حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گلکسی A52s سامسونگ را پیش از معرفی رسمی آن ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

درحال‌حاضر تنوع بسیار خوبی از گوشی‌های 5G مقرون‌به‌صرفه در بازار وجود دارد، اما این دسته از گوشی‌ها هنوز با اشباع بیش از حد فاصله زیادی دارد. سامسونگ، یکی از بزرگترین سازندگان گوشی‌های هوشمند در جهان، تبدیل به یکی از اصلی‌ترین ارائه‌دهندگان تلفن‌های هوشمند اندرویدی با پشتیبانی از 5G شده است. در جدیدترین دسته میان‌رده این شرکت، ما گوشی گلکسی A52s سامسونگ را داریم که شایعات مربوط به آن از چندی پیش لو رفته بود و حال، با انتشار رندر نهایی این دستگاه، متوجه معرفی قریب‌الوقوع آن می‌شویم.

رندر گلکسی A52s سامسونگ

Galaxy A52s قرار نیست یک دستگاه ارزان قیمت باشد چراکه شایعات نیز این موضوع را تایید می‌کنند، اما جایگزینی مناسب برای پرچمداران بسیار گران قیمت بازار خواهد بود. پس از اینکه متوجه شدیم سامسونگ قصد دارد Galaxy A52s را با برچسب قیمتی حدود 450 یورو در اروپا به فروش برساند، اکنون نگاهی اجمالی به طراحی گوشی می‌اندازیم.

افشاگر Snoopy اخیراً چندین رندر از گوشی گلکسی A52s سامسونگ را منتشر کرده است که این تلفن را از همه زوایای آن نشان می‌دهد. همچنین چهار رنگی را که مشتریان می‌توانند از میان آن انتخاب کنند شامل موارد زیر می‌باشد: Awesome Mint ،Awesome Black ،Awesome Black و Awesome .Purple

رندر گلکسی A52s سامسونگ

رندر گلکسی A52s سامسونگ

منبع مذکور این واقعیت را بازگو کرد که قیمت این میان‌رده در اروپا 450 یورو است و تنها در نسخه 128 گیگابایتی در دسترس خواهد بود. بر اساس گزارشات قبلی، ما همچنین می‌دانیم که گلکسی A52s از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G کوالکام بهره برده و مودم 5G آن از فناوری sub-6GHz و mmWave پشتیبانی می‌کند که آن را به‌عنوان کاندیدای مناسب برای بازار ایالات‌متحده می‌توان نام برد.

اگرچه بسیاری از مشخصات در مورد Galaxy A52s کماکان به‌صورت یک راز باقی‌مانده است، اما هر روز اطلاعات بیشتری از آن منتشر می‌شود، بنابراین تا زمانی که سامسونگ سرانجام این گوشی را به‌صورت رسمی معرفی کند، احتمالاً اطلاعات زیادی از آن برای ارائه باقی نخواهد ماند.

گلکسی A52 سامسونگ با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی رسما معرفی شد

نظر شما راجع‌به رندر نهایی سامسونگ Galaxy A52s و مشخصات احتمالی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی