حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر تبلیغاتی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ تقریبا تمامی مشخصات آنها را تایید می‌کند

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

غول فناوری کره‌ای رویداد Galaxy Unpacked خود را برای تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی کرده است که از ساعت 07:30 بعدازظهر به‌وقت محلی آغاز می‌شود. این یک رویداد مجازی خواهد بود که در آن، سامسونگ مجموعه‌ای از دستگاه‌های جدید خود ازجمله Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 را روانه بازار می‌کند. اکنون و به‌فاصله تنها ۴ روز تا معرفی رسمی، پوستر تبلیغاتی نهایی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ به بیرون درز کرده است که تقریبا تمامی اطلاعات پیشین را به‌صورت رسمی تایید می‌کند.

مشخصات کلیدی گلکسی زد فولد ۳ در پوستر تبلیغاتی آن

پوستر تبلیغاتی گلکسی زد فولد ۳

پوستر تبلیغاتی گلکسی زد فولد ۳

طبق اطلاعات منتشر شده این پوسترها، می‌توان دریافت که سامسونگ Galaxy Z Fold 3 جدید دارای نمایشگر خارجی 6.28 اینچی Super AMOLED است، اما از آنجا که یک گوشی هوشمند تاشو می‌باشد، استفاده از آن آسان خواهد بود. Galaxy Z Fold 3 مجهز به جدیدترین پردازنده Snapdragon 888 کوالکام خواهد بود. این تلفن هوشمند تاشو جدید در سه رنگ خیره‌کننده شامل Phantom Black ،Phantom Green و Phantom Silver در دسترس می‌باشد. نکته جالب توجه این است که برای اولین بار، شاهد ارائه قلم S Pen با یک گوشی تاشو می‌باشیم که البته شایعات آن را پیش از این به کررات مرور کرده بودیم.

Samsung Galaxy Z Fold 3 – ویژگی‌های دوربین و باتری

دوربین سه‌گانه گلکسی زد فولد ۳

دوربین سه‌گانه گلکسی زد فولد ۳

گلکسی زد فولد ۳ دارای دوربین سه‌گانه در قسمت عقب خود می‌باشد. این تلفن هوشمند تاشو دارای یک لنز اصلی با سنسور 12 مگاپیکسلی، یک لنز با سنسور 12 مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز تله‌فوتو با سنسور 12 مگاپیکسلی دیگر می‌باشد. در قسمت سلفی اما، ماجرا کمی تغییر می‌کند. دراینجا ما شاهد استفاده سامسونگ از یک دوربین جلو با سنسور 10 مگاپیکسلی برای نمایشگر کوچکتر و سنسور زیر نمایشگر 4 مگاپیکسلی برای نمایشگر داخلی و بزرگتر خواهیم بود. همچنین انتظار می‌رود این تلفن هوشمند با باتری بزرگتری نسبت به نسخه قبلی خود عرضه شود. همچنین، این اولین گوشی تاشویی می‌باشد که به‌صورت رسمی از گواهینامه IPX8 بهره می‌برد.

Samsung Galaxy Z Fold 3 – قیمت و تنوع مورد انتظار

گواهینامه IPX8 گلکسی زد فولد ۳

گواهینامه IPX8 گلکسی زد فولد ۳

پیش از این با هم دیدیم که قیمت جدیدترین گوشی‌های تاشو سامسونگ در اینترنت فاش شده است. گفته می‌شود نسخه پایه آن با 128 گیگابایت حافظه داخلی، 1899 یورو قیمت دارد، درحالی‌که مدل برتر با 256 گیگابایت حافظه داخلی، 1999 یورو قیمت می‌خورد.

مشخصات کلیدی گلکسی زد فلیپ ۳ در پوستر تبلیغاتی آن

پوستر تبلیغاتی گلکسی زد فلیپ ۳

پوستر تبلیغاتی گلکسی زد فلیپ ۳

سامسونگ Galaxy Z Flip 3 جدید نیز مانند برادر بزرگتر خود به تراشه پرچمدار Snapdragon 888 کوالکام مجهز خواهد شد. این تلفن هوشمند دارای نمایشگر دوگانه بوده و به‌لطف معماری تاشو منحصربه‌فرد، اندازه آن تنها 4.2 اینچ می‌باشد. Galaxy Z Flip 3 دارای یک نمایشگر اصلی 6.7 اینچی است که یک واحد Super AMOLED خواهد بود و یک نمایشگر ثانویه 1.9 اینچی خارجی نیز، اعلانات و شماری از قابلیت‌های دیگر را برای شما نمایش خواهد داد.

Samsung Galaxy Z Flip 3 – ویژگی‌های دوربین و باتری

دوربین دوگانه گلکسی زد فلیپ ۳

دوربین دوگانه گلکسی زد فلیپ ۳

گلکسی زد فلیپ ۳ دارای دوربین دوگانه در قسمت پشتی خود می‌باشد، درست مانند Galaxy Z Flip اصلی. دراینجا، ما شاهد دو سنسور 12 مگاپیکسلی برای لنزهای اصلی و اولتراواید هستیم. برای دوربین سلفی اما، یک سنسور 10 مگاپیکسلی درنظرگرفته شده است. گلکسی زد فلیپ ۳ نیز مانند نسخه زد فولد ۳، اولین گوشی تاشویی خواهد بود که از گواهینامه IPX8 به‌صورت رسمی پشتیبانی می‌کند. همچنین انتظار می‌رود این گوشی هوشمند تاشو، باتری بزرگتری نسبت به نسخه قبلی خود داشته باشد.

Samsung Galaxy Z Flip 3 – قیمت و تنوع مورد انتظار

نمایشگر ثانویه گلکسی زد فلیپ ۳

نمایشگر ثانویه گلکسی زد فلیپ ۳

درحالت پایه این مدل با حافظه داخلی 128 گیگابایتی، ما قیمت 1099 یورو را داریم و نسخه برتر آن با 256 گیگابایت حافظه، 1149 یورو قیمت دارد. بنابراین درنهایت و برخلاف شماری از شایعات پیشین، ابدا با دستگاه ارزان‌قیمتی طرف نخواهیم بود.

مشخصات Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3: پرچمداران منعطف سامسونگ چه حرفی برای گفتن دارند؟

درنهایت نظر شما راجع‌به پوسترهای تبلیغاتی منتشر شده از جدیدترین گوشی‌های تاشو سامسونگ و مشخصات و طراحی نهایی آنها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سنسور ۴ مگاپیکسلی برای زیرنمایشگر؟😳

Auroro

نمیدونم چی بگم واقن

Mr.A

😐4 مگاپیکسل ؟

Golden Manfioda

من کلا یه لحظه به خودم شک کردم که واقعا دوربین 4 مگاپیکسلی قرار داده روی یه گوشی پرچمدار ، اونم نه پرچمدار معمولی بلکه یه پرچمدار تاشو !!!
هیچ دیگه سامسونگ هیچ … .
ولی از لحاظ نمایشگر کارایی و کاربرد به نظر من عالی خواهد بود .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی