حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi Pad 5 از بلندگو ۸گانه با پشتیبانی از Dolby Vision و Dolby Atmos بهره می‌برد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | تبلت، شیائومی

نسل جدید تبلت‌های شیائومی قرار است پس از سه سال، بار دیگر به بازار بازگردند؛ بنابراین منطقی است که انتظارات خود را از این دستگاه‌ها بالا ببریم. شیائومی نیز بر این مورد کاملا واقف بوده و قرار نیست طرفداران خود را ناامید کند. ما قبلاً با بسیاری از ویژگی‌های شگفت‌انگیز تبلت‌های جدید شیائومی آشنا شده‌ایم. امروز نیز، شیائومی چندین پوستر جدید درباره سایر مشخصات Mi Pad 5 خود ارائه داده که به‌طورخاص به استفاده این تبلت از بلندگو ۸گانه با پشتیبانی از Dolby Vision و Dolby Atmos اشاره دارد.

بلندگو ۸گانه شیائومی Mi Pad 5

درابتدا، حساب رسمی شیائومی در Weibo، ظاهر جعبه و بسته‌بندی تبلت جدید را به ما نشان می‌دهد که طراحی بسیار ساده‌ای داشته و لوگو طلایی جدید شرکت و همچنین نام محصول، در گوشه سمت راست و بالای آن چاپ شده است. در عکس، ما همچنین می‌توانیم جعبه دیگری را مشاهده کنیم که احتمال می‌رود متعلق به مدل رده‌بالا‌تر این تبلت باشد. از آنجا که جعبه این دستگاه‌ها نازک می‌باشد، بنابراین می‌توان فرض کرد که هیچ شارژری در داخل آن وجود نداشته و شاید شیائومی آنها را به‌صورت جداگانه به‌فروش برساند.

جدای از این مورد، Lei Jun پوستری را به‌اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد Xiaomi Mi Pad 5 با بلندگو چندگانه عرضه می‌شود. وی به‌طور خاص اشاره می‌کند که نسخه Pro این تبلت دارای 8 بلندگو خواهد بود و از Dolby Vision و Dolby Atmos نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین، شیائومی تبلت خود را باکیفیت صدای فوق‌العاده تکان‌دهنده و با وضوح و باس سه برابر قوی‌تر ارائه خواهد کرد. بنابراین هنگام تماشای فیلم و بازی، کاربران عملکرد صوتی و تصویری شگفت‌انگیزی را دریافت می‌کنند. به‌هرحال، این اطلاعات از روی جعبه بسته‌بندی دستگاه نیز قابل مشاهده است.

بلندگو ۸گانه شیائومی Mi Pad 5

بلندگو ۸گانه شیائومی Mi Pad 5

سومین چیزی که امروز در مورد Xiaomi Mi Pad 5 به ما اطلاع داده می‌شود، مربوط به سیستم‌عامل آن است. به‌طورخاص، مدیر محصول MIUI شیائومی، Liu Ming، تأیید می‌کند که می پد ۵ با یک نسخه سفارشی از MIUI عرضه خواهد شد که دارای یک دستیار جدید مدیریت تبلت نیز می‌باشد.

تبلت‌های قبلی شرکت، این دستیار را نداشتند. بنابراین برخی از عملکردهای حفاظتی امنیتی و خالی کردن حافظه پنهان در آنها به‌چشم نمی‌خورد. هنوز مشخص نیست که دستیار جدید تبلت MIUI دارای چه ویژگی‌های خاصی خواهد بود، اما انتظار می‌رود رابط‌کاربری دستگاه تنها به کشیدن منوها خلاصه نشده و شاهد ارائه امکانات کافی و طراحی قابل‌توجه منوها باشیم.

از اطلاعات پیشین منتشر شده مربوط به شیائومی Mi Pad 5، می‌دانیم که این تبلت از قلم مخصوص Smart Pen به‌همراه کیبرد فیزیکی حساس به‌فشار بهره می‌برد. همچنین جنس قاب محافظ کیبرد نمایش داده شده توسط شیائومی، نشان می‌دهد که این مورد از موادی سخت‌تر با بافت چرمی روی سطح آن استفاده می‌کند. این صفحه‌کلید همچنین از طراحی چیدمان استاندارد به‌همراه کلیدهای شناور شکلاتی بهره می‌برد.

انتظار می‌رود سری شیائومی Mi Pad 5 شامل سه نسخه مختلف باشد که با تراشه‌های Snapdragon 860 و Snapdragon 870 کوالکام عرضه می‌شوند. دو مدل بالاتر، با تراشه ۸۷۰ عرضه شده از نمایشگر LCD با رزولوشن 2K و پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتز استفاده می‌کنند.

تصویر شیائومی Mi Mix 4 در کنار تبلت Mi Pad 5 لو رفت

نظر شما راجع‌به تبلت شیائومی می پد ۵ و بکاربردن بلندگو ۸گانه در آن چیست؟ سایر مشخصات این تبلت جدید را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

واقعا صدای بسیار عالی بایستی داشته باشه انصافا عالیه

meiyou

بعد از اینکه هارد ردمی نوت 4 ایکسم پارسال سوخت، با خودم عهد بستم دیگه از این برند خرید نکنم.
ولی با توجه به قیمت وحشتناک گلکسی تب 7 و 7 پرو سامسونگ، بدجور منتظر می پد 5 ام!
البته امیدوارم قیمتش خوب باشه وگرنه دلیل دیگه ای برای خریدش نمی بینم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی