حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابط کاربری MIUI شیائومی ٣ جایزه از Red Dot Awards دریافت کرد

نوشته

2 سال قبل | 8 دیدگاه | اخبار، شیائومی

رابط کاربری MIUI، اولین محصول شیائومی بود. هر چند این رابط کاربری منتقدان و مخالفان خاص خودش را دارد. اما با این حال، طراحی و امکانات این رابط کاربری یکی از بهترین نمونه‌های موجود در اندروید است. به تازگی رابط کاربری MIUI شیائومی در مراسم Red Dot Awards 2021 شرکت کرده است. نتیجه این مراسم، اعطای ٣ جایزه مختلف به رابط کاربری MIUI بوده است!

رابط کاربری MIUI شیائومی ٣ جایزه مختلف از Red Dot Awards 2021 را از آن خود کرده است!

آخرین نسخه رسمی از رابط کاربری اختصاصی شیائومی یعنی MIUI، با نام MIUI 12.5 اواخر سال گذشته رونمایی شد. در این نسخه، شیائومی صداهای و تجربه کاربری طبیعی‌تری را وارد MIUI کرد.

 

رابط کاربری MIUI 12.5 شیائومی رسما رونمایی شد

 

اکنون به نقل از Gizmochina، پس از گذشت سال‌ها همچنان رابط کاربری گوشی‌های شیائومی، MIUI است. بر خلاف سامسونگ که بارها نام رابط کاربری خود را تغییر داد، شیائومی به این نام وفادار مانده است. مانند هر رابط کاربری دیگری، MIUI نیز مزایا و معایب خاص خود را دارد. برخی به این رابط کاربری علاقه مند هستند و برخی دیگر، آن را مناسب نمی‌دانند. در هر صورت، رابط کاربری MIUI محبوب داوران Red Dot Awards 2021 بوده است. چرا که آن‌ها ٣ جایزه را به این رابط کاربری اهدا کرده‌اند. این رابط کاربری، پیش‌تر نیز جایزه Red Dot را دریافت کرده بود.

بر اساس اظهارات حساب ویبوی MIUI، رابط کاربری اختصاصی این کمپانی ٣ جایزه را از Red Dot Awards 2021 دریافت کرده است. این کمپانی، چنین جوایزی را پیش از ارائه MIUI 13 دریافت کرده است. بنابراین، جوایز اعطا شده متعلق به MIUI 12.5 هستند. بنابر پست حساب رسمی MIUI، این جوایز در سه بخش “پاسخ‌های لمسی“، “مجموعه صداهای طبیعی” و “بهترین رابط کاربری” توسط MIUI کسب شده‌اند. پیش از این نیز شیائومی جوایز طراحی صدا و بهترین تجربه کاربری را نیز کسب کرده بود. اگر از رابط کاربری MIUI استفاده کرده باشید، می‌دانید که ویژگی پاسخ‌های لمسی در گوشی‌های رده بالا موجود است. همچنین مجموعه صداهای طبیعی در رام چین MIUI به صورت گسترده‌تری در دسترس است.

رابط کاربری MIUI 12.5، آخرین نسخه رسمی MIUI محسوب می‌شود. این رابط کاربری، یک به روزرسانی میان نسل برای MIUI 12 است. این رابط کاربری، بدون اشکال نیست و برخی از باگ‌های نامتعارف به وفور در آن یافت می‌شوند. اما با این حال، این رابط کاربری جذابیت‌های خاص خودش را دارد. انتظار داریم تا شیائومی در MIUI 13 اشکالات نسخه‌های قبلی را برطرف کند.

نظر شما در مورد جوایز کسب شده توسط رابط کاربری MIUI چیست؟ آیا شما از طرفداران این رابط کاربری هستید؟ اگر خیر، کدام بخش از این رابط کاربری را نمی‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

miui 12.5 برای گوشی ردمی نوت ۷ به صورت جهانی عرضه شد یکم پیش من دریافت و نصب کردم .

ali.reza.9821

بنده هم اپدیتش کردم ولی مطابق معمول پر از باگ هست نمونه نوار اعلان رو پایین بکش زیرش یکدست خاکستریه بجای اینکه شیشه ای باشه ! شدیدا هم سایه میندازه صفحه ش… توی سوویچ شبکه هم که افتضاح…
انتخاب نوع recent apps هم از توش حذف کردن

xiaomi mi mix4

فقط تقدیم به هوادارن سامسونگ که رابط کاربری شیائومی بیفایده میدونن در ضمن شیائومی رتبه ۱ برتر تولید کننده گوشی هوشمند در جهان شد و سامسونگ را پشت سر گذاشته البته حق هم داره همون جریان m51 سامسونگ هست که خیلیها هنوز نمیدونستن که من چی میگم .

بچه بیا پایین سرمون درد گرفت بابا😂😂😂😂
ببین اون گوشی که تو انتظارشو میکشی ببین اصلا جهانی میشه که بتونی بخریش بعد بیا از M51 صحبت کن.

ali.reza.9821

اگر بنا به این جایزه های دوزاری باشه که سامسونگ همه ی این ها رو سالیان سال هست درو کرده …
این که خیلی ناچیز برای یک ماه جایگاه نخست رو گرفته دنیا زیر و رو نشده ، هواوی هم برای یکی دو ماه اینطوری شده بود ولی الان اصلا تو رده بندی هم وجود نداره … شیائومی هم مثل نوکیا و اریکسون و سونی و موتورولا و بلک بری و هواوی و الجی و غیره یک بادی هست که اومده و میره و گذراست … درضمن همین الان هم سامسونگ بخاطر کرونا تولیداتش تو ویتنام مشکل خورده وگرنه همین یک ماه رو هم شیائومی نمیدید…
سامسونگ ظهور و نابودی همه رو دیده و شیائومی هم یکی مثل همون ها …

Soheil3271

داداش این حرفای بچگونه چیه میزنی شیائومی مث هواوی نیس با نوکیا هم مقایسش نکن کرونا هس برای شیائومی هم هس سامسونگ هم مث اپل پول برندشو میخوره ولی شیائومی بهترین گوشی هارو میسازه و با کمترین قیمت میفروشه میان رده ک اصلا با سامسونگ مقایسش نکن چون سامسونگ بازندس ولی توی پرچم دار دارن پا به پای هم پیش میرن بهت قول میدم چن سال دیگه شیائومی از رتبه یک تکون نمیخوره

mahdi_F18

آخه برا چی با به متعصب بحث می‌کنی که یه نظر پچه گانه میده.
انگار که فقط سامسونگ بلده گوشی تولید کنه
شرکت رقیب هم که پیدا بشه بدشون میاد حتی اگه سامسونگ بگه گوشی من بده اونا میگن خوبه رقیبش بده

newalireza

جریان m51 چیه بگو من می‌خوام همون گوشی رو بخرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️