حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ بندی و قیمت گلکسی A52s سامسونگ لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

هفته گذشته بود که برای شما نوشتیم گلکسی A52s سامسونگ به زودی با Snapdragon 778G رونمایی می‌شود. این دستگاه جایگزین Galaxy A52 محبوب خواهد بود. امروز در گزارشی رنگ بندی و قیمت گلکسی A52s سامسونگ لو رفت. همچنین به حافظه داخلی آن هم اشاره می شود.

گفته می شود که سامسونگ در حال کار بر روی گوشی هوشمند Galaxy A52s به عنوان نسخه ارتقا یافته Galaxy A52 است. گزارش اخیر قیمت گلکسی A52s را برای بازار اروپا فاش کرد. اکنون DealnTech با فهرست خرده فروش Galaxy A52s روبرو شده است که از طریق آن قیمت، حافظه ذخیره سازی و رنگ بندی آن مشخص شده است.

فهرست خرده فروشی که اخیراً مشاهده شده نشان می دهد که Galaxy A52s با حداقل حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت در دسترس خواهد بود. این فهرست نشان می دهد که قیمت آن برابر 434.64 یورو (515 دلار آمریکا) است. همچنین در چهار رنگ زیر ارایه می شود:

  1. ۱- سفید
  2. ۲- مشکی
  3. ۳- بنفش
  4. ۴- سبز
لوگو سامسونگ

سامسونگ

گزارشات اخیر نشان می دهد که Galaxy A52s 5G مجهز به Snapdragon 778G خواهد بود. برای یادآوری، Galaxy A52 4G و Galaxy A52 5G به ترتیب از Snapdragon 720G و Snapdragon 750G استفاده می کنند. فهرست Geekbench این تلفن که ماه گذشته مشاهده شد نشان داد که ۸ گیگابایت رم دارد و بر روی سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می شود.

سایر مشخصات Galaxy A52s 5G هنوز مشخص نیست. این احتمال وجود دارد که این گوشی بیشتر مشخصات دیگر خود را از Galaxy A52 5G وام بگیرد. بنابراین، احتمالاً با صفحه نمایش 6.5 اینچی S-AMOLED به رزولوشن FHD + با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز همراه باشد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به همراه دوربین پشتی چهارگانه با دوربین دوربین اصلی 64 مگاپیکسل (اصلی، با پشتیبانی از OIS) به همراه دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسل و ۲ دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج برای ثبت خاطرات شما اینجا خواهند بود.

باتری 4500 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند، حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش، شکاف کارت microSD، بلندگوهای استریو و استاندارد مقاومت IP67 در برابر ضد گرد و غبار و آب  هم از دیگر مشخصات احتمالی آن است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید Galaxy A52s دستگاه جذابی خواهد بود؟ اصلا به حضورش نیاز است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

حداقل باتری این نسخه رو ۵۰۰۰ هزار بزنه

mahdi_F18

همون رنگ بندی تقریبی s21 fe که به شدت افتضاح بود. حتی رنگ های این سری A هم افتضاحه اون آبی و بی روح و سرد و بنفش روشن مات شاید فقط مشکیش خوب بود سفید هم که سفیده ولی از اون طرف رنگ های سری ردمی کی ۴۰ و نوت ۱۰ پرو عالی بودن

mahdi_F18

میگن یه وام پلاس نورد ۲ ترکیده . اینجوری شک شبهه برای خریدش پیش اومده عکس هاش هم بود به شدت داغون شده بود

mahdi_F18

وان پلاس ,,

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)