حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین iQOO 8 شامل سنسورهای ۴۸ و ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر گیمبال خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | IQOO، دوربین

کمپانی زیرمجموعه ویوو قرار است پرچمداران جدید سری iQOO 8 خود را در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ در چین معرفی کند. این شرکت دو گوشی جدید شامل iQOO 8 استاندارد و یک مدل “Pro” را به عنوان گل سرسبد خود برای نیمه دوم 2021 عرضه می‌کند. در آستانه معرفی، برخی از جزئیات اصلی دوربین iQOO 8 Pro توسط تیزری تأیید شده که نشان می‌دهد این نسخه، از ترکیب سه‌گانه دوربین به‌همراه سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی لنز اصلی و ۴۸ مگاپیکسلی اولتراواید و همچنین لرزشگیر گیمبال ۵ محوره بهره می‌برد.

دوربین iQOO 8

به نقل از وب‌سایت mysmartprice، همانطور که گفتیم گوشی هوشمند پرچمدار iQOO 8 در 17 آگوست رونمایی شده و انتظار می‌رود که هر دو سری این پرچمداران در اواخر امسال در چین عرضه شوند. این شرکت اکنون شروع به انتشار جزئیات بیشتری در مورد دستگاه‌های در شرف معرفی خود کرده است. آخرین تیزر آنها تأیید می‌کند که مدل Pro دارای ترکیب دوربین سه‌گانه با لرزشگیر گیمبال ۵ محوره VIS می‌باشد. این دوربین‌ها شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور اولتراواید 48 مگاپیکسلی بوده که به‌همراه یک سنسور 16 مگاپیکسلی تله‌فوتو با فوکوس خودکار و فاصله کانونی 14 تا 60 میلی‌متر تکمیل می‌شوند.

نمونه عکس ثبت شده توسط دوربین iQOO 8

نمونه عکس ثبت شده توسط دوربین iQOO 8

پیش از این، این شرکت تأیید کرده بود که مدل Pro از یک تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس استفاده کرده و دارای 12 گیگابایت حافظه رم و همچنین 4 گیگابایت رم مجازی می‌باشد. این دستگاه همچنین از شارژ سریع 120 واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

سایر مشخصات iQOO 8 Pro شامل یک صفحه‌نمایش خمیده 2K با سوراخ نمایشگر در قسمت میانی آن بوده که پیش‌تر تأیید شده بود توسط سامسونگ تولید شده و اولین مورد با استاندارد E5 AMOLED و فناوری LTPO برای پشتیبانی از رفرش ریت متغیر می‌باشد که بسته به محتوای روی صفحه، بین 1Hz تا 120Hz تغییر می‌کند.

مدل پرو همچنین در نسخه خاص BMW و با رنگ مشکی نیز عرضه خواهد شد. با نزدیک شدن به زمان معرفی، انتظار می‌رود سایر جزئیات دستگاه توسط کمپانی منتشر شود.

نظر شما درباره مشخصات و طراحی دوربین iQOO 8 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

عکس ها گرفته شده که مال خودش نیست مثل بقیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی