حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی پذیرش رمزارزهای دیجیتال توسط این شرکت را تکذیب کرد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز، شیائومی

دو روز پیش برای شما نوشتیم که شعبه فروشگاهی می استور در کشور پرتغال با صدور بیانیه ای از پذیرش رمزارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم و… توسط این شرکت چینی خبر داده است. اما ساعاتی پیش شرکت شیائومی مشارکت و همراهی این شرکت در اقدام اخیر یک فروشگاه شیائومی در پرتغال برای شروع پذیرش رمزارزها دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) به عنوان شیوه پرداخت را تکذیب کرد!

تکذیب پذیرش رمزارزها توسط شیائومی

فروشگاه می استور (Mi Store) در پرتغال، که فروشگاه رسمی این غول تکنولوژی چینی می باشد، روز چهارشنبه در فیس بوک اعلام کرد که مشتریان می توانند با استفاده از چهار رمزارز از جمله BTC ، اتریوم (ETH) ، تتر (USDT) و دش (DASH) لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنند. به منظور اطمینان بیشتر در هنگام خریداری، شیائومی تدارکاتی را انجام داده است. این کمپانی با ارائه دهنده خدمات پرداخت سوئیسی Utrust همکاری کرده است.

بیت کوین حباب است

به نقل از investing، اما سخنگوی شرکت شیائومی ساعاتی پیش به اخبار منتشر شده در شبکه اجتماعی چینی Weibo واکنش نشان داد و تاکید کرد:

فروشگاه می استور (Mi Store) در پرتغال رابطه ی مستقیمی با فعالیت های رسمی شیائومی ندارد. ما نگران اطلاعاتی هستیم که پس از این بیاینه شرکت مبنی بر پذیرش رمزارزها به عنوان روش پرداخت، در شبکه های اجتماعی خارج از کشور منتشر می شود. این فروشگاه در پرتغال یک “شریک مجاز شخص ثالث” برای شیائومی است و به طور مستقل در پرتغال فعالیت می کند و فعالیت های آن هیچ گونه ارتباطی با این شرکت ندارد.

 

به نظر می رسد قیمت بیت کوین که چند روزی است توانسته است روند صعودی به خود بگیرد، آن چنان به این خبر واکنش منفی نشان نمی دهد و در مسیر خود برای فتح سطوح بالاتر حرکت می کند. نظر شما درباره پذیرش رمزارزها دیجیتال توسط شیائومی و دیگر شرکت های دنیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

اره گویا اون شعبه فروشگاه خودش با همکاری با یکی از شرکتای مرتبط اینکار رو کرده بود…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی