حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مهندسان اپل از عملکرد ضعیف استراتژی گجت های خانگی این شرکت نگران هستند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اینترنت اشیا

علی‌رغم بروزرسانی Apple TV 4K با ریموت کنترل Siri جدید و همچنین معرفی HomePod mini، مهندسان اپل معتقدند که استراتژی گجت های قوی در حوزه خانگی این شرکت وجود ندارد. انتظار می‌رود که اپل محصولات بیشتری را در این حوزه و طی سال‌های آینده معرفی کند، اما درحال‌حاضر، کارکنان غول فناوری از امکان بوقوع پیوستن این مورد شک و تردیداتی دارند.

تردید مهندسان اپل بر ضعف استراتژي گجت های خانگی این شرکت

در جدیدترین خبرنامه Mark Gurman به نام “Power On” که توسط MacRumors منتشر شده است، برخی از مهندسان اپل که احتمالاً ناشناس نیز می‌باشند در مورد استراتژی سخت افزاری مبهم این شرکت در زمینه حوزه محصولات خانگی تردید کرده‌اند. خود گورمن نیز اظهار می‌کند که اپل تی وی در بازارهای مختلف و با نمونه‌های ارزان‌تر ساخته شده توسط آمازون و روکو، تحت تأثیر رقابت قوی‌ای قرار گرفته، اما سرمایه‌گذاری کاربران در اکوسیستم اپل، هنوز مزایای قابل‌توجه خود را دارد؛ بااینکه متأسفانه هزینه گزافی را بر روی دوش آنها می‌گذارد.

ضعف استراتژي سخت افزار خانگی اپل

ضعف استراتژی گجت خانگی اپل

وی همچنین در ادامه اضافه می‌کند که برای حفظ اهمیت این شرکت، باید یک اپل تی وی با ویژگی‌های بیشتر نسبت به نسخه فعلی ارائه شود. Tim Twerdahl، مدیر بازاریابی اپل، اظهار داشت که Apple TV فعلی با قیمت 179 دلار، برای افرادی که می‌خواهند بازی‌های خود را به‌صورت دم‌دستی انجام دهند، ارزش فوق‌العاده‌ای دارد، اگرچه نظر همگان در این مورد یکسان نیست. به‌عنوان یک نکته اساسی، شما هنوز باید 4.99 دلار برای سرویس Apple Arcade بپردازید و به‌سختی به بازی‌هایی با محتوای درجه یک دسترسی پیدا می‌کنید، چیزی که انتظار می‌رود غول فناوری روی آن کار کند، اگر قصد حفظ مشتریان خود را دارد.

اگر به‌خاطر داشته باشید، شایعه شده بود که اپل روی یک محصول ترکیبی کار می‌کند که شامل هوم پاد، یک نمایشگر و دوربین می‌باشد. با این حال، در ماه مه، گزارشی منتشر شد که این محصول هنوز در مراحل اولیه توسعه خود بوده و احتمال دارد در سال 2023 عرضه شود. گورمن اظهار می‌کند که اگر فروش این محصول ترکیبی مطابق انتظارات پیش نرود، پس این شرکت باید به فکر توقف تولید Apple TV بیفتد و آن را در رده هوم پاد اصلی که هم‌اکنون تولید آن را متوقف کرده، قرار دهد.

درنهایت دیدگاه شما درباره تردید و نگرانی برخی از کارکنان اپل مبنی‌بر استراتژي ضعیف این شرکت در زمینه سخت افزار خانگی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی