفاده از ویژگی SpO2 مشاهده کرد.

قیمت این محصول در آلمان بین 299 تا 329 یورو متغیر است و اطلاعات درز کرده امروز نشان می‌دهد که در تاریخ 27 سپتامبر در دسترس خواهد بود.

با اینکه در این گزارش به سیستم‌عامل این ساعت اشاره‌ای نشده است، اما نمی‌توان انتظار استفاده از Wear OS 3 را به دلیل انحصاری بودن آن در ساعت هوشمند جدید سامسونگ تا نیمه دوم سال 2022 داشت.

آپدیت Wear OS 3 گوگل برای کدام ساعت های هوشمند ارایه می شود

نظر شما راجع‌به طراحی و مشخصات سری ششم ساعت‌های هوشمند Fossil چیست؟ شاید بتوان اصلی‌ترین رقیب گلکسی واچ ۴ سامسونگ را همین ساعت دانست حتی با وجود اینکه سیستم‌عامل آن احتمالا تا چند ماه آینده، شامل نسخه قدیمی‌تر از Wear OS خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی