حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درون جعبه سامسونگ Galaxy Z Fold 3 5G چه چیزهایی وجود دارد؟

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

قیمت گلکسی زد فولد ۳ ۵ جی سامسونگ را می توان ارزان ترین در بین نسل های قبلی خود ارزیابی کرد. این دستگاه با قیمت ۱۷۹۹ دلار برای نسخه پایه (۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه رم) ارایه می شود. با این حال بد نیست ببینیم که درون جعبه سامسونگ Galaxy Z Fold 3 5G چه چیزهایی وجود دارد؟ این محتویات می تواند ارزندگی دستگاه را تغییر دهد.

محتویات جعبه سامسونگ Galaxy Z Fold 3 5G

وب سایت XDA-Developers یک جعبه گشایی مختصر از گلکسی Z Fold 3 5G داشته است. اگر بخواهیم ابتدا به جعبه سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ ۵ جی نگاهی بیاندازیم، ضخامت کم جعبه می تواند جالب باشد. همچنین همزمان به ما سرنخی می دهد که احتمالا لوازم جانبی محدودی درون جعبه این گوشی قرار داده شده باشد. البته ابعاد خود جعبه بزرگ است چون دستگاه به صورت باز درون جعبه قرار دارد.

جعبه سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ ۵ جی

جعبه سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ ۵ جی

جعبه سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ ۵ جی

جعبه سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ ۵ جی

جعبه سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ ۵ جی

جعبه سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ ۵ جی

پس از رجوع به داخل جعبه و کنار گذاشتن گوشی تاشو 5G و ضد آب سامسونگ، به لوازم جانبی آن می رسیم. لیست نه چندان بلندبالا و سخاوتمندانه این اقلام را می توانید اینجا ببینید:

۱- کابل USB C به USB C

بله همین! البته اگر ابزار خروج سینی سیم کارت و دفترچه های راهنمای و ضمانت را جز لوازم جانبی دستگاه به حساب نیاوریم! به این ترتیب می توان دید که ترند حذف شارژر از جعبه گوشی های سامسونگ، حداقل در رده پرچمدار ادامه دارد. این روند با سری گلکسی اس ۲۱ آغاز شد، درست پس از تمسخر اپل به دلیل حذف شارژر از جعبه آیفون ۱۲.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که Galaxy Z Flip 3 5G نباید در جعبه خود شارژر داشته باشد؟ این فاکتور در خرید شما چقدر اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ولی تو مراسم اصلا چیزی در این مورد نگفت.
پس معلومه که این روند طبیعیه.

آخر مراسم اشاره کرد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)