حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون تاشو اپل حداقل تا ۲ الی ۳ سال دیگر روانه بازار نخواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

باتوجه به اینکه اپل با فروش چشمگیر تمامی مدل‌های آیفون خود بر نبض بازار تسلط دارد، چه نیازی است که این شرکت بخواهد با معرفی زودهنگام آیفون تاشو، فرمول فروش فعلی خود را تغییر دهد؟ خب، طبق یک گزارش جدید و مستند، غول فناوری برنامه‌هایی برای عرضه چنین دستگاهی با فرم تاشو را دارد، اما برای امسال یا سال آینده نباید انتظار معرفی آن را داشته باشید.

آیفون تاشو اپل

به گفته Mark Gurman از بلومبرگ، اولین نسل از آیفون تاشو هنوز دو تا سه سال دیگر تا زمان معرفی به‌صورت رسمی فاصله دارد. با فرض اینکه اپل بازار فعلی برای معرفی این محصول را مناسب نمی‌بیند، که طبق گزارشات پیشین نیز همینگونه می‌باشد، این شرکت ممکن است علی‌رغم قابلیت تولید انبوه نسخه اولیه این دستگاه، عرضه آن را به تعویق بیاندازد.

آیفون تاشو

آیفون تاشو

مینگ چی کو قبلاً پیش‌بینی کرده بود که آیفون تاشو اپل می‌تواند بسیار محبوب باشد، هر چند نه به اندازه مدل‌های فعلی، اما احتمالا با حداکثر 20 میلیون محموله تا انتهای سال 2023. جزئیات دیگر پیش‌بینی شده توسط تحلیلگر TF International Securities، به صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر 8 اینچی QHD+ OLED دلالت دارد که طبق گفته‌های وی، اینبار به‌منظور استفاده در یک گوشی با فرم تاشو بکار می‌رود.

شایعات همچنین ادعا می‌کنند که این آیفون با نمایشگر تاشو از قلم اپل نیز پشتیبانی کرده و منبع دیگری اعلام کرده است که عرضه آن به‌جای 2023 در سال 2022 انجام می‌شود و با برچسب قیمتی 1499 دلار به فروش می‌رسد. با نگاهی به وضعیت گوشی‌های تاشو، انتظار داریم در مورد دوام و قیمت مناسب آنها کار زیادی انجام شود. درحالی‌که ما سرانجام طی چند سال آینده به آن مرحله نیز می‌رسیم، بعید به‌نظر می‌رسد که اپل چنین دستگاهی را بزودی معرفی کند مگر آنکه تقاضای زیاد بازار برای آن را بیابد.

آیفون تاشو با نمایشگر خودترمیم شونده ارایه خواهد شد؟

درنهایت نظر شما راجع‌به گوشی تاشو اپل و زمان معرفی احتمالی آن طی ۲ الی ۳ سال آینده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی