حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A52s سامسونگ به زودی با Snapdragon 778G رونمایی می‌شود!

سری Galaxy A52، هم اکنون دارای دو عضو محبوب در رده میان رده‌ها است. این دو عضو، Galaxy A52 و Galaxy A52 5G هستند. هم اکنون، این دو دستگاه توسط کاربران زیادی مورد استقبال قرار گرفته‌اند. اما سامسونگ قصد دارد تا اعضای بیشتری را در سری Galaxy A52 معرفی کند. به همین ترتیب، گلکسی A52s سامسونگ به زودی با تراشه قدرتمند روانه بازار می‌شود.

گلکسی A52s سامسونگ با تراشه‌ای قدرتمند به زودی روانه بازار خواهد شد

سامسونگ اوایل سال جاری میلادی، از گوشی‌های میان رده جدید خود به صورت رسمی پرده برداری کرد. این گوشی‌ها، در سری Galaxy A52 هستند و هر دو دستگاه نیز از تراشه‌های توسعه یافته توسط کوالکام استفاده می‌کنند.

 

گلکسی A52 سامسونگ با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی رسما معرفی شد

 

حال، ظاهراً خانواده Galaxy A52 به زودی پذیرای یک عضو جدید خواهد بود. به نقل از Sammobile، مدتی است که شایعاتی در مورد رونمایی از نسخه جدید Galaxy A52 به گوش می‌رسند. این گوشی، احتمالاً Galaxy A52s سامسونگ نام دارد. با این وجود، جزئیات مربوط به این گوشی تازه وارد بسیار کم است. در نهایت، این که این گوشی واقعاً یک نسخه جدید از گلکسی A52 باشد فعلاً در هاله‌ای از ابهام است. حال بر اساس گزارشات منتشر شده از وجود Galaxy A52s، یک صفحه گیک بنچ از این گوشی یافت شده است. بر اساس این صفحه، مدل نامبر Galaxy A52s، همان SN-A528B می‌باشد.

احتمالاً پسوند S، مخفف چیپست اسنپدراگون است!

نتیجه کسب شده توسط گلکسی A52s سامسونگ در گیک بنچ ۵.۴.١

نتیجه کسب شده توسط Galaxy A52s در گیک بنچ ۵.۴.١

بر اساس اطلاعات لو رفته از صفحه گیک بنچ A52s، این گوشی به تراشه ۶ نانومتری Snapdragon 778G مجهز می‌شود. گفته می‌شود که Galaxy M52 5G نیز مجهز به چنین تراشه‌ای خواهد بود. گوشی Galaxy A52s به ترتیب در بخش‌های چند هسته‌ای و تک هسته‌ای، امتیازات ٢,٨٠۴ و ٧٧٠ را کسب کرده است. این گوشی، مطمئناً با اختلاف گزینه بهتری نسبت به دیگر اعضای سری Galaxy A52 است. چرا که قدرت تراشه Snapdragon 778G، قابل مقایسه با تراشه‌های موجود در دیگر اعضای سری Galaxy A52 است.

 

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

 

در واقع، بهتر بود که سامسونگ این تراشه را در Galaxy A72 به کار گیرد. چرا که استفاده از تراشه Snapdragon 720G در گوشی Galaxy A72، یکی از نقاط ضعف اصلی آن بود. اما سامسونگ خوشبختانه این بار به سراغ طراحی یک گوشی قدرتمند و مناسب رفته است. در ادامه شایعات مربوط به مشخصات فنی Galaxy A52s سامسونگ، این دستگاه با ٨ گیگابایت حافظه رم لو رفته است. اما احتمال وجود نسخه‌ای با ۶ گیگابایت حافظه رم نیز وجود دارد.

همان طور که انتظار می‌رود، این گوشی به سیستم عامل اندروید ١١ به صورت پیش فرض مجهز می‌شود. در همین حین، انتظار نمی‌رود که تا پایان یافتن سال جاری میلادی، دستگاه جدیدی از سامسونگ با اندروید ١٢ پیش فرض ارائه شود. همچنین احتمال می‌رود که تا سال ٢۰٢٢ میلادی، به روزرسانی دستگاه‌های جدیدی مانند سری Galaxy A52 به طول بیانجامد. بر اساس شایعات موجود، Galaxy A52s در سه رنگ مشکی، سفید و سبز روشن به دست کاربران می‌رسد. احتمالاً این گوشی، برای اولین بار در بازار اروپا رونمایی می‌شود. همچنین می‌توان انتظار این را داشت که کشور سامسونگ یعنی کره جنوبی نیز برای اولین بار از این گوشی بهره مند شود. رفرش ریت ١٢٠ هرتزی برای این گوشی مورد انتظار است.

در انتها، باید دید که آیا سامسونگ تنها به افزایش قدرت این گوشی اکتفا کرده است یا شاهد پیشرفت‌های حیاتی دیگری نیز هستیم؟ در حال حاضر، جزئیات رسمی از گوشی Galaxy A52s در دسترس نیست. اما مطمئناً طی هفته‌های آتی، اخبار جدیدی از گوشی‌های جدید سامسونگ منتشر خواهند شد.

بازخورد شما نسبت به احتمال رونمایی از Galaxy A52s چیست؟ آیا تراشه Snapdragon 778G می‌تواند کاربران را راضی نگه دارد؟ شما به کدام بخش از گوشی خود بیشتر اهمیت می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammmad Mohsen 1

امیدوارم که قیمتش هم ارزان تر از مدل های معمولی باشد،چون قیمت a52 توی ایران فعلا سر به فلک کشیده

به دلیل کمبود تراشه است که قیمتا متاسفانه سر به فلک کشیده علی الخصوص درخواست زیاد کمپانیا مبنی بر استفاده از اسنپ دراگون ۷۲۰ جی که خیلی کمبود داره.

Mohammmad Mohsen 1

امیدوارم که قیمتش هم ارزان تر از مدل های معمولی باشد،چون قیمت a52 توی ایرا.ن فعلا سر به فلک کشیده

MORTEZA

امیدوارم حقیقت داشته باشه تا بالاخره این ضعف تو سری A برطرف بشه

AŁɪ

خوبه دمش گرم

hamidtn

مثل اینکه سامسونگ به کل A72 نخسه 5G رو فراموش کرده .

ای کاش A72 5g با این پردازنده بود .

mahdi_F18

سامسونگ فکر نمیکنه یکم دیر شده ؟
خیلی وقته چندین با گوشی با قیمت کمتر پردازنده بهتر از ۷۷۸ هم داشتن. قیمت A52 5g که یکم زیاد بود حالا با این پردازنده حتما بالا تر هم میره

mahdi_F18

اگر دیر هم بکنه و رونمایی این گوشی رو عقب بندازه و اگر شیائومی زود تر از سری T پرچمدار هاش رونمایی کنه این گوشی شکست میخوره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️