حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت Mi Pad 5 شیائومی در ۵ دقیقه، ٢٠٠,٠٠٠ دستگاه فروخت

شیائومی امسال در اوج خود به سر می‌برد. این کمپانی توانسته است بیش از پیش در میان رقبای خود، قد علم کند. بنابراین، کمپانی شیائومی توانسته است به رتبه ١ میزان فروش گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل شود. اما کم‌تر از یک هفته پیش، محصولات جدید چینی‌ها اعم از تبلت Mi Pad 5 شیائومی، عرضه شد. حال بر اساس آمار، این سری و Mi Mix 4 فروش خوبی را ثبت کرده‌اند.

تبلت Mi Pad 5 شیائومی توانسته است فروش زیادی را در تنها ۵ دقیقه رقم بزند!

شیائومی در مراسم ١٩ مرداد خود، پس از چند سال از سری جدید تبلت‌های خود با نام می پد ۵ و می پد ۵ پرو رونمایی کرد. این تبلت‌ها، دارای برچسب قیمتی جذابی هستند.

 

تبلت‌های شیائومی Mi Pad 5 Pro و Mi Pad 5 رسماً معرفی شدند

 

به نقل از Gizmochina، چند روز پیش شیائومی از سری Mi Pad 5 و پرچمدار خود با نام Mi Mix 4 رونمایی کرد. این محصولات، در حال حاضر تنها وارد بازار چین شده‌اند. در نهایت، امروز فروش این محصولات تازه وارد در بازار چین آغاز شد. حال، شیائومی اعلام کرده است که در این سری از فروش محصولاتش، آمار بسیار خوبی را به ثبت رسانده است.

به طوری که این کمپانی، موفق شده است تا فروش ٣٠٠ میلیون یوانی را در عرض یک دقیقه برای شیائومی می میکس ۴ ثبت کند. این رقم، برابر با حدود ۴۶ میلیون دلار است. اگر بخواهیم به طور دقیق‌تر حساب کنیم، حداقل این کمپانی توانسته است حدود ۴٧ هزار دستگاه شیائومی می میکس ۴ را در سری اول فروش این گوشی، به دست مشتریان برساند. بنابراین، عملکرد شیائومی واقعاً خوب بوده است. از سوی دیگر، گفته شده است که سری Mi Pad 5 شیائومی در کم‌تر از ۵ دقیقه حدود ٢٠٠ هزار دستگاه فروخته است.

فروش سری Mi Pad 5 شیائومی

از آن جایی که شیائومی سال‌ها بود که تبلت جدیدی را رونمایی نکرده بود، بسیاری از طرفداران و مشتریان این کمپانی چینی منتظر عرضه مجدد تبلت‌های Mi Pad بودند. در نهایت، شیائومی چند روز قبل از سری Mi Pad 5 رونمایی کرد. با توجه به مشخصات جذاب و قیمت مناسب این سری، کاربران مجذوب این تبلت‌ها شدند. بنابراین، سری Mi Pad 5 شیائومی توانست چنین آمار جذابی را ثبت کند. این در حالی است که طیف کم‌تری از خریداران Mi Pad 5 و Mi Pad 5 Pro موفق به تهیه لوازم جانبی از جمله کیبورد یا قلم استایلس شده‌اند.

شیائومی قول داده است تا در اسرع وقت، مشکل موجودی این لوازم جانبی را حل کند. ظاهراً چینی‌ها انتظار چنین استقبال گسترده‌ای را نداشته‌اند. گران‌ترین نسخه تبلت Mi Pad 5، دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد. قیمت این نسخه، برابر با ٢,٧٩٩ یوان چین (معادل ۴٣٢ دلار آمریکا) می‌باشد. نسخه گران‌تر Mi Pad 5 Pro نیز با حافظه رم ٨ گیگابایتی و حافظه داخلی ١٢٨ گیگابایتی به همراه اینترنت 5G عرضه می‌شود. برچسب قیمتی قرار داده شده بر روی Mi Pad 5، برابر با ٣,۴٩٩ یوان چین (معادل ۵۴٠ دلار آمریکا) است.

برای یادآوری، شیائومی Mi Pad 5 دارای نمایشگری ١١ اینچی با رفرش ریت ١٢٠ هرتز است. ۶ گیگابایت حافظه رم، ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، تراشه Snapdragon 860 و رابط کاربری MIUI For Pad بر پایه اندروید ١١ از دیگر مشخصات این تبلت اقتصادی هستند. دوربین اصلی و سلفی این دستگاه به ترتیب وضوح ١٣ و ٨ مگاپیکسلی دارند. ظرفیت باتری این تبلت، ٨,٧٢٠ میلی آمپر ساعت است و شارژر آن نیز توان ٣٣ واتی دارد.

تبلت Mi Pad 5 Pro هم از نمایشگری مشابه نسخه استاندارد برخوردار است. اما تراشه به کار رفته در این تبلت، Snapdragon 870 نام دارد که از قدرت بیشتری نسبت به آن نسخه بهره مند است. مدل 5G این تبلت، از سنسور اصلی ۵٠ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. سنسور ثانویه نیز وظیفه ثبت عکس‌های ماکرو را دارد. باتری می پد ۵ پرو ظرفیت ٨,۶٠٠ میلی آمپر ساعت است. توان شارژر موجود در جعبه نیز برابر با ۶٧ وات می‌باشد. ما پیش از این در مورد دلایل محدودیت تولید Mi Mix 4 صحبت کرده بودیم.

 

محدودیت موجودی شیائومی Mi Mix 4، سبب عذرخواهی مقام ارشد شیائومی شد

 

بر اساس اظهارات رسمی از سوی مقام ارشد شیائومی، دلیل محدودیت موجودی این گوشی مشکلات تأمین تراشه و بهره وری پایین از تولید گوشی با بدنه سرامیکی است. جدا از استفاده از تراشه Snapdragon 888 Plus برای اولین بار در این گوشی بدنه جذاب سرامیکی، یکی دیگر از ویژگی‌های مورد توجه شیائومی می میکس ۴، وجود دوربین سلفی درون نمایشگر است. همین موضوع، سبب می‌شود تا کاربران بیش از پیش به دنبال خرید این گوشی باشند. شیائومی فعلاً فاش نکرده است که محصولات جدید این کمپانی به صورت جهانی عرضه می‌شوند یا خیر. هرچند این موضوع در مورد Mi Mix 4 رخ نمی‌دهد. اما ممکن است شاهد عرضه جهانی سری Mi Pad 5 شیائومی در آینده‌ای نزدیک باشیم.

نظر شما در مورد این میزان فروش شیائومی چیست؟ کدام رویکرد این کمپانی سبب این اتفاق می‌شود؟ فکر می‌کنید که شیائومی به این روند خود ادامه دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️