حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت ١٠ نسخه جهانی ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، ردمی

ردمی امروز به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 را برای دو گوشی پر فروش Redmi 9 و Redmi Note 9 عرضه کرد. اما این تمام ماجرا نیست. یک گوشی دیگر نیز امروز به پروژه به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 پیوسته است. آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت ١٠ به تازگی و به صورت جهانی در حال. منتشر شدن است. اما چه جزئیاتی از این به روزرسانی موجود می‌باشد؟

آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت ١٠ به صورت پایدار و جهانی

ردمی چند ماه قبل از سری ردمی نوت ١٠ خود پرده برداشت. یکی از گوشی‌های پر فروش این سری، همان Redmi Note 10 است. از مشخصات جذاب این گوشی، می‌توان به استفاده از تراشه ١١ نانومتری Snapdragon 678 و شارژر ٣٣ واتی درون جعبه اشاره کرد.

 

اسنپدراگون ۶۷۸ کوالکام یا ارتقا دوربین برای موبایل های میان رده 4G رسما معرفی شد

 

گزارشات جدید منتشر شده از MIUI Download، انتشار آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت ١٠ به تازگی آغاز شده است. این گوشی، در ابتدا با سیستم عامل اندروید ١١ روانه بازار شده بود. اما رابط کاربری MIUI 12 بر روی این دستگاه نصب شده بود. به همین ترتیب، به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 به صورت جداگانه برای این گوشی محبوب منتشر شده است. اسم رمز ردمی نوت ١٠، mojito یا موهیتو است.

نسخه فریمور به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 برای Redmi Note 10، به “V12.5.2.0.RKGMIXM” تغییر یافته است. این به روزرسانی، به صورت جهانی ارائه شده است. اما اگر آن را دریافت نکرده‌اید، کمی صبر داشته باشید. چرا که حداکثر تا چند روز آینده توانایی نصب آن را خواهید داشت. وصله امنیتی ماه جولای ٢٠٢١ در این به روزرسانی برای ردمی نوت ١٠ در نظر گرفته شده است. حجم بارگیری به روزرسانی مورد اشاره، حدود ٢.٣ گیگابایت می‌باشد. با نصب این به روزرسانی، تجربه کاربری بهتری از ردمی نوت ١٠ برای شما به ارمغان خواهد آمد. در صورتی که این به روزرسانی ردمی نوت ١٠ را دریافت کرده‌اید، حتماً این موضوع را با ترنجی در میان بگذارید!

آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت ١٠

ردمی نوت ١٠

نظر شما در مورد ردمی نوت ١٠ و به روزرسانی جدید آن چیست؟ کدام ویژگی MIUI 12.5 جذاب‌تر است؟ آیا این گوشی برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️