حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمدار جدید خانواده Mi Mix شیائومی در دست توسعه است: یک گوشی تاشو؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

چهار ماه پیش بود که گوشی تاشو شیائومی Mi Mix Fold رسما معرفی شد. این اولین نمونه تجاری تاشو Xiaomi محسوب می شود. پس از این که ۳ روز پیش شیائومی Mi Mix 4 با دوربین سلفی زیر نمایشگر، اسنپدراگون ٨٨٨ پلاس و شارژر ١٢٠ وات رسماً معرفی شد، حالا خبر از نسل جدید می رسد. گفته می شود که پرچمدار جدید خانواده Mi Mix شیائومی در دست توسعه است و احتمالا یک گوشی تاشو است.

پرچمدار جدید خانواده Mi Mix

اردیبهشت ماه بود که گزارش شد شیائومی روی نسخه جدیدی از Mi MIX Fold کار می کند. یک گوشی شیائومی با شماره مدل 21081018SC دو ماه گذشته در پایگاه داده IMEI مشاهده شد. یک منبع قابل اعتماد چینی مدعی شده است که این پرچمدار جدید سری MIX است. از آنجایی که شیائومی به تازگی Mi MIX 4 را عرضه کرده است، به نظر می رسد که گوشی 20181018SC می تواند نسخه جدید شایعه Mi MIX Fold باشد. اگر به یاد داشته باشید ماه گذشته بود که مشخصات شیائومی می میکس فولد ۲ فاش شد. این دستگاه احتمالا با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ارایه شود.

مشخصات شیائومی می میکس فولد ۲ فاش شد: پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

متأسفانه، این منبع هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات گوشی 20181018SC به اشتراک نگذاشته است. Mi MIX Fold موجود دارای مشخصات خوبی است، اما از صفحه نمایش رفرش ریت بالا برخوردار نیست. شایعات حاکی از آن است که Mi MIX Fold بعدی می تواند یک نسخه به روز شده از مدل اصلی باشد.

بنابراین، Mi MIX Fold بعدی احتمالاً دارای صفحه نمایش تاشو ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز خواهد بود. علاوه بر این، ممکن است این شرکت از دوربین زیر نمایشگر برای رقابت با Galaxy Z Fold 3 استفاده کند. احتمالاً این تراشه جدیدتر Snapdragon 888 Plus را شامل می شود. بقیه مشخصات آن می تواند شبیه به مدل اصلی باشد. البه توصیه می شود این گزارش را با شک و تردید بررسی کنید زیرا ممکن است 20181018SC لزوماً یک تلفن سری جدید Fold از این برند نباشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی تاشو جدید شیائومی هستید؟ اگر بخواهید گوشی تاشو بخرید، چه برندی انتخاب اول شماست؟ چه اولویت هایی خواهید داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)