حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک بوک پرو جدید با تراشه اپل M1X در EEC دیده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

سال گذشته، تراشه اپل M1 به عنوان بخشی از تراشه های معروف به Apple Silicon معرفی شد. اپل سیلیکون مجموعه پردازنده های اختصاصی اپل بر اساس معماری ARM است. پس از آن، این شرکت چند دستگاه Mac را با تراشه M1 عرضه کرده است. از آن زمان به بعد، شایعاتی در مورد مک بوک های جدید مجهز به تراشه جدید اپل M1X منتشر شده است. در همین راستا امروز مک بوک پرو جدید با تراشه اپل M1X در EEC دیده شد.

تراشه اپل M1X در مک بوک پرو جدید

در جدیدترین اخبار، مدلهای جدید مک بوک با تراشه M1X جدید در پرونده های کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) ظاهر شده است. این فهرست ابتدا توسط Consomac برای دو دستگاه با شماره مدل A2442 و A2485 مشاهده شد.

مک بوک پرو جدید با اپل M1X

مک بوک پرو جدید با اپل M1X

قابل ذکر است که چندین مدل در لیست وجود دارد، اما اکثر آنها به سادگی مربوط به به روز رسانی macOS آینده در پاییز هستند. فقط دو عدد از مدلها – A2442 و A2485 جدید هستند و با محصولات موجود اپل مطابقت ندارند.

مارک گورمن از بلومبرگ گفته است که اپل تلاش دارد تا در ماه های آینده دستگاه های جدید مک خود را که از چیپست M1X استفاده می کنند، روانه بازار کند. او می افزاید که بلافاصله پس از آن، غول مستقر در کوپرتینو می تواند یک مک مینی رده بالا را راه اندازی کند و سال آینده یک iMac و Mac Pro جدید به دنبال آن عرضه شود.

تراشه اپل M1X با مک بوک پرو و مک مینی جدید، پاییز ۱۴۰۰ معرفی می شود؟

برای کاربرانی که شاید در جریان نباشند باید بگویم، انتظار می رود مدل های آینده مک بوک پرو اپل با طراحی کاملاً جدید و دو مدل با صفحه نمایش ۱۴ و ۱۶ اینچی، با صفحه نمایش مینی LED عرضه شوند. همچنین شاید آنها دارای طراحی لبه تخت، درگاه شارژ MagSafe و چند پورت دیگر از جمله HDMI و کارت خوان اسلات کارت SD باشند.

اخیراً گزارش شده است که محصولات جدید سری مک بوک می توانند به طور رسمی حوالی پاییز سال جاری معرفی شوند اواسط این فصل به فروش می رسند.

نظر شما چیست؟ نظر لپتاپ های جدید اپل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)