حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزان فروش آنر در چین از شیائومی و اپل نیز سبقت گرفت!

آنر تا چند ماه نتوانست از محصول شاخص و جدیدی رونمایی کند. این موضوع، به دلیل جدا شدن از هواوی و ضعیف بودن تشکیلات آنر در ابتدا بود. اما آنر پس از مدتی خواب زمستانی، بازگشته است تا عملکرد قدرتمندی را ثبت کند. به طوری که میزان فروش آنر در چین، از شیائومی و اپل سبقت گرفته است!

میزان فروش آنر در چین از اپل و شیائومی پیشی گرفته است؛ آنر اکنون برند سوم بزرگ‌ترین بازار موبایل جهان است!

پیش از این، در ترنجی دیدیم که آنر با افزایش فروش محصولات خود مواجه شده است. این افزایش فروش، سبب به وجود آمدن تغییراتی قابل توجه در بازار چین شده بود.

 

افزایش فروش آنر پس از بازگشت و وقوع تغییراتی در بازار موبایل چین

 

به نقل از Gizmochina، آنر به سومین برند گوشی‌های هوشمند در چین تبدیل شده است. این کمپانی چینی توانسته است با پشت سر گذاشتن شیائومی و اپل، به جمع سه برند برتر تولید کننده گوشی‌های هوشمند بپیوندد! به گزارش China Daily، ویوو و اوپو هم اکنون رتبه‌های اول و دوم بازار چین را در اختیار دارند. میزان فروش آن‌ها در فصل قبلی در بازار چین، برابر با ۵.۶ و ۵.٣ میلیون دستگاه بوده است. در همین حین، شیائومی با فروش ٣.٩ میلیون دستگاه چهارم شد. اپل نیز توانست در این مدت حدود ٣ میلیون دستگاه آیفون بفروشد و رتبه پنجم را تصاحب کند. همان طور که می‌دانید، آنر سال گذشته از هواوی جدا شد. اما این برند، مجدداً به بازار موبایل بازگشت. در نهایت، آنر به برند سوم بازار موبایل چین بدل شده است.

آنر Magic 3 Pro Plus

آنر مجیک ٣ پرو پلاس

پس از استقلال کامل آنر از هواوی و در ابتدای آن دوران، آنر تنها ٣ درصد از سهم بازار چین را در اختیار داشت. اما آنر توانست با فعالیت مناسبی که داشت، مجدداً به بازی برگردد. سری Magic 3، اعلانی برای رقبا در بخش گوشی‌های پریمیوم بود. هم اکنون، آنر جایگاه خود را در این بازار تثبیت کرده است. آنر توانسته است نسبت به سال گذشته، ٢٨.۶ درصد افزایش فروش داشته باشد. میزان گوشی‌های فروخته شده توسط این کمپانی نیز به طور سالانه برابر با ٢۶.٨۶ میلیون است.

شایان ذکر است که به حرکت درآورنده این چرخ، گوشی‌های 5G آنر بوده‌اند. در واقع از بین گوشی‌های فروخته شده این کمپانی در این بین، ٢٢.٨ میلیون دستگاه یا ٨٠ درصد سهم کل، مربوط به گوشی‌های 5G بوده است. در همین حین، آنر در حال همکاری با برندهایی مانند کوالکام و مدیاتک است. مدیاتک مانند آنر، سهم خود را به شدت در بازار تراشه‌ها افزایش داده است.

نظر شما در مورد میزان فروش آنر در چین چیست؟ آیا این کمپانی می‌تواند به رتبه اول نیز تبدیل شود؟ فکر می‌کنید دلیل محبوبیت آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

کیفیت مشتری میاره
یه گوشی آنر 3c دارم که 8-9 سال از تولیدش گذشته ولی بدون مشکل همچنان داره کار میکنه

Auroro

آها

از اون گوشی منم دارم.
اسم دیگش هم Huawei HulU19 هست😂

Mahdi

همینه که هر چی بیماری جدیده از چین پیدا میشه ، آخه کدوم گوشی آنر به درد میخوره

Auroro

الان فناش میریزن منفی فیک میدن

m.b

والا آنر فن متعصب نداره زیاد… اکثراً اینکارارو فنای شیائومی و سامسونگ میکنن…

Mahdi

آخه واقعا ارزش نداره گوشی هاش ، نمیگم شیائومی ، خب اوپو و ویوو وانپلاس گوشی های خیلی ارزنده ای دارن

Venom

بچه بیا پایین سسشر نگو سرمون درد گرفت

parsa1234

شما یک گوشی آنر مثال بزن که کیفیت نداشته باشه

_V_

صرفا کیفیت داشتن نمیتونه معنی ارزش خرید داشتن بده

با استقبالی که از سری آنر ۵۰ شده بود و صد البته از راه رسیدن دوباره ی سری مجیک و محبوبیتش قابل پبش بینی بود اما خب جدول و آمار و ارقام فروشش بعد از ویوو و اوپو کو؟؟

این چند مدت که آنر تو عرضه محصولات کولاک کرده به خاطر همینه که میزان فروشش تو این مدت بیشتر از همه بوده ولی این افتخار بیشتر واس هوآوی ثبت میشه میدونید که چی میگم!😀😉

ali karimi

سلام، آفرین برآنر، ماشاله، خیلی خوشحال شدم که این خبرو شنیدم، ازحق نگذریم این حق آنربود که حداقل بین 3نفر اول تو بازار موبایل باشه، بخصوص این یک سال اخیر که واقعا گوشی ها و تبلت های خوبی روانه بازار کنه، من که شخصا عاشق ردمجیک پرو پلاس شدم با اون طرح بزرگ دوربینهای پشت گوشی، امیدوارم بازم ازاین خبرها بشنوم، شرکتهای دیگم که به اندازه خودشون کاربرهای خودشونو دارن مثل سامسونگ و شیائومی، اپل که بحثش جداست من اندروید منظورمه،اینم بگم که گوشیهای برند آنر خیلیم خوب هستن اینو به اونایی میگم که گفتن گوشی خوبی نمیزنه،یکی ندونه فکر میکنه آنر بهشون ضرری زده، یا اینا خرج آنر رو داره میدن، همیشه سعی کنید از هر برندی تعریف کنید،اابته فقط بحث گوشی نیست حتی از دشمنتونم تعریف کنید، این که دیگه یه گوشیه، مطمئن باشید چیزی ازتون کم نمیشه هیچ ضرری هم بهتون نمیرسه، گوشی گوشیه دیگه حالا واسه یه شرکت بهتره از همه لحاظ یکی ضعیف تر، چیزی با ارزشی اونطوری هم نیستش که من نوعی برم هرجا هر لحظه بشینم بگم مثلا سامسونگ اینطوریه، شیا اونوطوریه، نوکیا غدرد نمیخوره،همه این شرکتها گوشیهای خوب و بد دارن، البته بد نمیشه گفت، شرکتها برای همه نوع سلیقه برای همه نوع کار گوشی میزنن، حالا مثلا یه گوشی 2میلیون پولشه معنیش این نیست که آشغاله، فقط کارایی زیادی نداره، اگه گوشی قویتر بخوای خب باید بری یه گوشی بهترو قویتر بخری، برای همین هیچ کدوم از این شرکتهایی که تو حوضه ساخت گوشی ولبتاب و……، فعالبت دارن غد نیستن همشون خوب هستن حااا یکی لیشتر یکی کمتر، بد نداریم، پس لطف کنید بچه بازی کنار بزارید، اگه سامسونگ یا شیائومی هم جای آنر بودن ووبالا میومدن بازم میگفتم خیلی خوشحال شدم که فلان شرکت اومد بالا، چون درنهایتش بهتر شدن و شرکتها به نفع مصرف کننده ها هستش، موفق باشید همگی

Mahdi

گوشیای جدیدش خیلی خوب بودن😆
ولی هنوز با هواوی انگار خیلی شبیه هم هستن گوشیاشون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️