حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون تاشو ۸ اینچی اپل تا پایان سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، شایعات

در ماه مارس، تحلیلگر شناخته شده TF International، مینگ چی کو، بیان کرده بود که یک آیفون تاشو ۸ اینچی می تواند در سال 2023 عرضه شود. Kuo همچنین، روز دوشنبه یادداشتی را به سرمایه گذاران ارسال کرد که توسط 9to5Mac تهیه شده بود. در یادداشت کو، به نقل از منابع آگاه اشاره شده است که اپل، 15 تا 20 میلیون واحد آیفون تاشو را در سال 2023 عرضه خواهد کرد.

آیفون تاشو ۸ اینچی اپل

به گزارش وب سایت phonearena، در حالی که مشخصات و فرم طراحی آیفون تاشو تاکنون مشخص نشده است؛ Kuo می گوید سامسونگ، منحصرا تأمین کننده پنل های اولد تاشو می باشد که اپل از آن استفاده خواهد کرد. این تحلیلگر در گزارش پیشین خود، اشاره کرده بود که آیفون تاشو از یک صفحه نمایش 7.5 تا 8 اینچی بهره می برد، که در آخرین گزارش، رقم خود را دقیق تر کرده و به 8 اینچ محدود می کند.

Kuo یک نکته جالب نیز در یادداشت خود دارد؛ در حالی که سامسونگ رهبر فعلی گوشی های تاشو است، وی ادعا می کند كه به لطف اکو سیستم یکپارچه محصولات اپل، این شرکت بزرگترین برنده بازار گوشی های تاشو خواهد شد. پیش از این و در پایان سال گذشته، گمانه زنی هایی مبنی بر تولید دو نمونه آیفون تاشو اپل توسط کمپانی فاکسکان مطرح شده بود. همچنین شاهد ارائه گزارشاتی مبنی بر تامین نمایشگر این گوشی توسط ال جی بودیم.

یکی از این مدل ها، با فرمی مانند گلکسی Z Fold سامسونگ طراحی شده در حالی که مدل دیگر مشابه گلکسی Z Flip می باشد. نمونه اول، از یک صفحه نمایش 6.2 اینچی به یک تبلت 7.6 اینچی و دومی از اندازه جیبی باز شده تا به یک گوشی 6.7 اینچی با صفحه نمایش با نسبت تصویر زیاد تبدیل شود. ظاهراً، در نهایت اپل به طراحی تاشو گلکسی Z Flip متمایل شده است.

آیفون تاشو ۸ اینچی

آیفون تاشو ۸ اینچی

در این یادداشت، Kuo اظهار داشت:

“در حال حاضر، وضعیت محصولات گوشی های هوشمند تاشو عمدتا تلفیق گوشی هوشمند و تبلت است. اما ما معتقدیم که فرم گوشی آن، تنها یکی از کاربرد های طراحی تاشو است.پیش بینی ما اینست که دستگاه های تاشو، تقسیم بندی محصولات بین تلفن های هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ ها را در آینده محو خواهد کرد. با اکوسیستم های یکپارچه و مزایای طراحی سخت افزار، اپل بزرگترین برنده در بازار دستگاه های تاشو خواهد بود.”

در صورت صحت گفته های Kuo، آیفون تاشو اپل دارای نمایشگری است که کمی بزرگتر از آیپد مینی با 7.9 اینچ می باشد. البته یک نکته قابل تأمل در اینجا مطرح است، و آن اینکه اگر اپل از یک صفحه نمایش 8 اینچی برای آیفون تاشو خود استفاده کند، طراحی آن احتمالا مشابه گلکسی Z Fold خواهد بود، چراکه یک صفحه 8 اینچی برای فرم طراحی تاشوی صدفی مانند گلکسی Z Flip بسیار بزرگ است.

پشتیبانی آیفون تاشو از قلم Apple Pencil

نظر شما راجع به آیفون تاشو ۸ اینچی اپل و طراحی آن چیست؟ به نظر شما این کمپانی از کدام فرم طراحی استفاده خواهد کرد؟ خود شما کدام مورد را بیشتر پسند می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

من که این رندر رو دوست ندارم
مطمئنم اگه اپل بخواد یه گوشی تاشو درست کنه خیلی بهتر و جذاب تر درستش میکنه

Milad7

حالا کو تا ۲ سال دیگه😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی