حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری Galaxy A52 5G سامسونگ مشخص شد: بهتر از نسخه 4G

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تست، سامسونگ، عمر باتری

سامسونگ امسال میان رده‌های جدیدی را از سری Galaxy A خود عرضه کرد. این گوشی‌ها، مورد استقبال بسیاری از طرفداران این کمپانی واقع شدند. گلکسی A52 5G، از همین دسته گوشی‌های سامسونگ است. این گوشی میان رده، به تازگی توسط Gsmarena تست شده است. به همین صورت، عمر باتری Galaxy A52 5G سامسونگ مشخص شده است.

گلکسی ای ۵٢ ۵ جی

اوایل سال جاری میلادی بود که سامسونگ طی یک مراسم Unpacked، از نسل جدید گوشی Galaxy A51 5G رونمایی کرد. گلکسی A52 5G، جانشین این دستگاه محسوب می‌شود.

 

گلکسی A52 سامسونگ با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی رسما معرفی شد

 

همان طور که گفتیم، Gsmarena پس از مدت‌ها بالأخره به سراغ تست و بررسی این گوشی رفته است. طی این تست و بررسی، تست بازدهی باتری این گوشی محبوب سامسونگ به همراه تست سرعت شارژ آن منتشر شده است. در ادامه این مطلب، به نتایج این دو تست خواهیم پرداخت. اما اجازه دهید تا پیش از آن، مشخصات Galaxy A52 5G را باری دیگر دوره کنیم:

– نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی

– تراشه ٨ نانومتری Snapdragon 750G

– رابط کاربری OneUI 3.1 به همراه سیستم عامل اندروید ١١

– باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ٢۵ واتی (شارژر ١۵ واتی درون جعبه)

عمر باتری Galaxy A52 5G سامسونگ

تست بازدهی باتری گلکسی ای ۵٢ ۵ جی

تست بازدهی باتری گلکسی ای ۵٢ ۵ جی

در نهایت زمان اعلام نتیجه عمر باتری Galaxy A52 5G سامسونگ می‌رسد. این دستگاه از برخی رقبای خود، ظرفیت باتری کم‌تری دارد. اما این گوشی واقعاً در عمل چگونه است؟ در ابتدا، این گوشی میان رده سامسونگ در حالت استفاده ترکیبی بازدهی ١١١ ساعته را ثبت کرده است. به همین صورت، عمر باتری نسخه 5G گلکسی A52 در بازه “فوق العاده” قرار می‌گیرد. در بخش تماس 3G نیز این گوشی توانسته است حدود ٣٢:٣٠ ساعت دوام بیاورد.

در بخش‌های وب گردی و پخش ویدئو، به ترتیب نتایج ١٣ و ١٩ ساعته ثبت شده‌اند. تست وب گردی در حالت رفرش ریت ١٢٠ هرتزی انجام شده است. اما در بخش ویدئو، با فعال کردن حالت رفرش ریت ١٢٠ هرتزی، بازدهی به حدود ١۵ ساعت می‌رسد. در تصویر زیر، می‌توانید مقایسه‌ای از عمر باتری Galaxy A52 5G سامسونگ را با نسخه 4G آن، گلکسی A42 5G، پوکو ایکس ٣ پرو و وان پلاس نورد ٢ مقایسه کنید:

مقایسه عمر باتری گلکسی ای ۵٢ ۵ جی با برخی از رقبا

مقایسه عمر باتری گلکسی ای ۵٢ ۵ جی با برخی از رقبا

تست سرعت شارژ میان رده 5G سامسونگ

همان طور که به شما گفتیم، سامسونگ از شارژر ٢۵ واتی برای این گوشی بهره گیری کرده است. متأسفانه این شارژر به همراه گوشی به دست مشتریان نمی‌رسد. بلکه شارژر موجود در جعبه این گوشی، دارای توان ١۵ واتی است. اما این شارژر در چه زمانی می‌تواند باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی گلکسی ای ۵٢ ۵ جی را پر کند؟

تست سرعت شارژ Galaxy A52 5G

تست سرعت شارژ Galaxy A52 5G

ابتدا از بخش میزان شارژ در نیم ساعت اول شروع می‌کنیم. در نیم ساعت اتصال شارژر به گوشی، تنها حدود ٣۴ درصد از ظرفیت باتری این گوشی پر می‌شود. در نهایت، زمان تکمیل ظرفیت شارژ باتری این گوشی به ٩٩ دقیقه می‌رسد. این مدت زمان، خیلی بد نیست. اما خوب هم نیست.

نظر شما در مورد عمر باتری Galaxy A52 5G سامسونگ چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند رضایت شما را جلب کند؟ سرعت شارژ این گوشی چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidtn

دوستان مافیای واردات سامسونگ ، گوشی های این برند رو گرون کردند .

این موضوع به کمبود تراشه و … ارتباط خیلی زیادی نداره .

الان گوشی های شیائومی نوسان قیمت خیلی کمی دارند و حتی گوشی های جدیدشان قیمتشان

همان قیمت جهانی + هزینه ریجستری و گمرک و سود وارد کنندست .

ولی گوشی های سامسونگ به صورت دیوانه وار گرووووووووووون شده اند .

برای مثال A52 معمولی از 8.700 الان 11.5 شده

و هچنین A72 وارد در محدوده قیمت 16 هست !!!

چرااااااااااااا ؟؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️