حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری از گوگل Pixel 5a 5G لو رفت: تاریخ معرفی ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ و قیمت ۴۵۰ دلار

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

گوشی اقتصادی دیگر گوگل به نام Pixel 5a گاهی در شایعات خودی نشان داد. چهار ماه پیش و پس از شایعه کنسل شدن پیکسل 5a، گوگل رسما تایید کرد که این گوشی ارایه می شود. امشب هم تصاویری از گوگل Pixel 5a 5G لو رفته است. همچنین گفته می شود که تاریخ معرفی ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ و قیمت ۴۵۰ دلار خواهد بود.

گوگل Pixel 5a 5G

در شایعه امشب ما شاهد برخی از قطعات این گوشی هستیم و با رسیدن اطلاعات فاش شده، ما حدس می زنیم که که معرفی این دستگاه باید قریب الوقوع باشد. اما با وجود تمام اتفاقاتی که افتاده، هیچ چیز قطعی نیست. یک منبع خبری تعدادی تصویر از قطعات پیکسل 5a منتشر کرده است. او می گوید که این قطعات تا قبل از ۲۶ مرداد به فروشگاه های گوگل ارایه می شود. این تاریخ باید برای مراسم معرفی آن باشد که البته هنوز اطلاعات مشخص به رسانه ها داده نشده است.

به نظر می رسد آنچه می بینیم با رندرهای قبلی دستگاه که در ماه فوریه ظاهر شد مطابقت داشته باشد. طراحی ظاهری، از نظر صفحه پشتی و چیدمان دوربین تقریباً مشابه Pixel 4a 5G فعلی است. قابل توجه ترین تفاوت در چیزی است که به نظر می رسد یک دکمه پاور آجدار است.

این منبع ما توجه کرده که قسمت پشتی کمی لاستیکی تر از پلاستیک سخت گوشی نسل قبلی است. اگر به بالای مجموعه نگاه کنید، می توانید خلاء جک هدفون را ببینید، بنابراین طرفداران موسیقی باید خوش حال باشند.

پیکسل 5a 5G دارای بزرگترین باتری در محصولات پیکسل گوگل است

ما همچنین توانستیم نگاهی به باتری گوشی بیاندازیم. متأسفانه، این دستگاه علاوه بر ظرفیت، چیز زیادی به ما نشان نمی دهد. به هر حال این نکته قابل توجه است. پیکسل 5a گوگل با باتری 4680 میلی آمپر ساعت ارایه می شود. این این بدان معناست که Pixel 5a 5G دارای بزرگترین باتری در محصولات پیکسل گوگل است.

این منبع روی تاریخ معرفی ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ یعنی سه شنبه همین هفته مطمئن است. در همین حال شایعاتی مبنی بر عرضه به بازار در تاریخ ۴ شهریور ۱۴۰۰و با قیمت 450 دلار وجود دارد، اما بهتر است برای اطلاع دقیق تر منتظر اعلام رسمی گوگل باشیم.

به هر صورت خوب است که شاهد عرضه Pixel دیگری قبل از عرضه Pixel 6 و Pixel 6 Pro در پاییز امسال باشیم.

نظر شما چیست؟ گوگل Pixel 5a 5G برای شما جذاب خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)