حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی احتمالا مشتری بعدی پنل E5 LTPO OLED سامسونگ باشد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

دقایقی قبل برای شما نوشتیم نمایشگر E5 LTPO OLED گوشی iQOO 8 Pro بهترین نمایشگر تست شده توسط DisplayMate شد. حالا و طبق شنیده ها به نظر می رسد که شیائومی احتمالا مشتری بعدی پنل E5 LTPO OLED سامسونگ باشد.

پنل E5 LTPO OLED سامسونگ

دیروز، iQOO 8 Pro به عنوان اولین تلفن هوشمند جهان با صفحه نمایش سامسونگ E5 LTPO Super AMOLED رسما معرفی شد. امروز اما یک منبع خبری معتبر فاش کرد که حتی شیائومی روی یک تلفن هوشمند با این صفحه نمایش جدید OLED تولید شده توسط Samsung Display کار می کند.

شیائومی مدت هاست که صفحه نمایش سامسونگ E5 LTPO Super AMOLED را برای گوشی های خود آزمایش می کند. گفته می شود پنل مورد استفاده غول فناوری چینی به لطف فناوری LTPO دارای سوراخ نمایشگر نسبتاً کوچکتر و رفرش ریت تطبیق پذیر است.

متأسفانه، این منبع نمی گوید سوراخ نمایشگر چقدر کوچک خواهد بود. برای کسانی که نمی دانند، سری Redmi K40 دارای کوچکترین سوراخ نمایشگر در جهان با اندازه 2.98 میلی متر است. بنابراین، صفحه نمایش آینده Xiaomi می تواند تقریباً در همان اندازه یا حتی کوچکتر از آن باشد.

از آنجا که صفحه نمایش با مشخصات فوق واقعا خارق العاده است، می تواند در سری Xiaomi Mi 12 برای اولین بار عرضه شود. طبق شایعات، جانشین سری Mi 11 حوالی اواخر پاییز با تراشه جدید کوالکام عرضه می شود.

دوربین شیائومی می ۱۲ اولترا سنسور ۱۹۲ مگاپیکسلی با سایز ۱ اینچ خواهد بود

اگر این امر واقعیت داشته باشد، درست مانند Mi 11 گوشی Mi 12 نیز اولین تلفن هوشمند جهان با نسل بعدی تراشه تلفن همراه پرچمدار Qualcomm خواهد بود. همچنین، این اولین تلفن شیائومی با پنل LTPO برای رفرش ریت تطبیقی ​​خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید پرچمدار بعدی شیائومی بر تولیدات سامسونگ متکی خواهد بود یا BOE؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Tanha122

بایدم باشه خب اگه میخواد برای صحفه نمایش حرفی برای گفتن داشته باشه باید پنل های سامسونگ استفاده کنه

rad 007

این دیسپلی میت کدوم خری هست که هر صفحه نمایش را می‌بینه فورا میگه بهترین هست امثال دیسپلی میت و DXO صلاحیت این کار را ندارند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)