حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این تصویر منتسب به پنل پشتی آنر مجیک ۳ و قاب دوربین آن می‌باشد؟

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر

شایعات مربوط به پرچمدار جدید آنر با نام Honor Magic 3 هر روز بیشتر و بیشتر در اینترنت ظاهر می‌شود. البته جای تعجبی هم ندارد چراکه در آستانه رونمایی رسمی از این گوشی هوشمند هستیم و کمپانی آنر طبق اعلامیه قبلی خود، تاریخ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ را برای معرفی جدیدترین پرچمدار بالارده خود و اولین پرچمدار بعد از خارج شدن از زیر سایه هواوی، درنظر گرفته است. درنهایت نیز باید صبر کنیم و ببینیم این بار، آنر چه چیز جالب و غیرمعمولی را برای ارائه در سری جدید دستگاه‌های خود تدارک دیده است. به‌تازگی اما، عکسی از آنر مجیک ۳ در فضای اینترنت لو رفته که از طراحی پنل پشتی به‌همراه قاب دوربین آن حکایت دارد.

تصویر منتسب به پنل پشتی آنر مجیک ۳ و قاب دوربین آن

به نقل از وب‌سایت gizchina، تصویر جدید لو رفته از Honor Magic 3 تأیید می‌کند که این تلفن هوشمند از طراحی به سبک Huawei Mate 40 با همان قاب دوربین اصلی عظیم و گرد خود بهره می‌برد. به دلیل کیفیت پایین تصویر، شمارش تعداد سنسورها غیرممکن است، اما منبع مذکور در مورد حضور پنج سنسور در این قاب صحبت می‌کند. نوشته حک شده 100x در بالای جزیره دایروی دوربین نیز به‌وضوح نشان می‌دهد که یکی از ویژگی‌های اصلی دوربین آنر مجیک 3، پشتیبانی از زوم دیجیتال 100x آن خواهد بود.

پنل پشتی آنر مجیک ۳

پنل پشتی آنر مجیک ۳

این شرکت قبلاً به‌طور رسمی تأیید کرده است که Honor Magic 3 از جدیدترین تراشه پرچمدار کمپانی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره می‌برد و به‌نظر می‌رسد حتی اولین گوشی هوشمندی باشد که این چیپست روی آن سوار شده است. چندی پیش نیز امتیاز منتسب به این دستگاه را در پایگاه بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده کردیم که موفق به کسب امتیاز تک‌هسته‌ای ۱۲۱۵ و چند‌هسته‌ای ۳۸۰۶ شده بود. همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه پوسته اختصاصی Magic UI 5.0 را در خارج از جعبه اجرا کند که تعدادی از ویژگی‌های HarmonyOS را نیز وام گرفته است. ما انتظار داریم که این گوشی هوشمند دارای گواهینامه IP68 بوده و از نمایشگر OLED با رفرش ریت بالا استفاده کند.

با این حال، بیشترین تأکید حول این گوشی باید بر نرم‌افزار و انواع بهینه‌سازی نرم‌افزاری آن باشد که به‌احتمال زیاد هوش‌مصنوعی نیز در آن مورد توجه قرار گرفته به‌طوری‌که رابط‌کاربری آن تعدادی از عملیات را برای بهبود راحتی کار با تلفن هوشمند برعهده خواهد داشت.

تصویر زنده Honor Magic 3 را با دوربین اصلی پنج گانه ببینید!

دیدگاه شما راجع‌به طراحی احتمالی پنل پشتی آنر مجیک ۳ و همچنین قاب دوربین عظیم‌الجثه آن چیست؟ آیا این سبک طراحی را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، به نظر من که زیباست این گوشی جه طراحی جلو چه عقب درسته که یجورایی تکراریه ولی بازم فشنگه، البته هرکسی یه نظری داره و ازیه طرحی خوشم میاد، منکه بی صبرانه منتظر رونماییش هستم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی